ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Lancia Delta HF Integrale: Η «βασίλισσα» της αυτοκίνησης (+vids)

 Σχολιάστε 
174.625 Επισκέψεις στο άρθρο
Για να κατανοήσετε τις διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα από την απλή Delta μέχρι την «Evoluzione II», αρκεί να αναφέρουμε ότι το πλάτος αυξήθηκε συνολικά κατά 15 ολόκληρα εκατοστά.
8 Φωτογραφίες »

Για να κατανοήσετε τις διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα από την απλή Delta μέχρι την «Evoluzione II», αρκεί να αναφέρουμε ότι το πλάτος αυξήθηκε συνολικά κατά 15 ολόκληρα εκατοστά.

- Με 6 συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών στα Ράλι
- Σχεδιάστηκε από τον Giorgetto Giugiaro
- Turbo & 4κίνητη, σάρωσε στους αγώνες ράλι
- Έκανε χιλιάδες petrolheads να την θέλουν όσο τίποτα

Όλοι θα το ήθελαν στο γκαράζ τους...


Η φωτογραφία είναι ευγενική παραχώρηση του Delta HF integrale Hellenic Club, από τη διαδρομή τους στην τελευταία συνάντηση.

Η φωτογραφία είναι ευγενική παραχώρηση του Delta HF integrale Hellenic Club, από τη διαδρομή τους στην τελευταία συνάντηση.

Αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε όσο τίποτα άλλο διαχρονικά, αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που θα έχει πάντα μία θέση στο ονειρικό γκαράζ του κάθε petrolhead, αυτό είναι αναμφισβήτητα η θρυλική Lancia Delta Integrale. Ιταλική φινέτσα, αγωνιστικό DNA και πλήθος οπαδών που θα ζήλευε και η Ferrari F40. Σε αυτή τη σειρά των «memories» ανήκει κάθε αυτοκίνητο που θα θυμόμαστε όσα χρόνια κι αν περάσουν και σίγουρα η Delta Integrale βρίσκεται στην κορυφή αυτή της λίστας.

Με τη φήμη των έξι συνεχόμενων πρωταθλημάτων κατασκευαστών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και με ειδικές εκδόσεις που σήμερα αλλάζουν χέρια σε μυστικές δημοπρασίες έναντι υπέρογκων ποσών, η Lancia Delta Integrale θα παραμείνει για πάντα η «βασίλισσα» της αυτοκίνησης. Σε αυτό το «memories» θα θυμηθούμε τους λόγους που έχτισαν τον μύθο γύρω από το όνομά της, τις αγωνιστικές της επιτυχίες και τις κορυφαίες εκδόσεις που «σπάνε» τα κοντέρ σε κάθε δημοπρασία. Συνήθως αγαπάμε ότι δεν υπάρχει πλέον και η απουσία της Lancia από τα αυτοκινητιστικά δρώμενα τα τελευταία χρόνια δημιουργεί μία επιπλέον νοσταλγία για αυτοκίνητα σαν κι αυτό.

Ξέρετε ότι:
  • Συνολικά κατασκευάστηκαν 7.665 αντίτυπα Delta 4WD (1986/1987), 23.004 HF Integrale 8V και 16V (1988/1991), 5.619 Evoluzione I (1991/1993) και 4.223 Evoluzione II (1993/1994).
  • Για να κατανοήσετε τις διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα από την απλή Delta μέχρι την «Evoluzione II», αρκεί να αναφέρουμε ότι το πλάτος αυξήθηκε συνολικά κατά 15 ολόκληρα εκατοστά.
  • Η ολοκλήρωση της παραγωγής έγινε με την Delta Integrale Evo 2. Βέβαια, το 1994 παρουσιάστηκε το πρωτότυπο «Evo 3 Viola» από την εταιρεία Maggiora, αλλά δεν υπήρξε ενδιαφέρον από πλευράς Lancia.
  • Η Lancia είναι η πιο επιτυχημένη αυτοκινητοβιομηχανία του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, έχοντας στην κατοχή της τους περισσότερους τίτλους κατασκευαστών.
Σελίδα 2Από την απλή Lancia Delta στην HF Integrale 16v
Σελίδα 3Lancia Delta HF Integrale Evoluzione: Η απόλυτη!
Σελίδα 4Η Lancia Delta HF Integrale στο αγωνιστικό πάνθεον!
Autotriti.gr
VW