ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η εξέλιξη της τεχνολογίας

13868 Επισκέψεις στο άρθρο

Με εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια έγινε δυνατή η χρήση του φυσικού αερίου σε συνδυασμό με το diesel στους πετρελαιοκινητήρες των βαρέων οχημάτων. Στην περίπτωση αυτή τα δύο καύσιμα καίγονται συγχρόνως, σε αναλογίες που να ανταποκρίνονται  στην απαίτηση του κινητήρα κάθε στιγμή, ανάλογα με την πίεση του πεντάλ του γκαζιού. Η τεχνολογία αυτή, η οποία λέγεται dual fuel, συνδυάζει τον καλύτερο κινητήρα με το βέλτιστο και ευγενέστερο καύσιμο. 
Η επιτυχία της μεθόδου συνίσταται στο ότι επιτυγχάνει σημαντική μείωση του κόστους και των ρύπων, χωρίς να μειώνεται η ιπποδύναμη και η ροπή του κινητήρα, ανεξάρτητα από το επίπεδο των στροφών που λειτουργεί. Ο ψεκασμός του φυσικού αερίου στον κινητήρα συγχρόνως με το diesel βελτιώνει τη διασπορά του, με αποτέλεσμα την πληρέστερη καύση του και επομένως καλύτερη απόδοση του καυσίμου και μεγαλύτερη οικονομία. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας φυσικού αερίου, ο κινητήρας γυρίζει αυτόματα σε λειτουργία 100% diesel. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • πετραν

    1lt βενζίνης αντιστοιχεί σε 1,2lt υγραερίου, αν ένα όχημα καίει 10lt/100km βενζίνη, θα καταναλώνει 12lt/100km υγραερίου. Με ένα μέσο κόστος 1lt αμόλυβδης βενζίνης στο 1,45€ και το 1lt υγραερίου στο 0,75€, υπολογίζοντας τη μέση (ετήσια) χιλιομετρική απόσταση που διανύει ένα αυτοκίνητο(20000km)διαπιστώνουμε ότι: Ετήσιο κόστος μετακίνησης με βενζίνη: (10lt/100km)x(20000km)x(1.45€/lt)=2900€ Ετήσιο κόστος μετακίνησης με υγραέριο: (12lt/100km)x(20000km)x(0.71€/lt)=1800€ Διαφορά κόστους βενζίνης – υγραερίου = 1100€

      1
  • Δημητρης

    πετραν τσαμπα τοσους υπολογισμους...Προφανως και δεν καταλαβαινεις την διαφορα φυσικου αεριου με το υγραεριο...Το μονο πολυ σοβαρο προβλημα που γνωριζω οσον αφορα το φυσικο αεριο ειναι η ελειψη πρατηριων,ελαχιστα υπαρχουν... Κατα τα αλλα...ναι συμφερει πολυ!

      1