Γυάλισμα και detailing σε παλιό αυτοκίνητο αξίζει; Και όμως!
Σύγχρονες After Sales υπηρεσίες: Για ευκολία και οικονομικά οφέλη κατόχων VW
Ποια μάρκα έχει καλύτερο After Sales πακέτο, η Ford ή η Renault
Πολλά είναι αυτά που απασχολούν έναν κάτοχο αυτοκινήτου και πρέπει να έχει κατά νου να φροντίζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Στη καθημερινή του ζωή, υποχρεώσεις πολλές. Προθεσμίες και deadlines πάμπολλα. Μέρος αυτών των υποχρεώσεων απορρέει και από την κατοχή ενός (ή περισσοτέρων) αυτοκινήτου.
Η Mercedes προσεγγίζει την αγορά αυτοκινήτου με μια ολιστική φιλοσοφία, που θέλει ο κάτοχος από την αγορά της Mercedes του έως και το τέλος του κύκλου ζωής του, να έχει ολοκληρωμένες λύσεις για όλα.
Έτσι προσφέρει πολλά διαφορετικά χρηματοδοτικά προγράμματα «Mercedes-Benz Financial», είτε τα κλασσικά με μεγάλη διάρκεια αποπληρωμής και από μηδενική προκαταβολή, είτε προγράμματα balloon που δίνουν τη δυνατότητα στον υποψήφιο, να αποφασίσει στο τέλος του δανείου τι θα πράξει.
Παράλληλα με την αγορά μοντέλου της, εσείς ως κάτοχος μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα από τρία προγράμματα ασφάλισης «Mercedes-Benz Insurance», που καλύπτουν από τις βασικές καλύψεις μέχρι και κάλυψη ιδίων ζημιών (μικτή ασφάλιση).
Φυσικά και τα παραπάνω προγράμματα μπορείτε να τα συνδυάσετε μεταξύ τους, όπως επίσης και με τις After Sales υπηρεσίες της φίρμας. Έτσι μπορείτε να ενεργοποιήσετε επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης από την αγορά ή να αγοράσετε το συμβόλαιο συντήρησης «Service Pass», το οποίο σας δίνει την δυνατότητα να κλείσετε από τώρα, έως και 4 από τα επόμενα service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, με την τιμή που ισχύει την στιγμή που το κλείσατε, με μία μόνο συναλλαγή ή μηνιαίες δόσεις.
Σημειώστε πως ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε, θα έχετε κάλυψη της περιοδικής συντήρησης ή ακόμα και κάλυψη για εξαρτήματα φθοράς και απρόβλεπτες επισκευές.
Αν είστε από τους «παλιούς» στην μάρκα, θα γνωρίζετε πως η Mercedes για κατόχους μοντέλων της άνω των 6 ετών διαθέτει και το οικονομικό πρόγραμμα συντήρησης Service Select (με 38% καλύτερη τιμή σε όλα τα ανταλλακτικά).
Δεν μένει πίσω στον σχεδιασμό Added Value υπηρεσιών και η Audi. Ο “ομοεθνής” ανταγωνιστής της Mercedes-Βenz στα premium μοντέλα και υπηρεσίες. Διαθέτει λοιπόν λύσεις. Έχει τη δική της 360ο πρόταση για υποψήφιους αγοραστές (αλλά και κατόχους).
Μέσω των χρηματοδοτικών προγραμμάτων «Audi Now», δίνει τη δυνατότητα να διαλέξετε ανάμεσα στην παραδοσιακή αποπληρωμή του νέου σας Audi ή την δυναμική επιλογή balloon «Auto Credit».
Στο τέλος του προγράμματος μπορείτε να κρατήσετε το αυτοκίνητό σας εξοφλώντας τη δόση balloon, είτε να το αλλάξετε με ένα νέο, ή να το επιστρέψετε με εγγυημένη την αξία επαναγοράς.
Το πρόγραμμα παράλληλα σας παρέχει και ασφάλιση του οχήματος από την Audi Financial Services καθΆ όλη τη διάρκεια της χρηματοδότησης.
Περνώντας τώρα στο κομμάτι της συντήρησης η Audi έχει σχεδιάσει μια πολύ-επίπεδη λύση ανάλογα με την ηλικία του οχήματος.
Για τα μοντέλα έως και 4 ετών προσφέρει το Fixed Service για χρήση που δεν ξεπερνά ετησίως τα 15.000 χλμ. και το Long Life Service που είναι προτιμότερη επιλογή για χρήση που ξεπερνά ετησίως τα 15.000 χλμ.
Από εκεί και πέρα γiα οχήματα στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο υπάρχον τα Smart Packs, δύο ειδικά σχεδιασμένα πακέτα service, τα οποία αφορούν οχήματα ηλικίας άνω των 5 και 10 ετών, σε ιδιαίτερα προσιτή τιμή και με εγγύηση 2 ετών, που συνοδεύει όλες τις εργασίες. Μάλιστα οι τεχνικοί στέλνουν στον πελάτη ως και βίντεο αν προκύψουν έξτρα εργασίες (που θέλουν να του τις δείξουν και να ζητήσουν την έγκριση του).
Οι λύσεις 360ο των δύο εταιρειών βρίσκουν εφαρμογή και σε εταιρικούς πελάτες, καθώς οι δύο εταιρείες μέσω των προγραμμάτων «Business Solutions» της Mercedes και «Audi for Business», προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις απόκτησης premium εταιρικού αυτοκινήτου στις χαμηλότερες φορολογικές κλίμακες, με ελκυστικούς όρους αγοράς-χρονομίσθωσης και εξατομικευμένα προγράμματα χρηματοδότησης, leasing και service.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mercedes προσφέρει ως έξτρα παροχή ακόμη και την ενοικίαση των μοντέλων της (ακόμα και αν η ανάγκη τους εταιρικού πελάτη της, είναι μόλις για μία ημέρα).
Παράλληλα στο πλαίσιο των ολοκληρωμένων λύσεων οι δύο εταιρείες έχουν μία πλήρη σουίτα ψηφιακών υπηρεσιών, τις «myAudi» και «Mercedes me» που συνδέουν τα οχήματα των κατόχων με το κινητό τους παρακολουθώντας την κατάσταση των κυριότερων λειτουργιών και προσφέροντας πρόσβαση σε μια σειρά από απομακρυσμένες υπηρεσίες, και υπηρεσίες διευκόλυνσης κατόχου (όπως το online ραντεβού για service).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr