Το νέο Hyundai Coupe θα αφήσει ικανοποιημένο τον οδηγό που θα θελήσει να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς τόσο στην εθνική οδό όσο και σε δρόμους με στροφές.
Η ανάρτησή του, η οποία είναι ανεξάρτητη και στους τέσσερις τροχούς αποτελείται εμπρός από γόνατα ΜακΦέρσον και πίσω από διπλούς συνδέσμους, με αντιστρεπτικές δοκούς και στους δύο άξονες. Η ρύθμισή της είναι προσανατολισμένη στη σπορτίφ οδική συμπεριφορά, καθώς τα αμορτισέρ είναι αρκετά σφιχτά, ενώ η ανάρτηση έχει μικρές διαδρομές. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο και τα φαρδιά (εξτρά) ελαστικά διάστασης 205/55 με τους τροχούς ελαφρού κράματος των 16 ιντσών, εξασφαλίζουν στο νέο Hyundai Coupe πολύ μικρές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Σε κλειστές στροφές με καλής ποιότητας οδόστρωμα το νέο Hyundai Coupe θα αρχίσει να ανοίγει προοδευτικά την τροχιά του, ενώ σε πιο ανοιχτές στροφές παραμένει στην πορεία που έχει διαγράψει ο οδηγός. Ο τελευταίος μπορεί να επιδιώξει υπερστροφή, η οποία εμφανίζεται με ομαλό τρόπο χωρίς να τρομάζει τον οδηγό. Το νέο Hyundai Coupe κινούμενο στην ευθεία σε υψηλές ταχύτητες παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα, ενώ η πορεία του δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους. Η σφιχτή ανάρτηση εξασφαλίζει συνολικά πολύ καλή οδική συμπεριφορά με σπορτίφ χαρακτηριστικά, αλλά το τίμημα είναι η περιορισμένη άνεση. Οι περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος περνούν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ σε έντονες διαδοχικές ανωμαλίες παρατηρείται “νευρικότητα”.
Το σύστημα διεύθυνσης του νέου Hyundai Coupe με την υδραυλική υποβοήθηση έχει καλή αίσθηση και απόκριση στις εντολές του οδηγού τόσο όταν το αυτοκίνητο κινείται σε στροφές όσο και στην ευθεία. Το σύστημα πέδησης το οποίο περιλαμβάνει δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς (εμπρός αεριζόμενα) είναι αρκετά ισχυρό και θετικό σε αίσθηση.
Η σφιχτή ανάρτηση με τις μικρές διαδρομές σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο και τα φαρδιά ελαστικά θα ικανοποιήσουν τον οδηγό που θα κινηθεί σβέλτα σε δρόμο με στροφές.
Στην ευθεία το νέο Hyundai Coupe παραμένει σταθερό κινούμενο σε υψηλές ταχύτητες, Η άνεση που προσφέρει η σφιχτή ανάρτηση είναι περιορισμένη στους... ελληνικούς δρόμους.
Οι τροχοί ελαφρού κράματος των 16 ιντσών με τα ελαστικά διάστασης 205/55 είναι εξτρά. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν σιδερένιοι τροχοί 15 ιντσών με λάστιχα διάστασης 195/65.
ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Coupe 1,6 Υποψηφιότητα για best seller