Καινοτομία φροντίδας κατόχου, συνέχεια! Από την Ford. Μία ακόμη υπηρεσία που ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες – στις νέες ανάγκες των κατόχων που επιδιώκουν την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, τις value for money χρεώσεις, την εγγυημένη ασφάλεια & κανόνες υγιεινής.
Σε μια εποχή στην οποία καλούμαστε να παραμείνουμε ασφαλείς, η Ford ανταποκρίνεται δημιουργικά. Με καινοτομία, φροντίζει τους κατόχους των μοντέλων της. Πρωτοποριακά πρωτόκολλα και πρακτικές για το σύνολο των δραστηριοτήτων της (Ford Care Code),σε συνδυασμό με νέες προωθητικές ενέργειες και προγράμματα που λύνουν τα χέρια του κατόχου μοντέλου της μάρκας.
Ένα από αυτά είναι και η δυνατότητα που παρέχει ήδη η Ford στους πελάτες της να κλείσουν μέσω του διαδικτύου το επόμενο ραντεβού στο συνεργείο της επιλογής τους. Με την πρωτοποριακή Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Καταχώρισης Ραντεβού το μόνο που έχει να κάνει ο κάτοχος ενός ford μοντέλου, είναι να επισκεφθεί την επίσημη ιστοσελίδα της Ford και μέσω αυτής με 3 απλά βήματα:
- να επιλέξει το μοντέλο του αυτοκινήτου του,
- τις υπηρεσίες που επιθυμεί ή χρειάζεται και κατόπιν
- την ημερομηνία και ώρα του ραντεβού του στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Ford της επιλογής του.
Με αυτή την απλή, σύγχρονη και απόλυτα ασφαλήδιαδικασία καταχώρησης ραντεβού μέσω του διαδικτύου, οι πελάτες έως και τα τέλη Δεκεμβρίου θα επωφεληθούν και έκπτωσης 10 euro*.
Με βάση την ενημέρωση που λάβαμε από την αντιπροσωπεία στην συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια δεν συμμετέχουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία των εταιρειών Σφακιανάκης ΑΕΒΕ, Autotechnica Hellas ATTE (Βελμάρ), Ν. Χάντζος Α.Ε., Θ. Βασιλόπουλος & Σία ΟΕ και Γ. Γιακούμας.