ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξυπηρέτηση κατόχου αυτοκινήτου: Τι πρέπει να γνωρίζεις

Εξυπηρέτηση κατόχου αυτοκινήτου: Τι πρέπει να γνωρίζεις

14343 Επισκέψεις στο άρθρο

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ζήσει μία κακιά εμπειρία που σχετίζεται με λάθος εξυπηρέτηση πελατών, με συνέπεια να βλάψει σοβαρά τις σχέσεις μας με την εταιρεία, ενώ σε πολλές περιπτώσεις αυτές διακόπηκαν, προτείνοντας και σε άλλους πιθανούς πελάτες να κάνουν το ίδιο. Ποιες είναι όμως οι εταιρείες που διαπρέπουν στις After Sales υπηρεσίες στην ελληνική αγορά και τι πρέπει να ξέρεις για αυτές;

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ

Πόσο σημαντική είναι η εξυπηρέτηση πελατών;

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι αναμφίβολα απαραίτητη για κάθε εταιρεία, καθώς έτσι χτίζονται ισχυροί δεσμοί μεταξύ τους. Όταν αναφερόμαστε σε αυτήν, θα πρέπει να συμπεριλάβουμε ολόκληρη την εμπειρία του πελάτη, από την στιγμή που αυτός περνάει την «πόρτα της επιχείρησης» και καθ΄ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του προϊόντος ή της υπηρεσίας που αγόρασε.
 

Οι After Sales υπηρεσίες σας λύνουν τα χέρια

Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, που το 95% των καταναλωτών -σύμφωνα με έρευνες- δηλώνει πως η εξυπηρέτηση πελατών είναι ζωτικής σημασίας για να σε «κρατήσει» μία εταιρεία σαν πιστό πελάτη. Αρκετοί από εμάς, αγοράζοντας από την αντιπροσωπεία ένα καινούργιο αυτοκίνητο, θέλουμε να έχουμε και το κεφάλι μας… ήσυχο, είτε με τις μεγάλες εγγυήσεις που προσφέρουν είτε με τα after sales πακέτα σέρβις, υπηρεσιών και φροντίδας, ολοκληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπειρία της εξυπηρέτησης. Οι καταναλωτές ζητάμε για μία λύση στα τυχόν προβλήματα που μπορούν να προκύψουν, όχι απλά άλλη μία «πώληση».

Πάμε όμως να δούμε ποια είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν κορυφαία μία εταιρεία στο χώρο των after sales υπηρεσιών.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Είναι επικεντρωμένοι στη λύση

Οι εταιρείες με τη σωστή εξυπηρέτηση και τις top after sales υπηρεσίες, έχουν δημιουργήσει μία κουλτούρα που επικεντρώνεται στο να κατανοήσουν τον πελάτη, να προβλέψουν τι ακριβώς ζητάει αλλά και να τον ψυχολογήσουν. Για το λόγο αυτό, αυτές οι εταιρείες γνωρίζουν αρκετά καλά τα προϊόντα τους, τις υπηρεσίες που προσφέρουν καθώς και τις λύσεις που μπορούν να δώσουν τέλος στα προβλήματα μας κάθε φορά που αντιμετωπίζουμε κάτι.

Έχουν μάθει να σε «ακούν»

Οι εταιρείες που έχουν επενδύσει στην εξυπηρέτηση πελατών, έχουν μάθει να «ακούν» τι λέει και τι δεν λέει ο πελάτης. Ο εντοπισμός των βασικών αναγκών της αγοράς σε συνδυασμό με τις τάσεις που κυριαρχούν στο χώρο του αυτοκινήτου, συνθέτουν μία σωστότερη και πιο ολοκληρωμένη λύση.

Σέβονται τον πελάτη

Η σωστή εξυπηρέτηση θέλει και σωστή αντιμετώπιση του πελάτη. Τι σημαίνει αυτό; Στην επαφή μας με την αντιπροσωπεία θα πρέπει να νιώθετε ευπρόσδεκτοι, να σας εκτιμούν και να σας αντιμετωπίζουνε με αξιοπρέπεια και σεβασμό. Από την πλευρά του, ο καταναλωτής θα νιώσει πιο άνετα, ενώ θα τον «κερδίσει» για μια ζωή.

Γρήγορη αντιμετώπιση - απάντηση

Πολλές φορές όταν απευθυνόμαστε κάπου για ένα πρόβλημα, ζητάμε να έχουμε γρήγορη αντιμετώπιση ή έστω μία απάντηση στο ερώτημά μας. Αυτό σίγουρα επιβεβαιώνει ότι η εκάστοτε εταιρεία νοιάστηκε για εμάς και έδειξε ενδιαφέρον.

Οι εταιρείες που τηρούν αυτά τα τέσσερα στοιχεία, συνήθως κερδίζουν τον καταναλωτή, μετατρέποντάς τον από πελάτη «μιας χρήσης» σε πελάτη εφόρου ζωής.

 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Τα καλύτερα πακέτα υπηρεσιών για αυτοκίνητα 5+ ετών
Σελίδα 3Ψηφιακό πακέτο εφαρμογών MercedesMe ! Τοp Υπηρεσίες
Σελίδα 4Volkswagen total care: Υπηρεσίες φροντίδας & οδικής βοήθειας
Σελίδα 5Γνήσια ανταλλακτικά Mopar: Για Fiat, Jeep, Alfa Romeo και Lancia

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES