Η μεγάλη έρευνα του Autocheck αποκαλύπτει λόγους και αιτίες που ένας κάτοχος μένει ικανοποιημένος και πιστός σε μια μάρκα ή «ξενερώνει» και τον χάνει, πολλές φορές, για πάντα. Πορίσματα που προκύπτουν απευθείας από την "πηγή", τους κατόχους κάθε μάρκας.
Η μεγάλη έρευνα Autocheck του AutoΤρίτη αποκαλύπτει με πάνω από 5.000 μαρτυρίες κατόχων το επίπεδο εξυπηρέτησης που έχει κάθε μάρκα καθώς και "προβλήματα ή ανέμελα χιλιόμετρα" που έχουν αντιμετωπίσει (oι κάτοχοι) με τα μοντέλα που έχουν αγοράσει.
Οι μάρκες μέσα από τις αναφορές σας παίρνουν feedback, ώστε να βελτιώνονται και να σας κρατούν ικανοποιημένους.
Είναι το απόλυτο crash test για την αξιολόγηση των After Sales υπηρεσιών που προσφέρει η κάθε μάρκα στους κατόχους των αυτοκινήτων της στην ελληνική αγορά. Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές – χρόνοι αντίδρασης αντιπροσωπειών.
Σωστή εξυπηρέτηση σημαίνει πιστός κάτοχος
Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό για μια εταιρεία από τις αξιολογήσεις που κάνουν οι ίδιοι οι πελάτες της, που έχουν καθημερινή «τριβή» με τα αυτοκίνητά της, τόσο σε ότι αφορά στη χρήση, όσο και στη συντήρησή τους. Είτε είναι θετικές, είτε αρνητικές, οι απαντήσεις σε μια έρευνα ικανοποίησης δίνουν το κατάλληλο στίγμα για βελτιώσεις. Όλες οι έρευνες διεθνώς, αποδεικνύουν πως όσο πιο ικανοποιημένος μείνει ένας κάτοχος, τόσο πιο πιθανό είναι να επιλέξει ξανά μοντέλο της ίδιας μάρκας και για το επόμενο αυτοκίνητο του. Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει! Βέβαια ισχύει και το αντίστροφο, αν ο πελάτης δεν ικανοποιηθεί τον έχασες. Έτσι είναι αν δεν τραβάει μια σχέση, τότε πας αλλού! Συνέχεια του άρθρου >>>
Τι σε «φτιάχνει» - Τι σε «χαλάει»
Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο; Σας «γδέρνουν» ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις; Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα; H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της; Σας αντιμετώπισαν με αγένεια όταν παραπονεθήκατε για μια ζημιά; Αν σας έχει συμβεί κάτι από όλα αυτά, τότε δικαιολογημένα «βρεθήκατε στα κάγκελα» και «ρίξατε μαύρο» στην εταιρεία.
Έχετε γράψει χιλιάδες χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο σας αποδείχτηκε «σκυλί»; Πάτε για service και είναι πιο φτηνό από super market; Αντιμετωπίσατε πρόβλημα και σας το έλυσαν με τη μία; Σας κάλυψε αμέσως η εγγύηση όταν χρειάστηκε χωρίς «μα, μου» και μισόλογα; Ε τότε ναι, έχετε κάθε λόγο να είστε πιο πιστός και από «Ταλιμπάν» στη μάρκα σας και να το διαδίδετε παντού (word of mouth).
Όλα τα παραπάνω λοιπόν είναι αυτά που μας καταθέτετε στην έρευνα του Autocheck, αξιολογώντας το επίπεδο υπηρεσιών της κάθε μάρκας. Δεν τα λέμε εμείς, εσείς οι ίδιοι τα λέτε στις αναφορές σας. Έτσι λοιπόν, αυτόν τον μήνα, σταχυολογήσαμε κάποια από τα σχόλιά σας, κάποιους από τους συχνότερους λόγους που σας κάνουν να δηλώνετε ικανοποίηση ή να διαμαρτύρεστε.
Ασφαλώς ο πιο σημαντικός παράγοντας ικανοποίησης είναι η αξιοπιστία του ίδιου του αυτοκινήτου. Αυτό που λέμε «το χω δέκα χρόνια και δεν έχει ζητήσει τίποτα». Φανερώνει το πόσο καλά κατασκευασμένο είναι ένα αυτοκίνητο και πόσο οικονομική αποδεικνύεται η συντήρηση του μέσα στα χρόνια. Όμως από μόνο του δεν αρκεί. Αν θέλαμε λοιπόν επιγραμματικά να αναφέρουμε 5 πράγματα που σε «φτιάχνουν» σε μια μάρκα είναι:
Αντίθετα επιγραμματικά τα 5 πράγματα που σε «χαλάνε» σε μια μάρκα είναι:
• Συχνές βλάβες
• Να μη βρίσκουν το πρόβλημα
• Ακριβά ανταλλακτικά και service
• Μη κάλυψη βλαβών από εγγύηση
• Καθυστέρηση εξυπηρέτησης
Οι μάρκες "ακούνε"
Η σημασία του Autocheck είναι διπλή: Σας δίνουμε βήμα να μιλήσετε, έτσι ώστε με κάθε αναφορά σας οι υπόλοιποι υποψήφιοι αγοραστές ξέρουν τι θα περιμένουν, ενώ παράλληλα και οι μάρκες να παίρνουν το feedback, ώστε να βελτιώνονται.
Έχουμε δει στο παρελθόν μάρκες με χαμηλή βαθμολογία στην έρευνα, να λαμβάνουν τις αναφορές σας σοβαρά, να αναδιοργανώνονται και να γυρίζουν το κλίμα υπέρ τους, δημιουργώντας ικανοποιημένους κατόχους. Γιατί η σωστή μάρκα, πάνω απ όλα ξέρει να αφουγκράζεται και να καλύπτει τις ανάγκες των κατόχων της. Ούτε επαναπαύεται στις δάφνες της ούτε αγνοεί τα κακώς κείμενα.
10 συχνές δικές σας αναφορές-μαρτυρίες
Ας δούμε λοιπόν και τι λέτε εσείς οι ίδιοι ξεκινώντας με 5 συχνές αναφορές,από «ξενερωμένους» κατόχους.
«Αδικαιολόγητες βλάβες στον κινητήρα του, με μεγάλο κόστος επισκευής που το χρεώνεται ο πελάτης, μιας και η εταιρία δεν αναγνωρίζει τίποτα.»
«Απίστευτες βλάβες, τα λαμπάκια ανάβουν συνέχεια και κάθε φορά θέλει 500αρικο».
«Ακριβή σαν αντιπροσωπεία και λίγο δυσκίνητη σε θέματα που πρέπει να δίνει άμεσες λύσεις».
«Το έφτιαξα και από τα νεύρα μου το έδωσα όσο-όσο. Είχα φτάσει σε σημείο να φοβάμαι να το βάζω το πρωί μπροστά για να πάω στη δουλειά μου».
«Απαράδεκτη συμπεριφορά από αντιπροσωπεία. Υπήρχε κάλυψη δωρεάν 3 χρόνια service μα με έβαλαν και πλήρωσα τον 1ο χρόνο».
Βέβαια από την άλλη υπάρχουν και οι ικανοποιημένοι κάτοχοι, οι οποίοι μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους μαζί μας. Ας δούμε λοιπόν και 5 από τα συχνά σχόλια επιβράβευσης προς τους ανθρώπους της μάρκας τους.
«Είναι το τρίτο μου αυτοκίνητο από την ίδια μάρκα. Άριστο χωρίς κανένα πρόβλημα, όπως και τα 2 προηγούμενα».
«Πολύ οικονομική συντήρηση. Απόλυτα ευχαριστημένος, αν ξανάβγαινε θα το ξαναγόραζα».
«Σε 13 χρόνια και 160.000 χλμ οι ζημιές είναι μόλις 250 ευρώ! Ένας πολλαπλασιαστής, ένα δυναμό και ένα ακρόμπαρο. Και οι 3 ζημιές μετά τον 11ο χρόνο. Το αμάξι έχει φάει πολύ χώμα και ταλαιπωρία από νέο οδηγό χωρίς να πάθει τίποτα».
«Στα 2,5 χρόνια ζημιά-αλλαγή για 1.200 ευρώ. Ευτυχώς τα κάλυψε η εγγύηση (είχα κάνει επέκταση όταν το αγόραζα)».
«Κάνω Service στην ώρα του. Με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο, λίγα και «φυσιολογικά» τα extra («τσιμπάει» λίγο λάδι).»