Υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία στη συντήρηση ενός σύγχρονου πετρελαιοκινητήρα, που θεωρούνται «κλειδιά» για την απρόσκοπτη λειτουργία του. Ακολουθούν 8 από αυτά.
- Να αλλάζεται το φίλτρο πετρελαίου κάθε 10.000 χιλιόμετρα.
- Να τοποθετείται καθαριστικό και αντιβακτηριδιακό πετρελαίου σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, γιατί διαφορετικά μπορεί να προκληθεί βλάβη.
- Να μην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάσει, αλλά… λαμπάκι να θεωρείτε όταν ο δείκτης φτάσει στην μέση.
- Να επισκέπτεστε ένα πρατήριο, το οποίο εμπιστεύεστε για την ποιότητα των καυσίμων του.
- Να γεμίζετε με το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής, στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα και με κάθε αλλαγή να αλλάζει και το φίλτρο λαδιού.
- Να ακολουθείτε τα προγραμματισμένα service που ορίζει ο κατασκευαστής.
- Να κάνετε προληπτική αλλαγή φίλτρου πετρελαίου (τακτικότερα του προβλεπόμενου χρόνου η διανυθέντων χιλιόμετρων).
- Να πηγαίνετε για service σε εξειδικευμένες μονάδες, γιατί η εξέλιξη στο χώρο του diesel είναι ραγδαία την τελευταία 10ετια και είναι απαραίτητος ο σύγχρονος εξοπλισμός διάγνωσης και επισκευής όλων των συστημάτων τροφοδοσίας diesel (common rail CR – unit injection system UIS κ.α.).