-Αν δεν είμαστε συνδρομητές και καλέσουμε κάποια οδική βοήθεια λόγω ανάγκης, τότε όλες οι εταιρείες σχεδόν απαιτούν την καταβολή κάποιου αντίτιμου που διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία, ή μπορεί να απαιτηθεί σύναψη συμβολαίου για 3 ή 6 μήνες.
-Ανάλογα με την κάθε περίπτωση που γίνεται η χρήση οδικής βοήθειας, ίσως και μπορεί να απαιτηθεί από την εταιρεία κάποια έξτρα χρέωση. Αυτές οι περιπτώσεις ανάγονται σε καταστάσεις όπου κάποιος μείνει από βενζίνη ή ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο του σε υπόγειο πάρκινγκ κ.α. Τέλος, υπάρχουν και περιπτώσεις όπου, εξαιτίας της κακής κατάστασης του αυτοκινήτου τους, ορισμένοι κάνουν χρήση της οδικής βοήθειας αρκετά συχνά. Σε αυτή την κατηγορία ιδιοκτητών αυτοκινήτων, αρκετές εταιρείες έως και σήμερα επέβαλαν πέναλτι, κάτι που μεταφράζεται σε έξτρα χρέωση.
-Σε περιπτώσεις ακινητοποίησης του αυτοκινήτου σας, δικαιούστε να μεταφερθεί μόνο ένα άτομο με το όχημα της οδικής, ενώ για τους υπόλοιπους έχετε δικαίωμα να ζητήσετε να μεταφερθούν δωρεάν με κάποιο άλλο μέσο (ΚΤΕΛ, Ταξί, κτλ.) στο πλησιέστερο σημείο (εφόσον υπάρχει αντίστοιχη κάλυψη). Στις περιπτώσεις όπου απαιτείται επισκευή του αυτοκινήτου σας, αρκετά μακριά από τον τόπο που διαμένετε, ανάλογα με την εταιρεία που ανήκετε- δικαιούστε δωρεάν είτε διανυκτέρευση, είτε ενοικίαση άλλου αυτοκινήτου ή τα εισιτήρια επιστροφής (εάν αναφέρετε στο συμβόλαιο σας αυτός ο όρος). Για τους παραπάνω λόγους, κρίνεται αναγκαία η προσεκτική μελέτη του ασφαλιστήριου συμβολαίου, προκειμένου να είστε ενημερωμένοι για όλα τα ενδεχόμενα.