Γυάλισμα και detailing σε παλιό αυτοκίνητο αξίζει; Και όμως!
Σύγχρονες After Sales υπηρεσίες: Για ευκολία και οικονομικά οφέλη κατόχων VW
Ποια μάρκα έχει καλύτερο After Sales πακέτο, η Ford ή η Renault
Πριν αγοράσεις συνυπολογίζεις και το …μετά. Μιλάμε για τα service του. Συγκρίνουμε 3 δημοφιλή μικρομεσαία, από διαφορετικές σχολές. Το Focus έχει με διαφορά τα πιο φτηνά service. Η Corolla τα πιο οικονομικά ανταλλακτικά. Το C4 σχεδόν διπλάσιο χιλιομετρικό όριο για service. Εσύ ποιό θα επέλεγες;
Και μετά την αγορά τι; Πόσο κοστίζουν τα service; Ερώτηση που συχνά αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την τελική επιλογή. Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου γίνεται μια φορά. Η συντήρηση του όμως είναι συνεχής και επιβεβλημένη για να απολαμβάνετε το αυτοκίνητό σας όπως την πρώτη μέρα, αλλά και να διατηρεί ψηλά τη μεταπωλητική του αξία.
Η Ford Motor Ελλάς έχει επενδύσει πολύ στον σχεδιασμό και στην εξυπηρέτηση του κατόχου της μέσω των after sales υπηρεσιών της, ούσα η εταιρεία με τη μεγαλύτερη εργοστασιακή εγγύηση της αγοράς με 8 έτη, κάτι που προφανώς ισχύει και για το Focus. Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν το κόστος σέρβις σε βάθος πενταετίας ανέρχεται μόλις στα 345 ευρώ, ποσό που το καθιστά με μεγάλη διαφορά το πιο προσιτό μικρομεσαίο σε αυτόν τον τομέα. Βέβαια να τονίσουμε πως η περιοδικότητα των προγραμματισμένων επισκέψεων είναι κάθε δύο έτη ή 30.000 χιλιόμετρα, ωστόσο κάθε χρόνο ή 15.000 χλμ. προβλέπεται ένας ενδιάμεσος έλεγχος.
Πόσο κοστίζει το service των υπόλοιπων;
Η ιδιαιτερότητα του Focus να κάνει service ανά δύο έτη του εξασφαλίζει την πρωτιά και με διαφορά. Ωστόσο ας δούμε τι ισχύει για τους άλλους. Δεύτερο πιο προσιτό αποδεικνύεται η Toyota Corolla, καθώς το συνολικό κόστος πενταετίας ανέρχεται στα 762 ευρώ. Με μικρή διαφορά ακολουθεί και το Citroen C4 καθώς το συνολικό ποσό που θα καταβάλετε δεν ξεπερνά τα 800 ευρώ για 5 χρόνια.
Έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζετε πως το service του αυτοκινήτου σας έχει χρονικό και χιλιομετρικό όριο. Τι σημαίνει αυτό; Πως ο κάθε κατασκευαστής έχει προκαθορίσει συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων στον οποίο πρέπει να γίνονται οι εργασίες συντήρησης. Δηλαδή ακόμα και αν κάνετε αυτά τα χιλιόμετρα μέσα σε ένα μήνα, τότε θα πρέπει να πάτε το αυτοκίνητό σας για service.
Το μεγαλύτερο λοιπόν ετήσιο όριο χιλιομέτρων το διαθέτει το Citroen C4, καθώς το εργοστάσιο δίνει περιθώριο 25.000 χλμ. ανά έτος, όταν η Corolla δίνει από 15 χιλιάδες και το Focus 30.000, αλλά ανά δύο έτη. Το σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι αν κάνετε πάνω από 20.000 χλμ. το χρόνο, τότε σε μια πενταετία με το C4 θα κάνετε λιγότερες επισκέψεις για εργασίες συντήρησης, άρα και λιγότερα έξοδα…
Είπαμε από την αρχή πως δεν θα περιοριστούμε στο κόστος των service, αλλά θα εξετάσουμε και τα ανταλλακτικά που είναι πιο πιθανό να χρειαστείτε σε μια πενταετία. Έτσι θα δούμε το κόστος για τα τακάκια, τις δισκόπλακες, την μπαταρία και το δίσκο-πλατώ. Στις τιμές που ζητήσαμε από τις εταιρείες, το πιο οικονομικό μοντέλο αποδεικνύεται η Toyota Corolla, που για όλα τα παραπάνω θα χρειαστεί να πληρώσετε 415 ευρώ. Ωστόσο να διευκρινίσουμε δύο πράγματα. Πρώτον ως υβριδικό δεν έχει δίσκο-πλατώ γιατί φέρει αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT, ενώ επίσης στις τελικές τιμές δεν υπάρχει χρέωση για τα εργατικά, γι αυτό όπως θα δείτε στον πίνακά μας υπάρχει και σύνολο με το κόστος χωρίς το δίσκο-συμπλέκτη, ώστε να είναι πιο δίκαιη η σύγκριση. Εξάλλου πλέον δύσκολα θα χρειαστεί αλλαγή μέσα σε μια 5ετία. Πάντως και στο κόστος των ανταλλακτικών το Focus αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικό με συνολικό κόστος 751 ευρώ, με αυτό του Citroen C4 να ανέρχεται στα 1.048 ευρώ.
Citroen C4 1,2 130 PS | Ford Focus 1,0 125 PS mhybrid | Toyota Corolla HSD 116 PS | |||
Εργασίες | Κόστος | Εργασίες | Κόστος | Εργασίες | Κόστος |
1ος χρόνος ή 25.000 χλμ. | 1ος χρόνος ή 15.000 χλ | ||||
αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, αντικατάσταση φίλτρου καμπίνας/ έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 110 | αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, αντικατάσταση φίλτρου καμπίνας/ έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 117 | ||
2ος χρόνος ή 50.000 χλμ. | 2ος χρόνος ή 30.000 χλμ. | ||||
αλλαγή λαδιών , αντικατάσταση φίλτρου λαδιού, καμπίνας, αέρα, υγρά φρένων, μπουζί / έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 196 | αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, αντικατάσταση φίλτρου καμπίνας / έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 127 | αλλαγή λαδιών , αντικατάσταση φίλτρου λαδιού, καμπίνας, αέρα, υγρά φρένων, μπουζί / έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 191 |
3ος χρόνος ή 75.000 χλμ. | 3ος χρόνος ή 45.000 χλμ. | ||||
αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, αντικατάσταση φίλτρου καμπίνας/ έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 10 | αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, αντικατάσταση φίλτρου καμπίνας/ έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 117 | ||
4ος χρόνος ή 100.000 χλμ. | 4ος χρόνος ή 60.000 χλμ. | ||||
αλλαγή λαδιών, αντικατάσταση φίλτρου λαδιού, καμπίνας, αέρα, υγρά φρένων, μπουζί, ιμάντας / έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 368 | αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, αντικατάσταση φίλτρου καμπίνας, μπουζί, φίλτρο αέρα / έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 218 | αλλαγή λαδιών , αντικατάσταση φίλτρο λαδιού, καμπίνας, αέρα, υγρά φρένων, μπουζί / έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 220 |
5ος χρόνος ή 125.000 χλμ. | 5ος χρόνος ή 75.000 χλμ. | ||||
αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, αντικατάσταση φίλτρου καμπίνας/ έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 115 | αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, αντικατάσταση φίλτρου καμπίνας/ έλεγχοι σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης | 117 | ||
Σύνολο 5ετίας (τιμές με ΦΠΑ) | 799 | Σύνολο 5ετίας (τιμές με ΦΠΑ) | 345 | Σύνολο 5ετίας (τιμές με ΦΠΑ) | 762 |
Κόστος Αναλωσίμων (ΜΕ κόστος εργασίας) | Κόστος Αναλωσίμων (ΜΕ κόστος εργασίας) | Κόστος Αναλωσίμων (ΧΩΡΙΣ κόστος εργασίας) | |||
Τακάκια εμπρός | 129 | Τακάκια εμπρός-πίσω | 133 | Τακάκια εμπρός | 101 |
Τακάκια πίσω | 95 | Τακάκια πίσω | Τακάκια πίσω | 63 | |
Δίσκο/πλατώ | 395 | Δίσκο/πλατώ | 292 | Δίσκο/πλατώ | |
Δισκόπλακες εμπρός | 217 | Δισκόπλακες εμπρός | 171 | Δισκόπλακες εμπρός | 156 |
Μπαταρία | 212 | Μπαταρία | 155 | Μπαταρία | 95 |
Σύνολο | 1048 | Σύνολο | 751 | Σύνολο | 415 |
Σύνολο (χωρίς δίσκο-πλατώ) | 653 | Σύνολο (χωρίς δίσκο-πλατώ) | 459 | Σύνολο (χωρίς δίσκο-πλατώ) | 415 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr