Η φθηνότερη εκδοχή του Audi TT Roadster, που αποτελεί αναμφισβήτητα το αντικείμενο του πόθου για πολλούς, κοστίζει 35.216,43 Ευρώ (12 εκατ. δρχ.). Το ότι η απόδοση του γνωστού κινητήρα των 1,8 λίτρων είναι για την περίσταση 150 -σύμφωνα με το εργοστάσιο- ίπποι δεν αλλάζει σχεδόν καθόλου την πολύ καλή συνολική εικόνα του εντυπωσιακού μοντέλου.
Αραγε πόσοι είναι οι οδηγοί που θα παρατηρήσουν τη διαφορά στην αποδιδόμενη ισχύ του κομψού και προκλητικού ανοιχτού ΤΤ; Σχεδόν κανείς, αφού οι διαφορές σε επίπεδο επιδόσεων είναι μικρές και σε αίσθηση αμελητέες, ενώ σε τελική ανάλυση ποιός ασχολείται με αυτά τα θέματα, όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός ιδιαίτερα θελκτικού και ελκυστικού ανοιχτού μοντέλου;
Το "γνωστό" μας ΤΤ, με 30 ίππους λιγότερους και κατά 5.870 Ευρώ (2 εκατ. δρχ.) χαμηλότερη τιμή από την αντίστοιχη δικίνητη έκδοση που μέχρι πρότινος προσφερόταν ως βασική, εύλογα γίνεται πιο προσιτό και "έρχεται" πιο κοντά σε μεγαλύτερο εύρος εν δυνάμει αγοραστών της κατηγορίας και του μοντέλου ειδικότερα.
Σε επίπεδο εξοπλισμού ελλείψεις που να δικαιολογούνται από το χαρακτηρισμό "βασική έκδοση" δεν παρατηρούνται, καθώς το μοντέλο διαθέτει ABS με BAS και ESP, 4 αερόσακους (δύο μετωπικούς και δύο πλευρικούς), ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλιματισμό, υπολογιστή ταξιδιού και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες για παράθυρα-καθρέφτες-κλειδαριές. Οι τροχοί με τους οποίους εφοδιάζεται η έκδοση με τον κινητήρα των 150 ίππων του ΤΤ διαθέτουν ζάντες διαμέτρου 16 ιντσών και ελαστικά 205/55. Το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας έφερε ζάντες 17" που κοστίζουν επιπλέον 1.027 Ευρώ, καθώς επίσης και επένδυση σαλονιού από δέρμα-αλκαντάρα (1.467,35 Ε) και ηχοσύστημα με CD (953,78 E).
Συνολικά, χωρίς το αξιόλογο Γερμανικό ρόουντστερ να μπορεί να χαρακτηριστεί ευκαιρία, είναι σαφώς πιο προσιτό, χωρίς να του λείπει κάτι σε επίπεδο εξοπλισμού. Η αίσθηση της στιβαρής και ποιοτικής κατασκευής υπογραμμίζεται από την έλλειψη οποιουδήποτε θορύβου κατά την κίνηση αλλά και από την υψηλή ποιότητα κύλισης. Η οδική συμπεριφορά είναι εξίσου υψηλού επιπέδου, με τα περιθώρια πρόσφυσης να ορίζουν εξαιρετικό κράτημα και σταθερότητα υποδειγματική για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η έλλειψη των 30 ίππων μόνο "στα χαρτιά" επιβεβαιώνεται, καθώς η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός είναι πως το μοντέλο έχει τη δύναμη που του χρειάζεται για να επιτύχει ταχύτατες προσπεράσεις.
Η αίσθηση της επιτάχυνσης -ένεκα του υπερσυμπιεστή- είναι θετικότατη και γραμμική. Πρόκειται για άλλη μια απολαυστική έκδοση του σχεδιαστικά extreme ρόουντστερ της Audi, που ένεκα της χαμηλότερης τιμής του έναντι των υπολοίπων εκδόσεων, αναμένεται να προκαλέσει ανάλογη αύξηση του αγοραστικού ενδιαφέροντος.
Οι 17άρες ζάντες με τις οποίες ήταν εφοδιασμένο το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας, ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου.
Στο εσωτερικό του ΤΤ διαφορές με τις άλλες εκδόσεις δεν παρατηρούνται. Οι δερμάτινες επενδύσεις και το ηχοσύστημα είναι μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.