H GM εγκατέλειψε τελικά τα σχέδιά της για την εγκαθίδρυση ενός κοινού δικτύου διανομής και πώλησης των αυτοκινήτων Saab και Cadillac στην Ευρώπη. Επίσης, ο Αμερικανικός όμιλος ανέβαλε για αρκετούς μήνες το λανσάρισμα νέων μοντέλων της Cadillac στη Γηραιά ήπειρο, καθώς ετοιμάζει πλέον τη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού δικτύου αποκλειστικών εμπόρων Cadillac. Ο Τζόναθαν Μπράουνιγκ, ο οποίος παραιτήθηκε πριν ένα μήνα από τη Jaguar και ανέλαβε επικεφαλής Πωλήσεων και Marketing της GM Europe, δήλωσε ότι η ενοποίηση των δικτύων Saab και Cadillac δεν έγινε, επειδή η εταιρεία αισθάνθηκε ότι η στιγμή δεν είναι ακόμη κατάλληλη. Τόνισε πάντως, ότι η ανάπτυξη της Cadillac στην Ευρώπη και η εγκαθίδρυσή της ως μία ανταγωνιστική πολυτελής μάρκα αποτελεί ειλημμένη απόφαση. Το ιδανικότερο μοντέλο της Cadillac για να ανταγωνιστεί εταιρείες όπως η Mercedes και η BMW είναι το νέο CTS, το οποίο όμως δε θα λανσαριστεί στην Ευρώπη όπως σχεδιαζόταν το καλοκαίρι του 2002, αλλά πιθανότατα στις αρχές του 2003. Σημειώνεται ότι το μερίδιο της Cadillac στην Ευρώπη είναι αυτήν τη στιγμή περίπου 0,1%. Ο Μπράουνινγκ δήλωσε επίσης ότι κάποια στιγμή στο μέλλον, η GM θα συζητήσει με τη Fiat λεπτομερέστερα για ενδεχόμενη συγχώνευση ορισμένων κλάδων του τομέα διανομής, αναφέροντας ως παράδειγμα την ανάθεση των λογαριασμών media.
To πολυτελές μοντέλο CTS της Cadillac θα αποτελέσει το κυριότερο όπλο της εταιρείας στον Ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.