Με δημιουργικότητα η προσφορά της Hellas Direct προς την κοινωνία και το 2020. ΜιλάμεμετηνΚαΜαριλώραΚαμπάνη, Head of People and Culture της HellasDirect!
Η χρονιά που πέρασε ήταν πολύ δύσκολη, για όλους μας.
Ευτυχώς, πολλές εταιρίες, οργανώσεις και εθελοντές κινητοποιήθηκαν και διοργάνωσαν άμεσα δράσεις για να υποστηρίξουν τους ανθρώπους που είχαν ανάγκη για βοήθεια με κάθε τρόπο. Στην HellasDirect θεωρούμε ότι αυτό είναι το χρέος μίας εταιρίας σήμερα. Δεν μπορείς να είσαι κοντά στον πελάτη σου, αν δεν είσαι εκεί τη στιγμή που σε έχει ανάγκη. Και δεν χρειάζεται να είναι χρηματική η προσφορά σου, υπάρχουν πολλοί τρόποι να συνεισφέρεις στην κοινωνία. Δημιουργικότητα χρειάζεται βασικά, και διάθεση.
Στην HellasDirect οι πρωτοβουλίες μας χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: Δράσεις για την εκπαίδευση, την ασφαλή οδήγηση και δράσεις που κάνουμε γιατί για εμάς, «αυτό είναι το σωστό».
Γι` αυτό και δεν περιοριζόμαστε στα προϊόντα ασφάλειας που προσφέρουμε. Βάφουμε ξεθωριασμένες διαβάσεις και φτιάχνουμε λακκούβες. Δίνουμε υποτροφίες και στηρίζουμε οργανισμούς στους οποίους πιστεύουμε και με τους οποίους μας ενώνουν κοινές αξίες και πεποιθήσεις. Και είμαστε σε μία πολύ καλή φάση αυτή τη στιγμή, καθώς όσο μεγαλώνουμε, τόσο περισσότερο μπορούμε να προσφέρουμε στην κοινωνία!
Προσωπικά θεωρώ υπέροχο και είμαι πολύ περήφανη για το γεγονός ότι αυτές οι δράσεις δεν προέρχονται από μια ομάδα αλλά από όλη την εταιρία. Η κοινωνική ευθύνη είναι στη φιλοσοφίας μας. Για παράδειγμα στο δεύτερο lockdown, θεσπίσαμε το “lockdownchallenge" όπου κάθε υπάλληλος έθεσε έναν προσωπικό στόχο και με αυτόν τον τρόπο συγκέντρωσε χρήματα για τον οργανισμό της επιλογής του. Κάποιοι ξεκίνησαν τη γυμναστική, άλλοι τη μαγειρική και κάποιοι σταμάτησαν να καπνίζουν. Η συμβολή και η προσήλωση των συμμετεχόντων ήταν συγκινητική.
Δράσεις της HellasDirect κατά τη διάρκεια του 2020
Α) Στο πλαίσιο της καμπάνιας #menoumespiti για την υποστήριξη των οδηγών, των εργαζομένων και των απομονωμένων λόγω καραντίνας πολιτών:
1. Τηλεφωνική γραμμή #menoumespiti: Τηλεφωνική γραμμή αποκλειστικά για… για χαλαρή συζήτηση, για όποιον το χρειάζεται. Ο πελάτης μπορεί να καλέσει και να συζητήσει μαζί για οτιδήποτε - πέρα από την ασφάλεια του αυτοκινήτου του και σίγουρα πέρα τον ιό.
2. Για την περίοδο της καραντίνας πρόσφερε 1 μήνα δώρο στην ασφάλεια αυτοκινήτου και έδωσε παράταση στην προσφορά μέχρι πρόσφατα
3. Πρόσφερε δώρο Οδική Βοήθεια για 1 μήνα σε εργαζόμενους σε τομείς υγείας, σουπερμάρκετ, φαρμακεία, delivery κ.λπ.
Β) `Aλλες δωρεές / δράσεις
1. Υποστήριξη της IthacaLaundry: Η HellasDirect δωρίζει 10 ευρώ για κάθε συμβόλαιο ασφάλειας κατοικίας και στηρίζει τη ΜΚΟ με χορηγία
2. Δωρεά 1.000 ευρώ στο TakisShelter καταφύγιο ζώων στην Κρήτη
3. Χορηγία στο κόμικ Λέμε στοπ στην οδική ανασφάλεια του Δημήτρη Αντωνίου Προγραμματισμένες δράσεις για το 2021
LockdownChallenge
Αυτό αφορά υπαλλήλους της HellasDirect. Όποιος θέλει, θέτει ένα challenge στον εαυτό του για το διάστημα της καραντίνας (π.χ. τρέξιμο, παζλ, διατροφή, κάπνισμα κλπ) και για κάθε challenge που θα εκπληρώνεται, η HellasDirect θα δωρίσει 50 ευρώ στον οργανισμό/ φορέα της επιλογής του. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη καθώς είναι ongoing και δεν έχει ολοκληρωθεί.