Digital intelligence για κατόχους Mercedes
Με κουλτούρα καινοτομίας και premium εξυπηρέτησης. Καινοτομεί ακατάπαυστα (και όχι μόνο… λόγω συνθηκών «call me Covid»). Σχεδιασμός υπηρεσιών, τεχνοκράτες συνεργάτες, δια βίου εκπαίδευση, λύσεις «φυσικών ή ψηφιακών» λύσεων διευκόλυνσης κατόχου μερικά από τα πλεονεκτήματα της μάρκας. Digital intelligence από ανθρώπους, όχι «μηχανές».
Για τους πολλούς που γνωρίζουν μέρος των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας της premium μάρκας, να πούμε πως ο σχεδιασμός των after sales υπηρεσιών της Mercedes-Benz δεν αναφέρεται μόνο στο online κλείσιμο των ραντεβού (μία ευκολία που έχει γίνει η αγαπημένη υπηρεσία πολλών κατόχων). Ούτε αναφέρεται αποκλειστικά στη πολύ χρήσιμη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης του πελάτη για την πορεία των εργασιών. Αυτό που κάνει τη Mercedes-Benz να ξεχωρίζει στον τομέα των υπηρεσιών του κλάδου αυτοκινήτου, έχει να κάνει με τη συνολική φιλοσοφία του service και των after-sales υπηρεσιών.
Μία εταιρική φιλοσοφία, η οποία από τον σχεδιασμό της στηρίζεται πάνω σε 3 άξονες.
Ταχύτητα εξυπηρέτησης σε μία εποχή που ο χρόνος μετράει διπλά. Σύνδεση συστημάτων με όλες τις εξατομικευμένες και απαιτούμενες πληροφορίες ιστορικού, αναγκών και προτεινόμενων λύσεων για το όχημα κάθε κατόχου.
Απλούστευση και αυτοματοποίηση διαδικασιών (σύγχρονες και ενημερωμένες εφαρμογές και συστήματα – Mercedes Me).
Διαδικασίες πρόληψης και έγκαιρης αντιμετώπισης των πιθανών προβλημάτων χρήσης του οχήματος (κάτι που οδηγεί σε peace of mind κατόχου).
Μα τα πιο πάνω αφορούν τον σχεδιασμό της δημοφιλούς premium μάρκας. Ας δούμε όμως και το τι βιώνει ο μέσος κάτοχος ενός οχήματος της. Ο κάτοχος ο οποίος απευθύνεται στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της διατηρώντας πάντα υψηλές προσδοκίες ποιοτικής εξυπηρέτησης.
Ο κάτοχος μιας Mercedes ζει το δικό του "ψηφιακό ταξίδι" στο service, από την διαδικασία του online ραντεβού μέχρι και την "live" ενημέρωση της πορείας των εργασιών, καθώς και του ιστορικού του οχήματος.