ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Online ραντεβού, παραλαβή/παράδοση από το σπίτι και Online Service. Γνωρίστε τις ψηφιακές υπηρεσίες της Audi.

Online ραντεβού, παραλαβή/παράδοση από το σπίτι και Online Service. Γνωρίστε τις ψηφιακές υπηρεσίες της Audi.

Από μακριά και αγαπημένοι; Audi digital services

3770 Επισκέψεις στο άρθρο

Πλήρες πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών από Audi. Πολυτέλεια και άνεση από το σαλόνι του σπιτιού σας μέσω των απομακρυσμένων υπηρεσιών της δημοφιλούς μάρκας. Online ραντεβού, παραλαβή/παράδοση από το σπίτι και Online Service. Για να δούμε.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ

Digitalυπηρεσίες εξυπηρέτησης κατόχου από Audi

- Online προγραμματισμός ραντεβού
- Car Delivery - Παραλαβή/παράδοση αυτοκινήτου στο χώρο σας
- Διαδικασίες ασφάλειας (και ασφάλισης)
-Virtual Service & φωτό / βίντεο στο κινητό (για έγκριση σας)

Η ανάπτυξη των αυτοκινήτων έχει περάσει από πολλά στάδια εξέλιξης και εκείνο που έκανε τις επιτυχημένες εταιρείες να ξεχωρίσουν από τις υπόλοιπες, ήταν η ικανότητα τους να προσαρμοστούν στις νέες εποχές και να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες των κατόχων τους.

Τα τελευταία χρόνια τεχνολογία και συνδεσιμότητα είναι δύο έννοιες που είναι στενά συνυφασμένες με την καθημερινότητα ενός μέσου ατόμου και οι εταιρείες αυτοκίνητου κατανοούν πως αν θέλουν να συνεχίσουν να πρωταγωνιστούν σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά,  πρέπει να προσαρμοστούν και σε αύτη τη
νέα συνθήκη.

Έτσι,  βλέπουμε πως τα νεότερα μοντέλα των εταιρειών εξοπλίζονται με πλήρως εξελιγμένα συστήματα infotainment ,ενώ από την άλλη παρατηρείται προσπάθεια ψηφιοποίησης και στις υπηρεσίες after sales  .

Η μια εταιρεία μετά την άλλη, έχουν αρχίσει να συμπεριλαμβάνουν στο after-πρόγραμμα τους ( σ.σ. το πλάνο συντήρησης μετά την αγορά) διάφορες απομακρυσμένες υπηρεσίες  συντήρησης και διευκόλυνσης κατόχου.

Οι υπηρεσίες αυτές εξαλείφουν την γραφειοκρατία και το διαδικαστικό της υπόθεσης «συντήρηση» και βελτιώνουν συνολικά την εμπειρία του κατόχου κατά την διάρκεια του service.

Μια εταιρεία που πρωτοστατεί στον κόσμο των Virtual Services είναι η Audi, η οποία προσφέρει πλήθος ψηφιακών υπηρεσιών σε όλο το φάσμα των εργασιών συντήρησης κάνοντας πολύ πιο εύκολη τη ζωή των κατόχων της.

Για να δούμε πως ακριβώς η Audi καταφέρνει να συνδυάζει την παροχή ελκυστικών πακέτων συντήρησης με τις πιο εξελιγμένες απομακρυσμένες υπηρεσίες.

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ραντεβού με 1 κλικ & ανέπαφη παραλαβή/παράδοση αυτοκινήτου

Προγραμμάτισε το ραντεβού σου για Service από το κινητό σου τηλέφωνο!

Προγραμμάτισε το ραντεβού σου για Service από το κινητό σου τηλέφωνο!

    Το προηγμένο σύνολο καινοτόμων υπηρεσιών της Audi επιτρέπει στους κατόχους να προγραμματίσουν το service του αυτοκίνητου τους εντελώς ψηφιακά .

    Συγκεκριμένα, μέσω της ανέπαφης υπηρεσίας MyServiceNow, οι κάτοχοι μοντέλων της γερμανικής μάρκας μπορούν να κλείσουν τα ραντεβού τους διαδικτυακά χρησιμοποιώντας το κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet!

    Η Audi, μάλιστα, φροντίζει και για το επόμενο βήμα του Service μέσω της υπηρεσίας Pick Up & Delivery.

    Πρόκειται για μια υπηρεσία της γερμανικής εταιρείας που επιτρέπει την παραλαβή του οχήματος από χώρο της επιλογής σας, κατόπιν συνεννόησης με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της
    Audi .

    Μέτα το τέλος των εργασιών συντήρησης , το αυτοκίνητο επιστρέφει στο σημείο παράδοσης που συμφωνήθηκε ενώ η όλη διαδικασία γίνεται με πλήρη διαφάνεια και ασφάλεια, καθώς το όχημα καλύπτεται από ειδική ασφάλιση της Audi.
     

    Online Interactive Service Audi: Ενημέρωση για τις εργασίες σε πραγματικό χρόνο

    Οι μηχανικοί της Audi σας ενημερώνουν για τις εργασίες μέσω γραπτών μηνυμάτων άλλα και εικόνων/βίντεο.

    Οι μηχανικοί της Audi σας ενημερώνουν για τις εργασίες μέσω γραπτών μηνυμάτων άλλα και εικόνων/βίντεο.

      Μια από τις πιο χρήσιμες, απομακρυσμένες υπηρεσίες που συναντάμε στο after πακέτο της Audi είναι εκείνη του Online Service. Κατά την διάρκεια του Service,  οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας παρέχουν στον κάτοχο συνεχή ενημέρωση για την κατάσταση του οχήματος άλλα και την εξέλιξη των εργασιών.

      Συγκεκριμένα, ο κάτοχος ενημερώνεται μέσω SMS και e-mail για την κατάσταση του οχήματος του ενώ οι ενημερώσεις συνοδεύονται από επισυναπτόμενες φωτογραφίες ή βίντεο. Μερικά από τα βιντεοσκοπημένα πλάνα, μάλιστα, είναι και σε πραγματικό χρόνο με σκοπό ο κάτοχος να δέχεται άμεσο feedback και να παρακολουθεί ζωντανά τις εργασίες.

      Οι απομακρυσμένες υπηρεσίες της Audi χαρακτηρίζονται και από την δυνατότητα αλληλεπίδρασης. Και αυτό γιατί ο κάτοχος, ερμηνεύοντας τα οπτικά δεδομένα που λαμβάνει από τις εικόνες και τα βίντεο, μπορεί να σχηματίσει άποψη άλλα και να επιλέξει το πλάνο (και το κόστος) των εργασιών στις οποίες συμφωνεί να προχωρήσει.
       

      Κοινοποίησέ το »
      Σχολίασέ το »

      προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES