Αν είστε κάτοχος μοντέλου VW, Audi ή Skoda, γνωρίζετε την γκάμα από καινοτόμες υπηρεσίες διασύνδεσης που έχετε στη διάθεση σας; Ασφάλεια, εξοικονόμηση και ευκολία το 3πτυχο του σχεδιασμού αυτών των after sales υπηρεσιών. Customer satisfaction, o στόχος.
Service από τον καναπέ σου και …επίβλεψη μέσω video.
Kαινοτομίες συνδεσιμότητας & ευκολίες κατόχου VW, Audi, Skoda - Κάνεις service χωρίς να κουνηθείς από το σπίτι - Τηλε-χειρίζεσαι το αυτοκίνητο, από το κινητό σου - Βλέπεις τι κίνηση έχει, που παρκάρεις, που –φθηνότερα- φουλάρεις
Αfter sales oriented εταιρείες στοχεύοντας σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης (και πιστότητας) των πελατών τους, εξελίσσουν διαρκώς καινοτόμες υπηρεσίες νέας γενιάς, εστιασμένες στις σύγχρονες ανάγκες. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούν ένα διαδραστικό περιβάλλον επικοινωνίας με το αυτοκίνητό των κατόχων τους, αναβαθμίζοντας τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης τους.
Διασυνδεθείτε με το μέλλον
Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή τη νέα εποχή έχει η τεχνολογία, μέσω της οποίας το αυτοκίνητό σας αποκτά καινοτομίες συνδεσιμότητας και εσείς γλιτώνετε χρόνο και χρήμα.
Στην νέα εποχή των after sales υπηρεσιών, μπορείτε να έχετε διαρκή επικοινωνία με το αυτοκίνητό σας μέσω έξυπνων εφαρμογών. Παρακάτω λοιπόν θα αναλύσουμε τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες συνδεσιμότητας που προσφέρει η Kosmocar(Audi, Skoda, VW) στους κατόχους των μοντέλων της.
Service από τον καναπέ σου και …επίβλεψη μέσω video
Γιατί να τρέχεις στο συνεργείο για service ενώ μπορείς να το κάνεις από το σπίτι σου; Μία νέα added-value υπηρεσία που προσφέρει η Kosmocar (Audi, Skoda, VW) είναι η δυνατότητα να κλείσετε μέσω ίντερνετ ραντεβού για service, σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο επιθυμείτε.
Αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου μπορείτε να λάβετε video ή φωτογραφίες στο κινητό ή στο PC σας, για ενδεχομένως επιπλέον εργασιών που προέκυψαν, με ιεράρχηση τους (βάσει σπουδαιότητας) και ενημέρωση σας, για το κόστος τους.
Κερασάκι στην τούρτα η υπηρεσία Pick-up & Delivery, όπου έρχονται οι ίδιοι οι τεχνικοί και παραλαμβάνουν το αυτοκίνητό σας, ενώ κατόπιν του τεχνικού ελέγχου – αποκατάστασης του, σας το επιστρέφουν όπου τους υποδείξετε.
Οι κάτοχοι των VW και Audi, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες We Connect και myAudi, οι οποίες κάνουν την καθημερινότητα πιο ευχάριστη και πιο άνετη, επιτρέποντας την πρόσβαση σε όλες τις σημαντικές πληροφορίες του αυτοκινήτου τους από το κινητό τους τηλέφωνο.
Αν είστε κάτοχος, σκεφτείτε πως μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε σημαντικές πληροφορίες όπως τη στάθμη του λαδιού, τα διανυθέντα χιλιόμετρα, τυχόν μηνύματα προειδοποίησης και μελλοντικές ημερομηνίες Service ή να θέσετε σε λειτουργία το προαιρετικό σύστημα προθέρμανσης της καμπίνας. Υπηρεσίες που μπορούν να απολαύσουν και κάτοχοι κάποιων παλαιότερων μοντέλων, από το 2008 και έπειτα, τοποθετώντας, μια ειδική συσκευή που διαθέτουν οι δύο μάρκες, στη διαγνωστική θύρα (OBD) του αυτοκινήτου, η οποία στέλνει όλα τα παραπάνω στοιχεία μέσω Bluetooth στο κινητό σας.
Παράλληλα μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών, μπορείτε να έχετε online πληροφόρηση κίνησης στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο και υπολογισμό βέλτιστης διαδρομής, μέχρι τη χρήση του Smartphone ως τηλεχειριστηρίου για μια πληθώρα λειτουργιών του αυτοκινήτου και ενημέρωση για ελεύθερους χώρους στάθμευσης ή τιμές πρατηρίων καυσίμων.
Έτσι απλά υπάρχει δυνατότητα για περισσότερη άνεση, ψυχαγωγία και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Επιπρόσθετα, μπορείτε να ακούσετε live σταθμούς και podcast μέσω διαδικτυακού ραδιοφώνου, να κάνετε streaming και να έχετε όλες τις παροχές ενός WLAN-Hotspot.
Βελτιώστε την οδήγησή σας και αγοράστε εξοπλισμό «on demand»
Η έξυπνη εφαρμογή We Connect, χάρη στην καταγραφή στοιχείων, όπως αριθμός στροφών κινητήρα, επιτάχυνση, φρένα και ταχύτητα, μπορεί να σας βοηθήσει να προσαρμόσετε το στυλ οδήγησής σας για καλύτερη οικονομία. Στην οθόνη του κινητού σας εμφανίζονται «ζωντανά» τα δεδομένα σχετικά με την κατανάλωση καυσίμου, ενώ υπάρχει ενημέρωση για τους κοντινούς σταθμούς ανεφοδιασμού και δυνατότητα θέσης στόχων για πιο οικονομική και οικολογική οδήγηση μέσω διαφόρων προκλήσεων και κέρδους επάθλων ή πόντων στο τέλος κάθε αποστολής!
Τέλος, μέσω της τεχνολογίας We Upgrade, ορισμένα χαρακτηριστικά όπως το We Connect App, το Adaptive Cruise Control, το Light Assist, το σύστημα πλοήγησης, το Wireless AppConect , το hotspot Wi-Fi και ο φωνητικός έλεγχος, μπορούν να ενεργοποιηθούν κατόπιν της αγοράς. Αναδρομικά δηλαδή, όποτε και αν τα χρειαστείτε.
Nέα εποχή και 100% Ικανοποίηση κατόχου ο στόχος. Επιτυγχάνεται; Εσείς τι λέτε;