Για να καταφέρουμε να βγάλουμε αξιόπιστα συμπεράσματα, τεστάραμε τα ελαστικά σε δύο δοκιμασίες. Πρώτα στο φρενάρισμα στο στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα και έπειτα στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), πάλι σε στεγνό στο βρεγμένο.
Ας δούμε πως τα πήγε το Pirelli P7
Φρένα
Παρά την ισορροπημένη του εικόνα με την χωρίς ιδιαίτερα μεγάλη απόκλιση απόδοση φρεναρίσματος σε στεγνό και βρεγμένο, το Pirelli P7 είχε την χειρότερη απόδοση στο τεστ φρεναρίσματος κάτι που αποτυπώνεται στις μεγαλύτερες αποστάσεις ακινητοποίησης και στις διαφορές από τα άλλα 5 ελαστικά. Στο στεγνό φρενάρισμα το Pirelli P7 είχε την πιο «ξύλινη» αίσθηση και στο απότομο πάτημα του πεντάλ έδινε την αίσθηση να γλιστράει πάνω από την άσφαλτο χάνοντας την πρόσφυση. Το ABS μπήκε νωρίς κάτι που συντέλεσε και στην αύξηση της απόστασης ακινητοποίησης. Ακόμα πιο δυσάρεστη (συγκριτικά πάντα) ήταν η αίσθηση του ελαστικού στο βρεγμένο δείχνοντας αδυναμία να διώξει γρήγορα το νερό και με ελλιπή πρόσφυση. Καθόλου κολακευτική εικόνα για το δεύτερο ακριβότερο ελαστικό της δοκιμής.
Τest αποφυγής κινδύνου (elk test) σε στεγνό και βρεγμένο
Στεγνό
Mέτρια ήταν η επίδοση των Pirelli P7 στη διαδικασία της αποφυγής εμποδίου τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο οδόστρωμα. Αυτό επιβεβαιώθηκε και σε επίπεδο αίσθησης αφού μέχρι τα χιλιόμετρα που κατάφερε να το διασχίσει με επιτυχία είχε έντονη ολίσθηση στην πρώτη αλλαγή πορείας και όχι άμεση κατευθυντικότητα. Ξεκινώντας λοιπόν από χαμηλές ταχύτητες (65 και 68 χλμ./ώρα) πέρασε επιτυχώς και έδινε την απαιτούμενη αίσθηση για να «ανέβουμε» σε χιλιόμετρα. Στα 72 χλμ./ώρα ήταν εμφανές πως είχαμε βρει την ταχύτητα προσπέλασής του, αφού παρά το μεγαλύτερο πλάτος που χρειάστηκε (άνοιξε η τροχιά του εμπρός μέρους στην πρώτη αλλαγή πορείας), το πέρασε εύκολα. Αντίθετα αυτό μεταφράστηκε σε ακόμα μεγαλύτερη διαγεγραμμένη τροχιά στα 73 χλμ./ώρα με το ESP να μην μπορεί να την περιορίσει, σε μια προσπάθεια που κρίθηκε τελικά αποτυχημένη.
Βρεγμένο
Αντίστοιχη «εικόνα» με το στεγνό, είχαμε και στο βρεγμένο οδόστρωμα για τα Pirelli P7 χάνοντας την πρόσφυση στιγμιαία σε κάθε απότομη «τιμωνιά», ιδιαίτερα στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης. Έτσι, και αφού περάσαμε επιτυχώς τα 65 και τα 68 χλμ./ώρα, η συμπεριφορά τους «έδειχνε» πως δεν υπήρχαν αρκετά περιθώρια για παραπάνω χιλιόμετρα, με τις φιλότιμες προσπάθειες του ESP να καθορίζουν την εικόνα του. Αυτό επιβεβαιώθηκε στα 70 χλμ./ώρα σε μια προσπάθεια που κρίθηκε αποτυχημένη και επαναλήφθηκε για να βγάλουμε το ίδιο συμπέρασμα. «Πέφτοντας» στα 69 χλμ./ώρα το Focus με τα Pirelli ελαστικά πέρασε επιτυχώς και εύκολα την δοκιμασία.