Ford και Toyota είναι δημοφιλείς γιατί ξέρουν να φροντίζουν τους κατόχους τους. Να λανσάρουν καινοτόμες υπηρεσίες για τους ιδιοκτήτες των μοντέλων τους και να προφέρουν added-value after sales υπηρεσίες αξιοποιώντας την σύγχρονη τεχνολογία.
Ford και Toyota καθ-ορίζουν εξελίξεις After Sales υπηρεσιών!
- Ελέγχεις το αυτοκίνητο από το κινητό σου
- Top ικανοποίησης κατόχου. Kαι οι 2 μάρκες
- Μόνον η Ford προσφέρει & virtual service
- Η Toyota σε εκπαιδεύει να οδηγείς οικονομικά
Η εξέλιξη είναι αναπόφευκτη και αν θέλεις να παραμείνεις στον «αφρό» πρέπει να ακολουθήσεις χωρίς καθυστερήσεις (αν δεν μπορείς να είσαι πρωτοπόρος). Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μία εξόχως ανταγωνιστική αγορά όπως αυτή του αυτοκινήτου και των υπηρεσιών που σχετίζονται με αυτό. Αν δεν καινοτομείς σε …ξεπερνά η εποχή (και ο ανταγωνισμός).
Γι αυτό λοιπόν οι κορυφαίες εταιρείες στον τομέα του After Sales φροντίζουν όχι απλά να συμβαδίζουν, αλλά να ορίζουν το μέλλον και τις εξελίξεις, εγκαινιάζοντας σήμερα αυτά που θα χρειαστείς, ως κάτοχος μοντέλου τους, αύριο.
Η Ford και η Toyota λοιπόν, δύο εταιρείες με πολύ υψηλό δείκτη ικανοποίησης κατόχου στην ελληνική αγορά, όπως έδειξε η μεγάλη έρευνα autocheck του AutoΤρίτη, στοχεύοντας σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών τους, εξέλιξαν νέες υπηρεσίες After Sales νέας γενιάς, που συμβαδίζουν και με νέες δυνατότητες που προσφέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Virtual service, προηγμένη συνδεσιμότητα και digital υπηρεσίες, δημιουργούν ένα διαδραστικό περιβάλλον επικοινωνίας με το αυτοκίνητό σας, αναβαθμίζοντας τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης, έτσι ώστε εσείς να κερδίζετε χρόνο και χρήμα.
Ας δούμε λοιπόν τι κάνουν οι δύο αυτές εταιρείες στον τομέα των After Sales υπηρεσιών, με τις οποίες στοχεύουν στην Ικανοποίηση των κατόχων τους (και στην πιστότητα τους στην ίδια μάρκα επί μακρόν).
Αναβάθμιση Εμπειρίας Εξυπηρέτησης!
Virtual service, προηγμένη συνδεσιμότητα και digital υπηρεσίες, δημιουργούν ένα διαδραστικό περιβάλλον επικοινωνίας με το αυτοκίνητό σας, αναβαθμίζοντας τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης, έτσι ώστε εσείς να κερδίζετε χρόνο και χρήμα.
Ας δούμε λοιπόν τι κάνουν οι δύο αυτές εταιρείες στον τομέα των After Sales υπηρεσιών, με τις οποίες στοχεύουν στην Ικανοποίηση των κατόχων τους (και στην πιστότητα τους στην ίδια μάρκα επί μακρόν).