ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σημαντική βελτίωση δείχνει το επίπεδο των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα, καθώς μόλις το 10% δεν παρέχει ουσιαστική πληροφόρηση και συνεπώς πρέπει να αποφεύγεται από τους καταναλωτές.

Bελτίωση στη λειτουργία των e-shops

3412 Επισκέψεις στο άρθρο

Σημαντική βελτίωση δείχνει το επίπεδο των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα, καθώς μόλις το 10% δεν παρέχει ουσιαστική πληροφόρηση και συνεπώς πρέπει να αποφεύγεται από τους καταναλωτές.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ
Σύμφωνα με έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, από τα 4.500-5.000 ελληνικά e-shops που λειτουργούν σήμερα στην αγορά, τα δύο τρίτα προσφέρουν όλες τις υπηρεσίες και δυνατότητες για μια άνετη και αξιόπιστη συναλλαγή, συγκρίσιμη και εφάμιλλη των e-shops.

Στην έρευνα αξιολογήθηκαν 2.300 ηλεκτρονικά καταστήματα και σύμφωνα με το ELTRUN το επίπεδο των ελληνικών e-shops βαίνει σταδιακά βελτιούμενο, καθώς-σε σχέση με το 2012-παρατηρούνται θετικές αλλαγές σε σειρά τομέων, όπως οι όροι χρήσης και πληρωμής, η προστασία προσωπικών δεδομένων, η πολιτική επιστροφών και η αξιοποίηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Έτσι, ένα σημαντικό ποσοστό πλέον, 70%, των e-shops έχει ξεκάθαρους όρους χρήσης, παρουσιάζει πολύ αναλυτικά στον on-line καταναλωτή πως αντιμετωπίζονται τα σημαντικά θέματα σε μια συναλλαγή, όπως δυνατότητα ακύρωσης παραγγελίας, δυνατότητα επικοινωνίας σε περίπτωση διαφωνίας/επιφύλαξης, δυνατότητα αντικατάσταση προϊόντων.

Η έρευνα διαπιστώνει ότι τα συγκρατημένα, αλλά αυξητικά ποσοστά των Ελλήνων χρηστών του internet, περίπου 35%, που αγοράζουν on-line προϊόντα/υπηρεσίες δικαιολογούνται, κυρίως, λόγω της έλλειψης εμπιστοσύνης και γενικής καχυποψίας που έχουν οι Έλληνες στις αγορές από απόσταση.


Η on-line πληρωμή είναι, επίσης, ένα σοβαρό στοιχείο, που επηρεάζει τους Έλληνες on-line καταναλωτές. Σήμερα το 95% των e-shops προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες πληρωμής. Ο πιο δημοφιλής προσφερόμενος τρόπος πληρωμής είναι η αντιακαταβολή (91%), γεγονός ενδεικτικό της συνήθειας των Ελλήνων on-line καταναλωτών και του προβληματισμού τους για την ασφάλεια των πληρωμών. Το 81% των e-shops δίνει τη δυνατότητα για πληρωμή με πιστωτική κάρτα και το 72% με χρεωστική, ενώ ένα σοβαρό ποσοστό (63%) προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής μέσω PayPal.



προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES