Η SEAT στοχεύοντας σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών της, εμπλουτίζει το "after sales πακέτο" της με ακόμα περισσότερες καινοτόμες υπηρεσίες. Έτσι, εστιάζει στις σύγχρονες ανάγκες, δημιουργώντας ένα digital και ασφαλές περιβάλλον στο εξουσιοδοτημένο της δίκτυο.
Η επιστροφή στους usual «ρυθμούς» για τη SEAT σημαίνει ακόμα περισσότερες παροχές και βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει στους κατόχους των οχημάτων της. Το επιτελείο της SEAT σχεδίασε ένα νέο κεντρικό πλάνο, με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες προς τους κατόχους-πελάτες της, και περισσότερες ψηφιακές και ανέπαφες υπηρεσίες, κάνοντας τη συντήρηση του αυτοκινήτου μια ευχάριστη διαδικασία.
Μέσω αυτού του σχεδιασμού η SEAT δείχνει να "ακούει" τις νέες ανάγκες και να ανταποκρίνεται επιτυχώς σε αυτές, αφού πετυχαίνει να δημιουργήσει ένα κλίµα ασφαλών συναλλαγών µε τους κατόχους-πελάτες, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει πως το αγαπημένο τους SEAT θα συνεχίσει να λειτουργεί στο maximum
- αποδοτικότητας &
- ασφάλειας
ενώ παράλληλα (με το εγγυημένο & αξιόπιστο, για κάθε μελλοντικό αγοραστή, BookService) θα κρατά ψηλά την µεταπωλητική του αξία.!
Ψηφιακά, ανέπαφα και αποτελεσματικά!
Στο νέο πλαίσιο που δημιουργήθηκε κυρίαρχο ρόλο παίζει η δυνατότητα προς τον πελάτη να απολαμβάνει τις aftersales υπηρεσίες απομακρυσμένα και ανέπαφα, χρησιμοποιώντας τα digital εργαλεία που του προσφέρει η φίρμα.
Η επικοινωνία πλέον ξεφεύγει από τα περιορισμένα πλαίσια της τηλεφωνικής συνομιλίας, προσφέροντας ένα εύρος επιλογών προς τον πελάτη για τη σωστή ενημέρωσή του (τηλέφωνο, sms, email,site, κοινωνικά µέσα, ορατά φύλλα µε οδηγίες).
Επιπλέον, μέσω της εργοστασιακής εφαρµογής της, My SEAT App, πολύ σύντοµα θα µπορείτε να κλείνετε απ' ευθείας ραντεβού, να λαµβάνετε δεδοµένα από την οδήγησή σας καθώς και δεδομένα για το είδος της συντήρησης που χρειάζεται να κάνετε με βάση το δικό σας αυτοκίνητο και τις απαιτήσεις καλής λειτουργίας του.
Kαι Service Delivery! Στις νέες λύσεις SEAT.
Στις νέες added value υπηρεσίες που προσφέρει η SEAT, όταν ο πελάτης δεν µπορεί, είτε δεν θέλει να φύγει από το σπίτι για την επισκευή του αυτοκινήτου του, µπορεί να του προσφερθεί δωρεάν παραλαβή και µεταφορά από εξουσιοδοτηµένο συνεργάτη του δικτύου SEAT.
Έτσι πλέον, από το ραντεβού και το check in ως και την παράδοση αυτοκινήτου οι λύσεις της SEAT διαμορφώνουν μια πλήρως ανέπαφη υπηρεσία εξυπηρέτησης.
Τα 3 βήµατα της ανέπαφης διαδικασίας
-Διαδικτυακό ραντεβού από την Ιστοσελίδα / WhatsApp.
- Υπηρεσία παραλαβής "από πόρτα σε πόρτα".
- Ανέπαφη/Διαδικτυακή Πληρωµή.
Και δυναμικά υγειονομικά πρωτόκολλα
Αξίζει να σημειώσετε πως οι άνθρωποι της δημοφιλούς μάρκας δίνουν ιδιαίτερη έµφαση στην υγιεινή, εφαρμόζοντας νέα αυστηρά πρωτόκολλα με τακτική απολύμανση σε εκθεσιακούς χώρους και συνεργεία, ιδιαίτερα σε χώρους µε συχνότερη επαφή µε τους πελάτες, όπως η υποδοχή ή ο χώρος αναµονής .
Η SEAT λοιπόν γενικά, πρωτοπορεί στη πράξη, με παροχή αναβαθμισμένων after sales υπηρεσιών (με ευρύτερο σχέδιο εξυπηρέτησης, περισσότερες αποµακρυσµένες υπηρεσίες και ψηφιακά εργαλεία) ενώ δεν εφησυχάζει σχεδιάζοντας ακόμη περισσότερα.