Σε περίπτωση λοιπόν που μείνετε από μπαταρία επειδή π.χ. ξεχάσατε όλο το βράδυ τα φώτα ανοιχτά, οι λύσεις για να πάρει μπροστά ο κινητήρας είναι τρεις.
Αρχικά η παλιά, κλασσική μέθοδος του σπρωξίματος. Δε θα αναλύσουμε πως γίνεται διότι δεν συνίσταται, καθώς προκαλεί ζημιά στον κινητήρα, λόγω της πιθανότητας εισροής άκαυστου μείγματος στον καταλύτη.
Η πιο εύκολη λύση είναι να έχετε μαζί σας ένα booster μπαταρίας, το εξάρτημα που έχουν και οι οδικές βοήθειες μαζί τους γιΆ αυτές τις περιπτώσεις. Απλώς συνδέεται τα καλώδια του booster με τους πόλους της μπαταρίας και γυρνάτε τη μίζα.
Ωστόσο επειδή το κόστος για ένα τέτοιο εξάρτημα δεν είναι αμελητέο, η πιο συνηθισμένη λύση είναι τα καλώδια εκκίνησης. Βεβαίως θα χρειαστείτε ακόμα ένα όχημα γιΆ αυτό το σκοπό. Τοποθετείτε το «κροκοδειλάκι» του κόκκινου καλωδίου στο θετικό πόλο της γεμάτης μπαταρίας και την άλλη άκρη του ίδιου καλωδίου στο θετικό πόλο της άδειας μπαταρίας. Ανάλογα, τοποθετείτε και το μαύρο «κροκοδειλάκι». Μετά εκκινήστε το αυτοκίνητο και κάντε αρκετά χιλιόμετρα, ώστε να προλάβει το δυναμό να φορτίσει την μπαταρία.