ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες διαθέτουν μοντέλα διπλού καυσίμου, που καίνε βενζίνη και φυσικό αέριο.

Επενδύστε στο ΙΧ σας με φυσικό αέριο

13865 Επισκέψεις στο άρθρο

Η αεριοκίνηση κερδίζει έδαφος στην Ελλάδα καθώς το χαμηλό κόστος καυσίμου, υπόσχεται μειωμένα έξοδα στους ιδιώτες και τους επαγγελματίες οδηγούς.

 
Η χρήση του φυσικού αερίου στα οχήματα με βενζινοκινητήρα είναι πλέον αρκετά διαδεδομένη και η τεχνολογία της καύσης εναλλακτικά φυσικού αερίου και βενζίνης είναι γνωστή ως bi-fuel.

Στην Ελλάδα η νομοθεσία πλέον επιτρέπει τη μετατροπή και των βενζινοκίνητων οχημάτων  αλλά και των πετρελαιοκινητήρων σε dual fuel με φυσικό αέριο και ήδη έχουν κυκλοφορήσει οχήματα που έχουν μετατραπεί, τα οποία παρουσιάζουν εντυπωσιακά αποτελέσματα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • πετραν

    1lt βενζίνης αντιστοιχεί σε 1,2lt υγραερίου, αν ένα όχημα καίει 10lt/100km βενζίνη, θα καταναλώνει 12lt/100km υγραερίου. Με ένα μέσο κόστος 1lt αμόλυβδης βενζίνης στο 1,45€ και το 1lt υγραερίου στο 0,75€, υπολογίζοντας τη μέση (ετήσια) χιλιομετρική απόσταση που διανύει ένα αυτοκίνητο(20000km)διαπιστώνουμε ότι: Ετήσιο κόστος μετακίνησης με βενζίνη: (10lt/100km)x(20000km)x(1.45€/lt)=2900€ Ετήσιο κόστος μετακίνησης με υγραέριο: (12lt/100km)x(20000km)x(0.71€/lt)=1800€ Διαφορά κόστους βενζίνης – υγραερίου = 1100€

      1
  • Δημητρης

    πετραν τσαμπα τοσους υπολογισμους...Προφανως και δεν καταλαβαινεις την διαφορα φυσικου αεριου με το υγραεριο...Το μονο πολυ σοβαρο προβλημα που γνωριζω οσον αφορα το φυσικο αεριο ειναι η ελειψη πρατηριων,ελαχιστα υπαρχουν... Κατα τα αλλα...ναι συμφερει πολυ!

      1