Σύγχρονες After Sales υπηρεσίες: Για ευκολία και οικονομικά οφέλη κατόχων VW
Ας δούμε τις «ψαγμένες» υπηρεσίες που έχουν οι κάτοχοι VW στη διάθεσή τους
- Εφαρμογή για να κλείνουν αυτόματα ραντεβού μέσω αποστολής ειδοποιήσεων στον Αγαπημένο τους Συνεργάτη Service Volkswagen
- Έκπτωση 30% σε όλα τα οχήματα επί νέου μειωμένου τιμοκαταλόγου για αλλαγή ιμάντα χρονισμού, σετ συμπλέκτη & αμορτισέρ
- Έκπτωση έως 30% σε εργασίες και ανταλλακτικά για οχήματα άνω των 4 ετών
- Ελέγχουν το service, χωρίς να χρειάζεται καν να βρίσκονται στο χώρο του συνεργείου
Η εμπειρία ενός κατόχου αυτοκινήτου δεν περιορίζεται μόνο στη χρήση του οχήματός του, αλλά επεκτείνεται και στις υπηρεσίες after sales που προσφέρονται από τον κατασκευαστή. Αυτές οι υπηρεσίες είναι εξίσου σημαντικές με την ποιότητα του αυτοκινήτου και επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την ικανοποίηση του πελάτη. Η Volkswagen, για παράδειγμα, παρέχει στους κατόχους των οχημάτων της μια σειρά από σύγχρονες και πρακτικές υπηρεσίες που συνδυάζουν ευκολία, διαφάνεια και οικονομικά οφέλη. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε αυτές τις υπηρεσίες και πώς μπορούν να ωφελήσουν τους κατόχους VW.
1. Ψηφιακές uπηρεσίες μέσω εφαρμογής που στέλνει… μήνυμα
Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών αυτοκινήτου έχει φέρει σημαντική ευκολία στους κατόχους και η Volkswagen το έχει κατανοήσει πλήρως. Μέσω της εφαρμογής Volkswagen app, οι χρήστες μπορούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο του οχήματός τους, από τον προγραμματισμό του service μέχρι την παρακολούθηση της κατάστασης του οχήματος. Η εφαρμογή επιτρέπει την εύκολη προγραμματισμένη συντήρηση και την αποστολή ειδοποιήσεων όταν είναι η κατάλληλη στιγμή για service ή αν προκύψει κάποιο πρόβλημα με το όχημα, όπως η ενεργοποίηση μιας προειδοποιητικής λυχνίας. Εάν το αυτοκίνητο χρειάζεται συντήρηση, ο κάτοχος μπορεί να κλείσει άμεσα ραντεβού μέσω της εφαρμογής ή να επικοινωνήσει με το συνεργείο μέσω Click@Service, χωρίς την ανάγκη τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η εφαρμογή επιτρέπει στους κατόχους να επιλέξουν τον αγαπημένο τους εξουσιοδοτημένο συνεργάτη VW, κάτι που προσφέρει αμεσότητα και εξατομίκευση στην εξυπηρέτηση.
Η Volkswagen, για παράδειγμα, παρέχει στους κατόχους των οχημάτων της μια σειρά από σύγχρονες και πρακτικές υπηρεσίες που συνδυάζουν ευκολία, διαφάνεια και οικονομικά οφέλη
2. Διαφάνεια στην εξυπηρέτηση: Live παρακολούθηση της διαδικασίας service
Η διαδικασία του service δεν ήταν ποτέ πιο διαφανής. Μέσω της υπηρεσίας Online Service, η Volkswagen προσφέρει στους κατόχους τη δυνατότητα να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την πρόοδο της συντήρησης του οχήματός τους. Αν κατά τη διάρκεια του service ανακαλυφθούν επιπλέον ανάγκες (όπως η ανάγκη για αλλαγή ανταλλακτικών ή επισκευές), οι πελάτες ενημερώνονται άμεσα με βίντεο ή φωτογραφίες, ώστε να κατανοούν πλήρως τη φύση της εργασίας που απαιτείται.
Αυτός ο τρόπος επικοινωνίας εξασφαλίζει ότι οι κάτοχοι έχουν πλήρη έλεγχο, επιτρέποντάς τους να εγκρίνουν ή να απορρίψουν οποιαδήποτε επιπλέον εργασία με ένα μόνο κλικ, εξοικονομώντας χρόνο και αποφεύγοντας την αβεβαιότητα ή τις κρυφές χρεώσεις.