Digital και ανέπαφο περιβάλλον

10240 Επισκέψεις στο άρθρο

Οι «ανέπαφες» διαδικασίες τεχνικής εξυπηρέτησης των μαρκών που πάντα προ-ηγούνται, ξεχωρίζουν (και κερδίζουν αυξημένα μερίδια προτίμησης-ικανοποίησης), σήμερα περιλαμβάνουν: από παραλαβή αυτοκινήτου, αποστολή εντολής εργασίας, εκτίμηση, διαχείριση κόστους, επισκευή, παράδοση , αποστολή παραστατικών ως και πληρωμή, ΟΛΑ «ανέπαφα»!

Οι έρευνες των τελευταίων 2 ετών, δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ένα περιβάλλον πιο digital, πιο "ανέπαφο" (un-touchable). Ενδιαφέρον για καλές και γρήγορες υπηρεσίες, χωρίς απαραίτητη φυσική παρουσία (σε όλα τα στάδια της παροχής τους). Αυτό ισχύει για πολλούς κλάδους της οικονομίας μα της καθημερινότητας μας ! Αν ομφαλοσκοπήσουμε και ασχοληθούμε με τον "δικό μας", αυτόν του αυτοκινήτου, μπορούμε να διακρίνουμε τα εξής.

Αν ενδιαφέρεστε για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, στη διάθεσή σας, για να σας εξυπηρετήσουν χωρίς φυσική σας επιτόπια παρουσία, βρίσκονται, οι καταρτισμένοι σύμβουλοι πωλήσεων τους.

Αντίστοιχα, οι έμπειροι τεχνικοί σύμβουλοι τους, είναι stand by για οποιαδήποτε απορία σας, σχετικά με την καλή λειτουργία ή συντήρηση του αυτοκινήτου σας καθώς και για οποιαδήποτε ανάγκη σας ή παραγγελία σας για ανταλλακτικά της μάρκας.

Clean & Safety και ανέπαφες υπηρεσίες

Μεταξύ άλλων προσφέρουν:

Διαρκή σύνδεση (και έλεγχο) –μέσω έξυπνων εφαρμογών-με το αγαπημένο σας αυτοκίνητο. Από έλεγχο κατανάλωσης και ιστορικό διαδρομών του μέχρι υπενθυμίσεις και …ραντεβού για service και όχι μόνον!

Δυνατότητα για κατ` οίκον παραλαβή και παράδοση του οχήματός τους προσφέροντας ταυτόχρονα και την απολύμανση του.

Μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου και μέσω των ηλεκτρονικών τους σελίδων (sites), παρέχουν πληροφορίες για όλα τα αυτοκίνητα της μάρκας που διαθέτουν.

Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε προιοντικό έντυπο, οικονομική προσφορά, παραγγελία ή διεκπεραιωτικό έγγραφο, που θα χρειαστείτε.

Αποστέλλουν ηλεκτρονικά κάθε παραστατικό πώλησης.

Διεκπεραιώνουν, απομακρυσμένα, χρηματοδοτικές συναλλαγές.

Διαθέτουν δυνατότητες ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω κάρτας ή web banking.

Σας κλείνουν, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ραντεβού για test drive ή με το τμήμα πωλήσεων ή συνεργείου.

Σας ενημερώνουν (τηλεφωνικά ή email) σχετικά με προσφορά, παραγγελία και αποστολή ανταλλακτικών (όπου εσείς θελήσετε).

Με υπεύθυνο και εκπαιδευμένο προσωπικό

Με στόχο την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού τους, λαμβάνουν μια σειρά από πρόσθετες προφυλάξεις ασφάλειας που περιλαμβάνουν:

Εστίαση σε σχολαστική καθημερινή καθαριότητα. Τόσο στους 
   χώρους εργασίας όσο και στα εκθέματά (με την χρήση ισχυρών & 
   εγκεκριμένων απολυμαντικών).

Καθαρισμό των διαθέσιμων για test drive αυτοκινήτων ή των 
   «αυτοκινήτων αντικατάστασης».
Έπειτα από κάθε δοκιμαστική 
   οδήγηση και κάθε χρήση.

Εφαρμογή προστατευτικών καλυμμάτων στα αυτοκίνητα που 
   εισέρχονται για εργασίες στο συνεργείο.

• Προμήθεια των κατάλληλων απολυμαντικών υλικών, σε όλα τα 
   τμήματα εργασίας της επιχείρησης (
για την απολύμανση χεριών &   
   επιφανειών). 

• Διαρκής ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού. Για τρόπους 
   προφύλαξης εαυτών και αλλήλων.

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES