Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι κάτοχοι Suzuki;

Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι κάτοχοι Suzuki;

4345 Επισκέψεις στο άρθρο

Προσφέρει τις βασικές υπηρεσίες, έχει και ειδικά πακέτα γνήσιων ανταλλακτικών με εκπτωτικές τιμές. Δεν έχει επενδύσει σε "ευκολίες κατόχου – νέας εποχής" όπως το car delivery. Με φανατικούς φίλους των μοντέλων της η Ιαπωνική μάρκα. Ας δούμε τι κάνει στο After sales της.

  • 88% το ποσοστό Ικανοποίησης-AutoCheck 2022
  • Πακέτα ανταλλακτικών με έκπτωση
  • Εποχικοί έλεγχοι & Βασικές υπηρεσίες
  • Χωρίς πολλές ψηφιακές ευκολίες

Ο ένας και μοναδικός σκοπός όλων των τμημάτων After Sales είναι να κρατούν τους κατόχους χαρούμενους και να χτίζουν μια σχέση μαζί τους που θα τους κάνει «ισόβια» πιστούς στη μάρκα.

Ο ικανοποιημένος κάτοχος εκτός από πιστός θα γίνει και ο τέλειος «ambassador» διαφημίζοντας σε γνωστούς, φίλους και γενικότερα όπου σταθεί την ικανοποίησή του, από τις υπηρεσίες της μάρκας του. Το βλέπουμε άλλωστε και στα σχόλια των θεμάτων και των ερευνών μας, πόσο πωρώνεται ο κόσμος όταν είναι ικανοποιημένος ή και το αντίθετο φυσικά σε αρκετές περιπτώσεις.

Η μεγάλη έρευνα Autocheck που που κάνει το AutoTρίτη εδώ και χρόνια, καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών... μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές. 

Στα αποτελέσματα αυτής της έρευνας λοιπόν η Suzuki μέχρι στιγμής έχει κατακτήσει ένα υψηλό ποσοστό ικανοποίησης (από κατόχους μοντέλων της που συμμετείχαν στην έρευνα).  
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

«Βασικές» υπηρεσίες (εκπτώσεις σε ανταλλακτικά – δωρεάν έλεγχοι)

Η Suzuki προσφέρει ειδικά πακέτα συντήρησης γνήσιων ανταλλακτικών, τα οποία έχουν σημαντικά χαμηλότερο κόστος, μέχρι και 33% από την συνολική τιμή των επιμέρους ανταλλακτικών.

Η Suzuki προσφέρει ειδικά πακέτα συντήρησης γνήσιων ανταλλακτικών, τα οποία έχουν σημαντικά χαμηλότερο κόστος, μέχρι και 33% από την συνολική τιμή των επιμέρους ανταλλακτικών.

    Ας δούμε λοιπόν τις υπηρεσίες After Sales που προσφέρει η Suzuki στους κατόχους κι εκείνοι την επιβραβεύουν με καλά σχόλια που της δίνουν ποσοστό 88% στην έρευνα.

    Η ιαπωνική φίρμα έχει εστιάσει στην παροχή μιας διαφανής σχέσης ποιότητας/τιμής προς τους κατόχους. Έτσι έχει δημιουργήσει ειδικά πακέτα συντήρησης αποκλειστικά με γνήσια ανταλλακτικά, τα οποία έχουν σημαντικά χαμηλότερο κόστος, μέχρι και 33% από την συνολική τιμή των επιμέρους ανταλλακτικών. Παράλληλα ότι ανταλλακτικό χρησιμοποιηθεί, συνοδεύεται από εγγύηση 2 ετών.

    Επιπλέον για την αποφυγή μελλοντικών βλαβών το εξουσιοδοτημένο δίκτυο διενεργεί δωρεάν τεχνικούς εποχικούς ελέγχους κάθε καλοκαίρι και χειμώνα, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς την κατάσταση του οχήματός σας.
    Από την άλλη βλέπουμε πως η σχεδίαση των υπηρεσιών της αποσκοπεί μόνο στις βασικές ανάγκες καθώς δεν θα συναντήσουμε έξτρα υπηρεσίες «νέας εποχής» , όπως παραλαβή/παράδοση αυτοκινήτου, ούτε κάποια wow εφαρμογή ελέγχου του αυτοκινήτου.

    Σχετικά με το τελευταίο πάντως υπάρχει το app «ΜySuzuki», το οποίο κρατάει ηλεκτρονικό αρχείο με τα service του αυτοκινήτου σας, στέλνει ειδοποιήσεις όταν έχει έρθει η ώρα για service, το οποίο μπορείτε και να κλείσετε online και περιέχει διάφορα χρηστικά video για την καθημερινότητά σας, όπως π.χ. πώς να αλλάξετε ρεζέρβα.
    Τέλος , η Suzuki με κάθε αγορά νέου μοντέλου της προσφέρει 5 χρόνια εγγύηση  και 5ετή οδική βοήθεια για Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ για όποιον το επιθυμεί έχει και τρία προγράμματα ασφάλισης μέσω της Allianz.
     

    Η «φωνή» των κατόχων

    Η ιαπωνική φίρμα έχει εστιάσει στην παροχή μιας διαφανούς σχέσης ποιότητας/τιμής προς τους κατόχους.

    Η ιαπωνική φίρμα έχει εστιάσει στην παροχή μιας διαφανούς σχέσης ποιότητας/τιμής προς τους κατόχους.

      Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό για μια εταιρεία από τις αξιολογήσεις που κάνουν οι ίδιοι οι πελάτες της, που έχουν καθημερινή «τριβή» με τα αυτοκίνητά της, τόσο σε ότι αφορά στη χρήση, όσο και στη συντήρησή τους. Είτε είναι θετικές, είτε αρνητικές, οι απαντήσεις σε μια έρευνα ικανοποίησης δίνουν το κατάλληλο στίγμα για βελτιώσεις.

      Ας δούμε λοιπόν τι λένε οι ίδιοι οι κάτοχοι στις αξιολογήσεις τους:

       «Αξιόπιστο αυτοκινητάκι, service και φυσιολογικές φθορές μόνο και όταν κάποια στιγμή από δική μου σκληρή χρήση το "πλήγωσα", το συνεργείο της Suzuki ήταν άψογο.»

      « ¶ψογο για τα χρήματά του, οικονομία στο καύσιμο, φυσιολογικές φθορές χωρίς μεγάλο κόστος».

      «98.000 χλμ έως σήμερα και το μόνο που πληρώνω είναι οι βενζίνες και τα service του, δεν έχει καεί ούτε μία λάμπα».

      «Οδηγώ το alto εδώ και 6 χρόνια κάνω αρκετά χιλιόμετρα κάθε μέρα έχω φτάσει ήδη τα 120.000 χιλιόμετρα σε 6 χρόνια και μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ευχαριστημένος, δεν μου έχει βγάλει κάποια σοβαρή βλάβη πέρα από φυσιολογικές φθορές».
       
      « Απαράδεκτο, στους 7 μήνες τρίζουν τα πάντα. Ταμπλό, ταμπλάς οροφής, παράθυρο οδηγού, κεντρική κονσόλα».


      «Πολύ μέτρια ποιότητα».
       

      Κοινοποίησέ το »
      Σχολίασέ το »

      προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES