Ο ειδικός της Bosch βλέπει ό,τι βλέπει και ο τεχνικός στο συνεργείο. Η εφαρμογή Visual Connect εξοικονομεί χρόνο και χρήμα σε σύνθετα τεχνικά προβλήματα. Γρήγορα και απλά, χωρίς τη χρήση επιπλέον λογισμικού.
Όταν η διάγνωση σφάλματος γίνεται ιδιαίτερα δύσκολη, η νέα δωρεάν εφαρμογή προσφέρει τη λύση. Ο τεχνικός του συνεργείου, χρησιμοποιώντας την κάμερα του κινητού του ή μίας άλλης έξυπνης συσκευής, μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο εικόνα στο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της Bosch. Με αυτόν τον τρόπο, η διάγνωση και η επίλυση του προβλήματος γίνονται γρηγορότερα από ποτέ. Οι τεχνικοί των συνεργείων που διαθέτουν ενεργή συνδρομή Esitronic 2.0, συμπεριλαμβανομένης της σύμβασης για τεχνική υποστήριξη, μπορούν να συμβουλευθούν τους ειδικούς της Bosch.
Με ένα μόνο κλικ, ο υπάλληλος του συνεργείου έχει γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης μέσω της δημιουργίας τεχνικού αιτήματος στο βασικό μενού του λογισμικού Esitronic 2.0.
Γρηγορότερη επίλυση προβλημάτων μέσω της εφαρμογής Visual Connect της Bosch
Η επεξήγηση σύνθετων προβλημάτων μέσω τηλεφώνου είναι συχνά δύσκολη. Η νέα εφαρμογή Visual Connect της Bosch για τα συνεργεία δημιουργήθηκε για να προσφέρει τη λύση. Ο τεχνικός μπορεί πλέον να δείξει το πρόβλημα στους ειδικούς του Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης της Bosch μέσω της εφαρμογής και της κάμερας της συσκευής του. Ο ειδικός της υποστήριξης βλέπει ακριβώς ό,τι βλέπει ο τεχνικός στο συνεργείο και μπορεί πλέον να τον καθοδηγήσει βήμα βήμα στην επίλυση του προβλήματος. Ταυτόχρονα, βοηθάει στην αποτελεσματική χρήση των συσκευών διάγνωσης και του διαθέσιμου εξοπλισμού του συνεργείου. Επιπλέον, η εφαρμογή επιτρέπει στους τεχνικούς να σχεδιάζουν στην οθόνη ή να παρουσιάζουν πρόσθετες πληροφορίες, όπως ηλεκτρικά σχεδιαγράμματα και θέσεις τοποθέτησης εξαρτημάτων. Ο τεχνικός, από την πλευρά του, μπορεί να στείλει επιπλέον πληροφορίες στο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης, όπως για παράδειγμα, τον αριθμό πλαισίου του οχήματος.
Στις μέρες μας, η χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων στις καθημερινές εργασίες ενός συνεργείου διευκολύνει την επικοινωνία με τους πελάτες και τους προμηθευτές. Με τη νέα εφαρμογή Visual Connect της Bosch, το συνεργείο δε χρειάζεται να επενδύσει σε επιπλέον λογισμικό. Η εφαρμογή από μόνη της είναι μέρος της συνδρομής για Τεχνική Υποστήριξη σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές με άμεση ενεργοποίηση και μπορεί να ληφθεί δωρεάν από τα app stores για συσκευές Android και iOS. Όσον αφορά στην ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, αυτή εξασφαλίζεται πάντα ακόμα και αν ο υπάλληλος του συνεργείου χρησιμοποιεί το προσωπικό του κινητό για να επικοινωνήσει με το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης, καθώς η εφαρμογή δεν επιτρέπει την πρόσβαση σε αποθηκευμένα προσωπικά δεδομένα της συσκευής του