Επέκταση εγγύησης: δίνει «πόντους ικανοποίησης»;

2959 Επισκέψεις στο άρθρο

Οι εταιρείες αυτοκινήτου σεβόμενες τους πελάτες τους, επέκτειναν την ισχύ της εγγύησης που προσφέρουν στους κατόχους της μάρκας τους, κατά την διάρκεια του πρόσφατου περιορισμού μετακινήσεων, δείχνοντας κοινωνικό πρόσωπο και ενισχύοντας τις σχέσεις εμπιστοσύνης.

Oι ελληνικές αντιπροσωπείες έδειξαν γρήγορα αντανακλαστικά και ανακοίνωσαν διάφορες ενέργειες, με σκοπό την εξυπηρέτηση του κοινού. Μία από αυτές ήταν και η επέκταση της εγγύησης των οχημάτων τους.

Η Hyundai ανακοίνωσε πως σε όσα μοντέλα της, που η εγγύηση τους παύει να έχει ισχύ από 1 Μαρτίου έως και 30 Απριλίου 2020, επεκτείνεται μέχρι και το τέλος Μαΐου 2020.  Αντίστοιχα, από την πλευρά της η Kia, επέκτεινε μέχρι τον Ιούνιο την εγγύηση των μοντέλων της που έληγε από 1η Φεβρουαρίου έως και 30 Απριλίου.

Από την πλευρά του ο Όμιλος της FCA (Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, και Fiat Professional) ενημέρωσε πως επεκτείνεται η εγγύηση για όλα τα μοντέλα του ομίλου, στα οποία η ισχύς κάλυψης λήγει κατά την περίοδο των μέτρων περιορισμού της κίνησης. Ενώ και η Toyota σε ανακοίνωσή της αναφέρει πως έχει μεριμνήσει για τις περιπτώσεις που πρέπει να γίνουν εργασίες στα πλαίσια της εγγύησης, η οποία λήγει άμεσα και ο ιδιοκτήτης δε μπορεί να μεταβεί σε επισκευαστή.

Εξάλλου μην ξεχνάτε πως τα συνεργεία είναι ανοιχτά και επιτρέπεται η μετακίνησή σας προς αυτά. Γεγονός που έχει τη σημασία του, καθώς φανερώνει το κοινωνικό πρόσωπο των εταιρειών. Έβαλαν πρώτα τον άνθρωπο και μετά το κέρδος. Και είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως όσο πιο κοντά στη λήξη της εγγύησης βρίσκεται ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο πιθανό είναι να προκληθούν ζημιές.

Αν λοιπόν τύχαινε εσύ να είσαι αυτός που θα πάθει μια βλάβη το αυτοκίνητό του και ήξερες πως θα χρειαστεί να πληρώσεις αρκετές εκατοντάδες ευρώ, τα οποία τελικά τα γλιτώνεις, θα ήσουν ευγνώμων προς τη μάρκα; Θα κέρδιζε «πόντους ικανοποίησης» η μάρκα σου από εσένα ; Θα εμπιστευόσουν αυτή την εταιρεία ξανά; 

Γιατί δεν υπάρχει πιο σημαντικό πράγμα σε μια σχέση από την εμπιστοσύνη, να ξέρεις πως στα δύσκολα κάποιος θα είναι δίπλα σου. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση το τμήμα του after sales της μάρκας του αυτοκινήτου σου, το οποίο έχει την ευθύνη να σε κρατάει ικανοποιημένο. Δύσκολος, αλλά σίγουρα σημαντικός στόχος, µε δεδομένο ότι η ικανοποίηση είναι αυτή που κτίζει την καλή σχέση μεταξύ εταιρείας και πελάτη και η οποία µε τη σειρά της θα τον κρατήσει σταθερό στη φίρµα. Γιατί όταν είσαι ικανοποιημένος με τη σχέση σου, δεν ψάχνεις κάτι άλλο, μένεις πιστός.

Εσείς τι λέτε ?
Ενέργειες όπως η επέκταση της εγγύησης αποδεικνύουν πως μια εταιρεία σέβεται τον πελάτη της και οικοδομούν μια σχέση εμπιστοσύνης; Η εμπιστοσύνη είναι λόγος για να επιλέξετε πάλι αυτοκίνητο ίδιας μάρκας; 
 

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES