Πως επιλέγει κάποιος ένα συνεργείο; Με βάση πρόσφατη έρευνα, το 58% θέλει να είναι σίγουρο πως το τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο του θα αντιμετωπιστεί από κατάλληλα καταρτισμένους τεχνικούς ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ-ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ και κάθε μοντέλο της !
26% θέλει το συνεργείο του να μην «φορτώνει» με περιττές ή extra εργασίες (δηλαδή κόστη). Να κάνει ότι χρειάζεται. Ότι «αντέχει», όταν έρθει η ώρα του.
10% να αντιμετωπίζεται ως καλός πελάτης . Να βρίσκει δηλαδή φιλική εξυπηρέτηση (οι ευκολίες π.χ. αυτοκίνητο αντικατάστασης, το ραντεβού στην ώρα του και ίσως πάνω από όλα το καλοσώρισμα –το χαμόγελο – τα απλά λόγια και όχι η «ξύλινη τεχνική γλώσσα» ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ). Φυσικά μην ξεχνάμε κάτι βασικό. Το ανέφεραν άλλωστε. Και η τιμή !
6% (μόνο) αποφασίζει με βασικό κριτήριο την τιμή και μόνο. Δεν τους νοιάζουν εμπειρίες, τυπικότητες, «κλίμα» κλπ.
Αν ανήκετε στο 58% και τυχαίνει να έχετε Mercedesή Smartτο συνεργείο του κ. Σιδέρη αποτελεί μία αξιόπιστη λύση.
Η τεχνογνωσία του συνεργείου, ο εξοπλισμός και πάνω απ` όλα η διάθεση για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, το κάνει ένα συνεργείο με υπηρεσίες 4 αστέρων!
Επίσης, θα βρείτε εκπαιδευμένο προσωπικό, που δίνει τον καλύτερο εαυτό του, έτσι ώστε εσείς να είστε σίγουροι πως το αυτοκίνητό σας θα παραμείνει 100% στις επιδόσεις του και ότι θα διατηρηθεί η αξία του ψηλά. Με τη σωστή φροντίδα και τα κατάλληλα ανταλλακτικά η Mercedes (ή το Smart σας) θα παραμείνει ασφαλής, σύμφωνα με τα υψηλά στάνταρ που θέτει ο κατασκευαστής τους.
Μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα από τις εξής υπηρεσίες: