ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/12/2009
TEST
Νέο Skoda Yeti 1,2 TSI
Αυτό που έλειπε…
Διαβάστηκε από 85242 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/12/2009
Εκτός από ασφαλές στο δρόμο, το Yeti είναι και άνετο, ενώ παράλληλα προσφέρει πολύ καλή περιμετρική ορατότητα.
Το Yeti με το νέο 1,2 TSI κινητήρα συγκεντρώνει πολλά θετικά χαρακτηριστικά, όπως σε εμφάνιση, επιδόσεις, χρηστικότητα, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια, κ.ο.κ., αποτελώντας ένα ολοκληρωμένο μικρομεσαίο crossover αυτοκίνητο σε λογική τιμή.
Το νεότερο Skoda, με το καινούργιο turbo 1.200άρι μηχανικό σύνολο, αποτελεί ίσως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της τσέχικης φίρμας, αφού ακολουθεί τη νέα τάση της εποχής, που κλίνει προς τα crossover αυτοκίνητα, εφοδιάζεται με χαμηλού κυβισμού αλλά αυξημένης απόδοσης turbo κινητήρα (downsizing) και διαθέτει πολυχρηστικά χαρακτηριστικά των MPV. Παράλληλα, το μήκος του (4.233 χλστ.) το τοποθετεί στη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων, γεφυρώνοντας με αυτό τον τρόπο και το κενό που υπήρχε ανάμεσα στη Fabia και στην Octavia - Octavia5.
Με εμφάνιση SUV
Η σχεδίαση του Yeti είναι μοντέρνα και ελκυστική, παραπέμποντας σε SUV λόγω του ψηλού και με αυξημένη απόσταση από το έδαφος αμαξώματός του. Ωστόσο, το μοντέλο με τον 1,2 TSI κινητήρα παράγεται μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς και όχι με 4κίνηση, όπως συμβαίνει στην έκδοση με το μηχανικό σύνολο 1,8 TSI των 160 ίππων. Παράλληλα, οι δύο αυτές εκδόσεις εξωτερικά είναι ολόιδιες τόσο σε διαστάσεις όσο και σε εμφάνιση, με τη μόνη διαφορά να εντοπίζεται στην ύπαρξη του λογότυπου TSI 4x4 στην πόρτα του χώρου αποσκευών (στο Yeti 1,8 TSI 4x4).
Πολλαπλά οφέλη από τον 1,2 TSI
Από μόλις 1,2 λτ. ο νέος υπερτροφοδοτούμενος TSI κινητήρας απέδωσε στο δυναμόμετρο 121 ίππους και 202 Nm ροπής, δηλαδή έχει την ισχύ ενός 1.600άρη και τη ροπή 2λιτρου (ατμοσφαιρικών αντίστοιχα). Πρόσθετα, υπάρχει σημαντικό όφελος στα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία για το 2009 ανέρχονται στα 112 ευρώ και για το 2010 σε μόλις 94, αντί για 202 ευρώ και 184, που αντιστοιχούν στα αυτοκίνητα με τα πιο "δημοφιλή" μηχανικά σύνολα των 1,4 ή 1,6 λίτρων.
Συν & Πλην
(+): Οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής, χαρακτηριστικά λειτουργίας κινητήρα, ποιότητα κύλισης, πολυχρηστικά χαρακτηριστικά, θέση οδήγησης, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας
(-): Κατανάλωση σε "πιεσμένους" ρυθμούς, δύναμη κινητήρα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.
Service: Κάθε 15.000 χλμ. ή ανά χρόνο αλλαγή λαδιών και τακτική συντήρηση κάθε 30.000 χλμ. ή ανά δύο χρόνια.

 
 Νέο Skoda Yeti 1,2 TSI
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία