Οι «ανέπαφες» διαδικασίες τεχνικής εξυπηρέτησης των μαρκών που πάντα προ-ηγούνται, ξεχωρίζουν (και κερδίζουν αυξημένα μερίδια προτίμησης-ικανοποίησης), σήμερα περιλαμβάνουν: από παραλαβή αυτοκινήτου, αποστολή εντολής εργασίας, εκτίμηση, διαχείριση κόστους, επισκευή, παράδοση , αποστολή παραστατικών ως και πληρωμή, ΟΛΑ «ανέπαφα»!
Οι έρευνες των τελευταίων 2 ετών, δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ένα περιβάλλονπιο digital, πιο "ανέπαφο" (un-touchable). Ενδιαφέρον για καλές και γρήγορες υπηρεσίες, χωρίς απαραίτητη φυσική παρουσία (σε όλα τα στάδια της παροχής τους). Αυτό ισχύει για πολλούς κλάδους της οικονομίας μα της καθημερινότητας μας ! Αν ομφαλοσκοπήσουμε και ασχοληθούμε με τον "δικό μας", αυτόν του αυτοκινήτου, μπορούμε να διακρίνουμε τα εξής.
Αν ενδιαφέρεστε για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, στη διάθεσή σας, για να σας εξυπηρετήσουν χωρίς φυσική σας επιτόπια παρουσία, βρίσκονται, οι καταρτισμένοι σύμβουλοι πωλήσεων τους.
Αντίστοιχα, οι έμπειροι τεχνικοί σύμβουλοι τους, είναι stand by για οποιαδήποτε απορία σας, σχετικά με την καλή λειτουργία ή συντήρηση του αυτοκινήτου σας καθώς και για οποιαδήποτε ανάγκη σας ή παραγγελία σας για ανταλλακτικά της μάρκας.
Clean & Safety και ανέπαφες υπηρεσίες
Μεταξύ άλλων προσφέρουν:
Διαρκή σύνδεση (και έλεγχο) –μέσω έξυπνων εφαρμογών-με το αγαπημένο σας αυτοκίνητο. Από έλεγχο κατανάλωσης και ιστορικό διαδρομών του μέχρι υπενθυμίσεις και …ραντεβού για service και όχι μόνον!
Δυνατότητα για κατ` οίκον παραλαβή και παράδοση του οχήματός τους προσφέροντας ταυτόχρονα και την απολύμανση του.
Μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου και μέσω των ηλεκτρονικών τους σελίδων (sites), παρέχουν πληροφορίες για όλα τα αυτοκίνητα της μάρκας που διαθέτουν.
Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε προιοντικό έντυπο, οικονομική προσφορά, παραγγελία ή διεκπεραιωτικό έγγραφο, που θα χρειαστείτε.