Η Ε.Ε. αποσκοπώντας στην προστασία των καταναλωτών και στην ενίσχυση του ανταγωνισμού στην αγορά αυτοκινήτου ενίσχυσε προηγούμενο κανονισμό με την οδηγία 461/2010. Η συγκεκριμένη ορίζει ρητά ότι η επισκευή ενός αυτοκινήτου σε ένα ελεύθερο συνεργείο δεν ακυρώνει την εγγύηση που παρέχεται από τον κατασκευαστή του οχήματος, εφόσον το συνεργείο έχει επισκευάσει το αυτοκίνητο σύμφωνα με τις οδηγίες της κατασκευάστριας εταιρείας του οχήματος και έχει χρησιμοποιήσει ανταλλακτικά πρώτης τοποθέτησης ή εφάμιλλης ποιότητας. Η οδηγία λήγει στις 31 Μαίου του 2023.
Οι τιμές διαμορφώνονται με βάση την:
- Παλαιότητα του μοντέλου και την
- Μάρκα του αυτοκινήτου (ενδεικτικά «τσιμπημένα» στην τιμή, θεωρούνται τα ανταλλακτικά Ford, Opel, BMW, μέτρια στην τιμή της Volkswagen, Seat, Audi, και σχετικά φθηνά τα ιταλικά, Fiat και Alfa Romeo.
- Στα μεταχειρισμένα γενικά δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα 2 πιο πάνω κριτήρια.
Για θερμοστάτη σε Chevrolet Aveo το επίσημο service της Chevrolet μου ζήτησε 362€ χωρίς την τοποθέτηση (40€ περίπου η εργατοώρα). Το ίδιο OES ανταλλακτικό το βρήκα μέσω καταστήματος ανταλλακτικών 220€ και πλήρωσα άλλα 20€ για την τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο από την Chevrolet συνεργείο. Διαφορά ανταλλακτικού; ΚΑΜΙΑ. Διαφορά τοποθέτησης; ΚΑΜΙΑ! Οι πρώτοι που θέλουν να σε πιάσουν κορόιδο είναι οι επίσημες αντιπροσωπίες/service.
Για θερμοστάτη σε Chevrolet Aveo το επίσημο service της Chevrolet μου ζήτησε 362€ χωρίς την τοποθέτηση (40€ περίπου η εργατοώρα). Το ίδιο OES ανταλλακτικό το βρήκα μέσω καταστήματος ανταλλακτικών 220€ και πλήρωσα άλλα 20€ για την τοποθέτηση σε εξουσιοδοτημένο από την Chevrolet συνεργείο. Διαφορά ανταλλακτικού; ΚΑΜΙΑ. Διαφορά τοποθέτησης; ΚΑΜΙΑ! Οι πρώτοι που θέλουν να σε πιάσουν κορόιδο είναι οι επίσημες αντιπροσωπίες/service.