ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οικονομία για ιδιωτική, επαγγελματική και δημόσια χρήση

Τα οχήματα φυσικού αερίου (ιδιωτικά και επαγγελματικά) είναι εφοδιασμένα με σύστημα διπλής καύσης (βενζίνης και φυσικού αερίου) προκειμένου να αποτραπεί ο κίνδυνος να μείνει από καύσιμο.

Το ecoup! της Volkswagen καταναλώνει 2,9 κιλά CNG ανά 100 χλμ. ενώ εκπέμπει μόλις 79 γρ./χλμ CO2.

Οικονομία για ιδιωτική, επαγγελματική και δημόσια χρήση

13669 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο παγκόσμιος μέσος όρος για το κόστος του καυσίμου καταδεικνύει ότι η οδήγηση ενός οχήματος που κινείται με φυσικό αέριο επιτυγχάνει εξοικονόμηση πάνω από το 50% σε σύγκριση με ένα όχημα που κινείται με βενζίνη και εξοικονόμηση που υπερβαίνει το 30% σε σχέση με ένα όχημα που κινείται με πετρέλαιο. Η εξοικονόμηση κόστους είναι αλληλένδετη με την εξοικονόμηση ενέργειας, η οποία στην περίπτωση του φυσικού αερίου είναι δεδομένη καθώς 1 κιλό φυσικό αέριο κίνησης είναι ενεργειακά ισοδύναμο με 1,5 λίτρα Βενζίνη, 1,3 λίτρα πετρέλαιο και 2 λίτρα υγραέριο


Για παράδειγμα,το
ecoup! της Volkswagen καταναλώνει 2,9 κιλά CNG ανά 100 χλμ. ενώ εκπέμπει μόλις 79 γρ/χλμ. CO2. Για να γίνει αντιληπτό το χαμηλό κόστος χρήσης που εξασφαλίζει το CNG αρκεί να αναφέρουμε ότι με 0,97 ευρώ και με μέση κατανάλωση 2,9 κιλά CNG, απαιτεί μόλις 2,8 ευρώ για κάθε 100 χλμ.
Όσον αφορά στα επαγγελματικά οχήματα φυσικού αερίου, διεθνείς μελέτες έχουν αποδείξει πως το κόστους του καυσίμου υπερβαίνει σε πολλές περιπτώσεις το 30% του συνολικού κόστους χρήσης. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η χρήση του φυσικού αερίου στην κίνηση οχημάτων μπορεί να μειώσει σημαντικά το λειτουργικό κόστος μίας επιχείρησης. 

Αλλά και τα δημόσια οχήματα στρέφονται στο CNG με την Ελλάδα να διαθέτει ήδη έναν από τους μεγαλύτερους στόλους στην Ευρώπη (600 λεωφορεία ΟΣΥ) και να εξοικονομεί πόρους σε μια δύσκολη περίοδο όπως είναι αυτή που διανύουμε. Μελέτη που έγινε στις συγκοινωνίες τους Λος Αντζελες αποδεικνύει ότι η χρήση φυσικού αερίου στα λεωφορεία πόλης εξασφάλισε σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας και η μείωση αυτή μεταφράστηκε και σε οικονομικούς όρους που προσδιορίστηκαν στα 300.000 δολάρια την ημέρα. Στο σύνολο, η Πολιτεία της Καλιφόρνιας, εξοικονομεί περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια ετησίως σε καύσιμα εκμεταλλευόμενη την αισθητά χαμηλότερη τιμή του φυσικού αερίου σε σχέση με το ντίζελ.

Σημαντικά κόστη εξοικονομούνται και από τα μειωμένα έξοδα συντήρησης που απαιτούνται καθώς οι μηχανικοί υποστηρίζουν ότι το φυσικό αέριο συντηρεί τον κινητήρα, προστατεύοντας τα εξαρτήματα του και εξασφαλίζοντας την καλή λειτουργία του για σημαντικά μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ότι άλλα συμβατικά καύσιμα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • thanos

    Όσο η δεξαμενή παραμένει βαριά και σε σχήμα βαρελιού η τοποθέτηση είναι προβληματική στα ιχ.Διάβασα πως εξελίσσουν δεξαμενές για τη θέση της ρεζέρβας,χαμηλής πίεσης,και ελαφρές. Τότε μόνο θα αποτελεί μια αξιόλογη εναλλακτική απέναντι στο πετρέλαιο και στα υβριδικά.Τώρα ακόμη οχι

      1