Στα πλαίσια του ρεπορτάζ αυτού του μήνα ζητήσαμε από την Multipart S.A και την Comline SA, δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες πώλησης καινούργιων ανταλλακτικών, να μας δώσουν μερικά βασικά tips που πρέπει ο καταναλωτής να έχει υπόψη του πριν την αγορά.
Οι συμβουλές τους συγκλίνουν στα εξής 3 tips:
1. Να επιμένεις σε ανταλλακτικά ίδιας η εφάμιλλης ποιότητας με αυτά που είχε το αυτοκίνητο σου αρχικά. Ταιριάζουν και κουμπώνουν καλύτερα.
2. Να τα προμηθεύεσαι από επώνυμο κατάστημα ανταλλακτικών της περιοχής σου να είναι εξειδικευμένο για να καλύψει τεχνικά και σωστά την ανάγκη σου. Να το εμπιστεύεσαι (δίνει εγγύηση, έχεις ακούσει καλά λόγια, είναι «εκεί»;)
3. Να ζητάς τα ανταλλακτικά σου να καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας
Για θερμοστάτη σε Chevrolet Aveo το επίσημο service της Chevrolet μου ζήτησε 362€ χωρίς την τοποθέτηση (40€ περίπου η εργατοώρα). Το ίδιο OES ανταλλακτικό το βρήκα μέσω καταστήματος ανταλλακτικών 220€ και πλήρωσα άλλα 20€ για την τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο από την Chevrolet συνεργείο. Διαφορά ανταλλακτικού; ΚΑΜΙΑ. Διαφορά τοποθέτησης; ΚΑΜΙΑ! Οι πρώτοι που θέλουν να σε πιάσουν κορόιδο είναι οι επίσημες αντιπροσωπίες/service.
Για θερμοστάτη σε Chevrolet Aveo το επίσημο service της Chevrolet μου ζήτησε 362€ χωρίς την τοποθέτηση (40€ περίπου η εργατοώρα). Το ίδιο OES ανταλλακτικό το βρήκα μέσω καταστήματος ανταλλακτικών 220€ και πλήρωσα άλλα 20€ για την τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο από την Chevrolet συνεργείο. Διαφορά ανταλλακτικού; ΚΑΜΙΑ. Διαφορά τοποθέτησης; ΚΑΜΙΑ! Οι πρώτοι που θέλουν να σε πιάσουν κορόιδο είναι οι επίσημες αντιπροσωπίες/service.