Οι πρωτοπόρες εταιρείες στον τομέα των After Sales, που διακρίνονται και στους δείκτες ικανοποίησης κατόχου, ανταποκρίθηκαν αποτελεσματικά στις αναδυόμενες ανάγκες των πελατών τους, δημιουργώντας νέες καινοτόμες, digital και ανέπαφες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, για την ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτησή τους.
Αντίληψη, αντίδραση, προσαρμογή, σχεδιασμός και εξέλιξη. Πέντε λέξεις που ξεχωρίζουν τους κορυφαίους από τους υπόλοιπους. Πέντε λέξεις-διαβατήριο για κάθε εταιρεία, που θέλει να είναι μέρος της νέας εποχής.
Βγαίνοντας από μια «περίεργη» περίοδο και επιστρέφοντας στους συνηθισμένους ρυθμούς, όπου το αυτοκίνητό διαδραματίζει ρόλο «συμμάχου» στις καθημερινές υποχρεώσεις, θα ανακαλύψετε πως έχουν αλλάξει αρκετά γύρω από τις υπηρεσίες που αφορούν στον αυτοκίνητο.
Οι εταιρείες αντιλήφθηκαν γρήγορα τα νέα δεδομένα και αντέδρασαν αστραπιαία στις ανάγκες των πελατών τους, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες τους και σχεδιάζοντας νέες καινοτόμες. Έτσι εξέλιξαν το σύνολο των υπηρεσιών της αγοράς αυτοκινήτου, προς τον υποψήφιο αγοραστή και προς τον κάτοχο μοντέλου της μάρκαςκαι τελικά μετέτρεψαν ένα πρόβλημα σε ευκαιρία, αναβαθμίζοντας τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης και κερδίζοντας ακόμη μεγαλύτερες
επιδόσεις πιστότητας. Η νέα εποχή του Service είναι εδώ!
Το μέλλον των aftersales υπηρεσιών είναι ανέπαφο και digital
Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή τη νέα εποχή παίζει η τεχνολογία, μέσω της οποίας οι υπηρεσίες γίνονται σε πιο digital -και χωρίς απαραίτητη φυσική παρουσία- περιβάλλον. Και μπορεί τώρα να επιβάλλεται για λόγους υγιεινής, η αποφυγή των κοινωνικών επαφών, ωστόσο οι "ανέπαφες" (un-touchable) υπηρεσίες, είναι ο πυλώνας πάνω στον οποίο οικοδομούνται και οι υπηρεσίες του αύριο. Οι εταιρείες-ηγέτες που χαράζουν τη στρατηγική ξέρουν πολύ καλά ότι οι digital παροχές, γλιτώνουν χρόνο και χρήμα στον πελάτη τους και προσθέτουν αξία στην σχέση τους. Όλες (σχεδόν) μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου και μέσω των ηλεκτρονικών τους σελίδων (sites), παρέχουν πληροφορίες για όλα τα αυτοκίνητα της μάρκας που διαθέτουν. Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε προιοντικό έντυπο, οικονομική προσφορά, παραγγελία ή διεκπεραιωτικό έγγραφο, που θα χρειαστείτε. Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε παραστατικό πώλησης. Διεκπεραιώνουν, απομακρυσμένα, χρηματοδοτικές συναλλαγές. Διαθέτουν δυνατότητες ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κάρτας ή web banking. Σας κλείνουν, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ραντεβού για test drive ή με το τμήμα πωλήσεων ή συνεργείου. Σας ενημερώνουν (τηλεφωνικά ή email) σχετικά με προσφορά, παραγγελία και αποστολή ανταλλακτικών (όπου εσείς θελήσετε).
Πλέον, ΟΛΑ μπορούν να γίνουν «ανέπαφα»!
Ανέπαφη αγορά αυτοκινήτου με 3 κλικ ! Στο φέρνουν και στο σπίτι !
Οι ψηφιακές υπηρεσίες ξεκινούν από την on-line αγορά αυτοκινήτου, με τον υποψήφιο αγοραστή να μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία αγοράς χωρίς να μετακινηθεί από το σπίτι του. Για παράδειγμα η Kosmocar (Audi-Skoda-VW) μέσω της on-line πλατφόρμας της, εκθέτει σε πραγματικό χρόνο τα διαθέσιμα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα με όλα τα απαραίτητα στοιχεία, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα επιλογής για αγορά μετρητοίς ή μέσω χρηματοδότησης. Αντίστοιχα η Toyota σου δίνει τη δυνατότητα να διαμορφώσεις το μοντέλο που θες, να δώσεις την προκαταβολή ηλεκτρονικά, να επιλέξεις τον dealer της επιθυμίας σου όταν αυτό θα είναι έτοιμο προς παράδοση, αν θες σου το φέρνουν και σπίτι !
Συνδεθείτε "έξυπνα" & "επικοινωνήστε"με το αυτοκίνητό σας
Στην νέα εποχή των aftersales υπηρεσιών, μπορείτε να έχετε διαρκή επικοινωνία με το αυτοκίνητό σας μέσω έξυπνων εφαρμογών. Με εφαρμογές όπως το Mercedes me Adapter (για κατόχους Mercedes) ή το MySEATApp και το VW WE CONNECT GO μπορείτε να ελέγχετε τις λειτουργίες απομακρυσμένα, να λαμβάνετε διαγνωστικά δεδομένα και ειδοποιήσεις κατάστασης αυτοκινήτου. Το κυριότερο σας απαλλάσσουν από το άγχος του service αφού όταν φτάσει ο καιρός σας ειδοποιούν εγκαίρως και σας δίνουν τη δυνατότητα να κλείσετε και ραντεβού στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που επιθυμείτε.
Service από τον …καναπέ & video-κλήση από το μηχανικό σας
Μη ξεχνάμε και τις υποχρεώσεις μας απέναντι στο αυτοκίνητο, δηλ. να φροντίζουμε για την τακτική συντήρησή του, τους ελέγχους και τις απαραίτητες επισκευές όποτε αυτές απαιτούνται. Οι μοναδικοί που μπορούν να εγγυηθούν πως τα παραπάνω θα γίνουν 100% σωστά και αποτελεσματικά είναι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Και πλέον τα παραπάνω μπορούν να γίνουν ανέπαφα, καθώς οι εταιρείες, όπως η Ford και η SEAΤ διαθέτουν «ανέπαφη και Clean & Safety» παραλαβή ή παράδοση (αφού γίνει απολύμανση) αυτοκινήτου.
Παράλληλα στις νέες added-value υπηρεσίες είναι και ο απομακρυσμένος έλεγχος της διαδικασίας του service, όπως εφαρμόζουν η VW, η Skoda και η Audi, όπου οι τεχνικοί σύμβουλοι σας ενημερώνουν μέσω αποστολής video ή φωτογραφιών (στο κινητό ή στο PCσας) των επιπλέον εργασιών που προέκυψαν κατά τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας, με ιεράρχηση τους βάσει σπουδαιότητας, αλλά και για ενημέρωση-έγκριση σας για το κόστος τους.
Ανέπαφος μα κοινωνικά υπεύθυνος ο σχεδιασμός των υπηρεσιών τους !
Παράλληλα, υπό το φως των εξελίξεων στον τομέα της υγείας, οι εταιρείες που διαθέτουν υψηλό αίσθημα ευθύνης προχώρησαν στην υλοποίηση νέων δράσεων και μέτρων, που αποσκοπούν στην προάσπιση της ασφάλειας και προστασίας. Τόσο του καταναλωτικού κοινού, όσο και των εργαζομένων τους, όπως μεταξύ άλλων η Ford που υιοθέτησε το πρωτόκολλο «No Touch Contacting Business» και η Renault με το σλόγκαν της #WeAreHereForYouLife, που προβαίνει σε διαρκείς ενημερώσεις και συμβουλές προς προσωπικό και πελάτες για την διαφύλαξη της υγείας. Φυσικά αυστηρά υγειονομικά δυναμικά πρωτόκολλα ακλουθούν και οι υπόλοιπες εταιρείες με μέτρα όπως: Σχολαστική καθημερινή καθαριότητα σε χώρους εργασίας και εκθέσεων (με την χρήση ισχυρών & εγκεκριμένων απολυμαντικών), απολύμανση των test drive αυτοκινήτων ή των «αυτοκινήτων αντικατάστασης», εφαρμογή προστατευτικών καλυμμάτων στα αυτοκίνητα που εισέρχονται για εργασίες στο συνεργείο και διαρκής ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού, για τρόπους προφύλαξης εαυτών και αλλήλων.