Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Renault Captur: Κυνηγώντας το 1 χλμ./ώρα παραπάνω

3.621 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2018)

Δείτε μία τις προσπάθειες του Renault Captur στο τεστ ταράνδου, στο κυνήγι της καλύτερης επίδοσης, που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα του Auto Τρίτη Test Center.

Πολύ καλές εντυπώσεις στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου άφησε το Renault Captur εκμεταλλευόμενο την σωστή ρύθμιση της ανάρτησης, αλλά και τους τροχούς των 17 ιντσών που είναι στάνταρ στη συγκεκριμένη έκδοση των 120 ίππων.

65 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Κανένα πρόβλημα για το Renault Captur σε αυτή την πρώτη προσπάθεια και στην κοινή για όλα τα μοντέλα ταχύτητα των 65 χλμ./ώρα. Παρά τα 170 χλστ. από το έδαφος η σφιχτούτσικη ανάρτηση συγκράτησε την κλίση, ενώ το τιμόνι είχε ικανοποιητική αίσθηση και ακρίβεια.

75 χλμ./ώρα: Aνεπιτυχής προσπάθεια
Σε αυτήν την ταχύτητα έγινε έκδηλη η… δυσαρέσκεια του Captur από την πρώτη στροφή. Το αμάξωμα και η ανάρτηση φορτίστηκαν πολύ περισσότερο από ότι μπορούσαν να «σηκώσουν» με αποτέλεσμα έντονη υποστροφή και αδυναμία εκτέλεσης της δοκιμασίας. Παράλληλα υπήρχε έντονη επέμβαση του ESP, το οποίο φρέναρε σχεδόν το αυτοκίνητο. Ακολούθησε ακόμα μία προσπάθεια στα 73 χλμ./ώρα, η οποία ήταν επίσης πάνω από το όριο του αυτοκινήτου.

72 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Στα 72 χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Captur ήταν εμφανώς ελεγχόμενη και έτσι το μικρό γαλλικό crossover ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία.  Εδώ δεν είχε τόση έντονη εμπλοκή το ESP, το οποίο όμως ήταν αυτό που κράτησε το Captur σε θέση μάχης. Ετσι το Renault  πέρασε εύκολα από την εσωτερική λωρίδα και είχε και χώρο να ισορροπήσει ώστε να  στρίψει στο τελευταίο σκέλος αβίαστα. Η επέμβαση του ESP μείωσε αισθητά την ταχύτητα, που στην έξοδο ήταν κάτω από 40 χλμ./ώρα..

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Οι βελτιώσεις σε τιμόνι και ανάρτηση, που φέρει το ανανεωμένο Renault Captur, έπιασαν τόπο και το γαλλικό crossover έχει συμπαγή οδηγική αίσθηση και «πατάει» καλά. Το ESP το παρακάνει.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: H δυναμική επέμβαση του ESP ήταν αισθητή και σε εμάς. Στο τέλος της δοκιμασίας φρέναρε τόσο, που ήμασταν έτοιμοι να ανοίξουμε την πόρτα και να κατεβούμε νομίζοντας πως σταματήσαμε.

Το Renault Captur πέρασε με επιτυχία την δοκιμασία με 72 χιλιόμετρα/ώρα, προσέφερε όμως θέαμα με την πιο κάτω προσπάθεια.

 


Πλάνα με τις προσπάθειες του Renault Captur μέσα από το αυτοκίνητο.
 

 

FORD
NEXEN NFERA PRIMUS