ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η μετατροπή ενός πετρελαιοκινητήρα σε κινητήρα διπλού καυσίμου, και μάλιστα σε επαγγελματικό φορτηγό όχημα, απαιτεί μεγάλη προσοχή.

H εν λόγω μετατροπή ονομάστηκε πιλοτική και είχε χαρακτήρα πειράματος, προκειμένου οι ειδικοί του ΙΔΕΕΑ να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα.

Η μετατροπή του πετρελαιοκινητήρα (Diesel) σε κινητήρα διπλού καυσίμου γίνεται με δύο τρόπους.

Στους πετρελαιοκινητήρες επειδή δεν υπάρχει «μπουζί» για την ανάφλεξη του μίγματος ο κινητήρας λειτουργεί πάντα με πετρέλαιο.

Τα οφέλη της μετατροπής είναι περιβαλλοντικά, λειτουργικά και οικονομικά.

Η λειτουργία του οχήματος σε κατάσταση διπλού καυσίμου είναι υποδειγματική.

Η μετατροπή ενός πετρελαιοκίνητου, σε όχημα πετρελαίου και φυσικού αερίου, δεν διαφέρει και πολύ από την τυπική εγκατάσταση ενός συστήματος LPG ή CNG σε ένα βενζινοκίνητο.

Όπως σημειώνει το ΙΔΕΕΑ για το φυσικό αέριο, η κίνηση με CNG για αυτοκίνητα δεν αποτελεί εφεύρεση των τελευταίων ετών.

Το πρώτο φορτηγό στην Ελλάδα με Diesel και CNG

19123 Επισκέψεις στο άρθρο

Έγινε και αυτό! Μια «φυσική» εξέλιξη στην αγορά, έπειτα από σχεδόν 2 χρόνια συνεχούς ενημέρωσης του κοινού (και εκπαίδευσης όσον αφορά τους επαγγελματίες του κλάδου).

 
Η 1η μετατροπή πετρελαιοκίνητου φορτηγού σε όχημα διπλού καυσίμου (ταυτόχρονη καύση diesel και φυσικού αερίου) στην Ελλάδα, είναι γεγονός. 

Ένα δύσκολο εγχείρημα καθώς η μετατροπή ενός πετρελαιοκινητήρα σε κινητήρα διπλού καυσίμου, και μάλιστα σε επαγγελματικό φορτηγό όχημα, απαιτεί μεγάλη προσοχή, ιδιαίτερες γνώσεις, πιστή εφαρμογή όλων των τεχνικών προδιαγραφών και τήρηση όλων των κανόνων ασφάλειας. 

Η συγκεκριμένη μετατροπή πραγματοποιήθηκε, προτού να ψηφιστεί η πρόσφατη τροπολογία που επιτρέπει την κυκλοφορία οχημάτων με διπλό καύσιμο. Γι αυτό άλλωστε η εν λόγω μετατροπή ονομάστηκε πιλοτική και είχε χαρακτήρα πειράματος, προκειμένου οι ειδικοί του ΙΔΕΕΑ (Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου) οι οποίοι επέβλεψαν το όλο εγχείρημα,να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα.

Πιο συγκεκριμένα, όπως σημειώνει το ΙΔΕΕΑ για το φυσικό αέριο, η κίνηση με CNG για αυτοκίνητα δεν αποτελεί εφεύρεση των τελευταίων ετών. Ο πρώτος κινητήρας εσωτερικής καύσης εμφανίζεται το 1876, ενώ ο γνωστός σε όλους Nikolaus August Otto τον κατοχύρωσε ως ευρεσιτεχνία που εξελίχθηκε στο εργοστάσιο κινητήρων αερίου Deutz AG.

Αλλά ας δούμε όλα τα ενδιαφέροντα συμπεράσματα που ακολουθούν αναλυτικά πιο κάτω:

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Πηγή: ΙΔΕΕΑ
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ