Έγινε και αυτό! Μια «φυσική» εξέλιξη στην αγορά, έπειτα από σχεδόν 2 χρόνια συνεχούς ενημέρωσης του κοινού (και εκπαίδευσης όσον αφορά τους επαγγελματίες του κλάδου).
Η 1η μετατροπή πετρελαιοκίνητου φορτηγού σε όχημα διπλού καυσίμου (ταυτόχρονη καύση diesel και φυσικού αερίου) στην Ελλάδα, είναι γεγονός.
Ένα δύσκολο εγχείρημα καθώς η μετατροπή ενός πετρελαιοκινητήρα σε κινητήρα διπλού καυσίμου, και μάλιστα σε επαγγελματικό φορτηγό όχημα, απαιτεί μεγάλη προσοχή, ιδιαίτερες γνώσεις, πιστή εφαρμογή όλων των τεχνικών προδιαγραφών και τήρηση όλων των κανόνων ασφάλειας.
Η συγκεκριμένη μετατροπή πραγματοποιήθηκε, προτού να ψηφιστεί η πρόσφατη τροπολογία που επιτρέπει την κυκλοφορία οχημάτων με διπλό καύσιμο. Γι αυτό άλλωστε η εν λόγω μετατροπή ονομάστηκε πιλοτική και είχε χαρακτήρα πειράματος, προκειμένου οι ειδικοί του ΙΔΕΕΑ (Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου) οι οποίοι επέβλεψαν το όλο εγχείρημα,να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα.
Πιο συγκεκριμένα, όπως σημειώνει το ΙΔΕΕΑ για το φυσικό αέριο, η κίνηση με CNG για αυτοκίνητα δεν αποτελεί εφεύρεση των τελευταίων ετών. Ο πρώτος κινητήρας εσωτερικής καύσης εμφανίζεται το 1876, ενώ ο γνωστός σε όλους Nikolaus August Otto τον κατοχύρωσε ως ευρεσιτεχνία που εξελίχθηκε στο εργοστάσιο κινητήρων αερίου Deutz AG.
Αλλά ας δούμε όλα τα ενδιαφέροντα συμπεράσματα που ακολουθούν αναλυτικά πιο κάτω: