Ψηφιακή αποθήκευση Service ιστορικού, by Stellantis
Η Stellantis λανσάρει σύντομα το Digital Service Record.Tο νέο σύστημα αποτελεί μέρος του παγκόσμιου ψηφιακού πλάνου της Stellantis για αναβαθμισμένες after sales υπηρεσίες και έχει σχεδιαστεί για να «δημιουργεί προστιθέμενη αξία για κατόχους και επισκευαστές».
Η Stellantis λανσάρει ένα νέο σύστημα που βασίζεται σε εφαρμογή που επιτρέπει στους κατόχους οχημάτων Citroen, DS και Peugeot να αποθηκεύουν ψηφιακά το ιστορικό σέρβις του αυτοκινήτου τους.
Το σύστημα Digital Service Record ανακοινώθηκε πέρυσι και κυκλοφόρησε αρχικά για οδηγούς DS και Peugeot στο Ηνωμένο Βασίλειο.Είναι προσβάσιμο μέσω της εφαρμογής smartphone της σχετικής μάρκας και μπορεί να ενεργοποιηθεί από έναν επίσημο αντιπρόσωπο της κάθε μάρκας.
Το νέο σύστημα είναι δωρεάν για χρήση και θα αποθηκεύει όλες τις πληροφορίες σέρβις και συντήρησης, έτσι ώστε οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να μπορούν να έχουν όλες τις σημαντικές πληροφορίες στα χέρια τους, όποτε τις χρειαστούν.
Παρέχει στους ιδιοκτήτες την ευκαιρία να προγραμματίσουν και να προετοιμάσουν την επόμενη εξυπηρέτηση τους, καθώς και να αναφέρουν τυχόν μελλοντικές εργασίες συντήρησης.
Μόλις ενεργοποιηθεί, το σύστημα θα αποθηκεύει αυτόματα όλες τις διαδοχικές πληροφορίες συντήρησης μετά από κάθε επίσκεψη στο συνεργείο, δίνοντας στον οδηγό μια πλήρη επισκόπηση της κατάστασης του οχήματός του.
Σημαντικό και το ότι οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να προσθέτουν την πιθανή εργασία DIY (do it yourself) που έχουν κάνει μόνοι τους στο αρχείο υπηρεσιών.
Tο νέο σύστημα αποτελεί μέρος του παγκόσμιου ψηφιακού σχεδίου της Stellantis για after sales υπηρεσίες και έχει σχεδιαστεί για να «δημιουργεί προστιθέμενη αξία για κατόχους και επισκευαστές».
Ο όμιλος έχει μεγάλα σχέδια να βελτιώσει την ψηφιακή εμπειρία για τους πελάτες του, καθώς μεταβαίνει σε έναν νέο ρόλο ως «εταιρεία τεχνολογίας βιώσιμης κινητικότητας».