Πώς η τεχνογνωσία SEAT στο service κρατά ψηλά την αξία του αυτοκινήτου
- Πολύ ικανοποιημένοι από Service & εξυπηρέτηση οι κάτοχοι SEAT.
- Εξουσιοδοτημένο ή …κάποιο συνεργείο; Ακριβό το …φθηνό.
- Τα γνήσια ανταλλακτικά της μάρκας προσθέτουν χρόνια «ζωής».
- Τήρηση επίσημου ιστορικού και για να πιάνει καλύτερη τιμή στη μεταπώληση.
Πολύ ικανοποιημένοι από Service & εξυπηρέτηση οι κάτοχοι SEAT
Στο Autocheck 2023, την ετήσια αναφορά του Autotriti, όπου ρωτάμε τους κατόχους των οχημάτων για την επιβράβευση ή επισήμανση πεδίων για βελτίωση, οι κάτοχοι SEAT παρέμειναν πλήρως ικανοποιημένοι από το όχημά τους. Πιο συγκεκριμένα, το 81% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων SEAT έμειναν ευχαριστημένοι από την ποιότητα των After Sales υπηρεσιών της ισπανικής μάρκας.
Οι χρήστες σχολίασαν θετικά την πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής στα ανταλλακτικά της μάρκας, τις φθηνές αλλά πλήρεις παροχές υπηρεσιών και την υψηλή αξιοπιστία των οχημάτων. Εμείς προσθέτουμε και την καλή εγγύηση που προσφέρει η SEAT στα οχήματά της σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες του VAG Group, η οποία είναι η διπλάσια από τα γερμανικά «ξαδέλφια» της VW και της Audi (4 χρόνια αντί 2).
Εξουσιοδοτημένο ή …κάποιο συνεργείο; Ακριβό το …φθηνό
Δεν είναι τυχαίο που η SEAT θέλει να «χτίσει» σε άψογες παροχές υπηρεσιών. Οι νέοι «κανόνες» της αγοράς μας λένε πως οι εταιρείες αυτοκινήτων πρέπει να παρέχουν στον πελάτη κάτι παραπάνω από μια απλή αγοραπωλησία ενός οχήματος. Η σχέση του πελάτη με την μάρκα εδραιώνεται περαιτέρω από τις υπηρεσίες After Sales, αυτές δηλαδή που παρέχει η εταιρεία στον πελάτη προκειμένου να παραμείνει ικανοποιημένος. Γιατί όμως να μπει στον κόπο να πάει στο επίσημο service της εταιρείας και να μην επισκεφθεί ένα γενικό συνεργείο της γειτονιάς από αυτά που «τα κάνουν όλα και λίγο πιο …φθηνά»;
Εκ πρώτης όψεως, το συνεργείο «της γειτονιάς» φαντάζει σαν μια επιλογή οικονομίας. Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Αρκετές φορές τα γενικά συνεργεία τοποθετούν φθηνότερα ανταλλακτικά αμφιβόλου ποιότητας, τα οποία μπορεί να μοιάζουν οπτικά με τα γνήσια, όμως δεν είναι σχεδιασμένα να αντέχουν στις ίδιες συνθήκες. Αυτό σημαίνει πως το όχημα χάνει μέρος της ασφάλειάς του, ενώ φθείρονται και πιο γρήγορα, αυξάνοντας τελικά το κόστος συντήρησης! Ακριβό το …φθηνό, λοιπόν.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Τα γνήσια ανταλλακτικά της μάρκας προσθέτουν χρόνια «ζωής»
Το επίσημο After Sales της SEAT φροντίζει να τοποθετεί στο όχημά σας μόνο τα γνήσια ανταλλακτικά, τα οποία κρατάνε στο ακέραιο τις επιδόσεις και (κυριότερο) την ασφάλεια του αυτοκινήτου. Σχεδόν 78.000 γνήσια ανταλλακτικά SEAT, τόσο παλαιών όσο και καινούργιων μοντέλων είναι διαθέσιμα στα επίσημα συνεργεία της SEAT , καλύπτοντας τις ανάγκες ακόμα και των παλαιών μοντέλων.
Στο εξουσιοδοτημένο σέρβις υπάρχει προσωπικό πλήρως εκπαιδευμένο ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει κάθε ιδιαιτερότητα του οχήματος άμεσα, με επαγγελματισμό και χωρίς κρυφές χρεώσεις.
Σε μια εποχή όπου τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο περίπλοκα (κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο θέλει περίπου 100 εκατομμύρια γραμμές κώδικα προγραμματισμού ώστε να λειτουργήσει), η τεχνογνωσία του συνεργείου που ανήκει στο επίσημο δίκτυο της μάρκας, είναι εγγύηση ότι το όχημα θα παραμείνει 100% στις εργοστασιακές του ρυθμίσεις και επιδόσεις (και άρα ασφαλές). Οι υπηρεσίες των επίσημων συνεργείων SEAT καλύπτονται επίσης με την παροχή 2ετούς εγγύησης καλής λειτουργίας ανταλλακτικών και εργασίας.
Τήρηση επίσημου ιστορικού και για να πιάνει καλύτερη τιμή στη μεταπώληση
Οι After Sales υπηρεσίες της SEAT παρέχουν στους ιδιοκτήτες την ευκολία διατήρησης ηλεκτρονικού βιβλίου επισκευών. Όταν το όχημα επισκέπτεται πρώτη φορά το συνεργείο, δημιουργείται ένα αρχείο με αναλυτική περιγραφή των εργασιών που έχουν διενεργηθεί.
Αυτό το αρχείο ενημερώνεται διαρκώς, κάθε φορά που το αυτοκίνητο πηγαίνει για service. Πέρα από τις εργασίες, σημειώνονται επίσης τα χιλιόμετρα του οχήματος, ατέλειες ή μικροζημιές που εμφανίζει το όχημα, καθώς και την ημερομηνία και τα χιλιόμετρα για το επόμενο service.
Όλες αυτές οι πληροφορίες αποτελούν το ιστορικό του οχήματος και δείχνουν την κατάστασή του. Ένα ιστορικό το οποίο είναι πλήρως ενημερωμένο από τα επίσημα συνεργεία της SEATδιασφαλίζει την αξία του και πιάνει καλύτερη τιμή αν ποτέ ο ιδιοκτήτης θελήσει να το πουλήσει. Και αυτό γιατί ο επόμενος αγοραστής μπορεί να έχει την ίδια εμπιστοσύνη και σιγουριά στο αυτοκίνητο, σαν να ήταν καινούργιο.
Service σε εξουσιοδοτημένο υψηλής τεχνογνωσίας ή -λίγο- φθηνότερα και «όπου να ναι»; Ποια είναι η άποψη σας;