ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/1/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/1/2003

ΔΟΚΙΜΗ
Nissan Micra 1,4 5d

 

Συναίσθημα και λογική
 

Έχει κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμα με εκκεντρική αισθητική που το κάνει να μην περνάει απαρατήρητο συγκεντρώνοντας ποικίλα σχόλια. 
Διαθέτει προηγμένη τεχνολογία και προσεγμένη ποιότητα, ενώ είναι ασφαλές με αρκετά δυνατό κινητήρα 1,4 λίτρων. Είναι πλούσια εξοπλισμένο σε ανταγωνιστική τιμή. Κυρίες και κύριοι... το νέο Nissan Micra.

Τα Nissan X-Trail και Primera αποτέλεσαν ευχάριστες εκπλήξεις σχεδιαστικά από την άλλοτε συντηρητική αισθητικά Ιαπωνική φίρμα. Όμως το νέο Micra "ξεφεύγει" απ' ό,τι έχουμε συνηθίσει όχι μόνο από τη Nissan αλλά και από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Οι καμπύλες επιφάνειες αποτελούν το σήμα κατατεθέν του νέου μικρού μοντέλου της Nissan. O τρόπος που διαδέχεται η μία επιφάνεια την άλλη είναι αρμονικός δημιουργώντας ένα ξεχωριστό σύνολο. 
Το πιο ιδιαίτερο τμήμα του αμαξώματος είναι αναμφίβολα το εμπρός. Στη μάσκα με τα δύο "πτερύγια" είναι ενσωματωμένοι στα άκρα οι δείκτες αλλαγής κατεύθυνσης σαν ένα εικαστικό τέχνασμα. Όμως το βλέμμα τραβούν τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα που είναι τοποθετημένα στο πάνω τμήμα των φτερών και του καπό και μοιάζουν σαν... μάτια. Έντονα καμπύλο είναι και το προφίλ του νέου Micra, όπως και το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Το τελευταίο ακολουθεί την εκκεντρική εικόνα του υπόλοιπου αμαξώματος με βασικά στοιχεία τους έντονους "ώμους" και τα κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα με τα στρογγυλά στοιχεία. 
Μετά την εξωτερική... περιήγηση η πρώτη κίνηση που θα κάνει κάποιος γεμάτος περιέργεια είναι να δει το εσωτερικό του νέου Micra. H πρώτη εικόνα δεν είναι ανάλογα εντυπωσιακή όπως συμβαίνει με το αμάξωμα, καθώς οι σχεδιαστές της Nissan ακολούθησαν πιο... προσγειωμένες φόρμες. Ωστόσο η αίσθηση είναι θετική τόσο λόγω των ευχάριστου διακόσμου, όσο και του πλήθους των καμπύλων επιφανειών. 
Η μεγάλη όμως έκπληξη έχει προηγηθεί από το άνοιγμα των θυρών που γίνεται με την πίεση ενός πλήκτρου στις χειρολαβές, ενώ για την εκκίνηση του κινητήρα αρκεί η περιστροφή ενός διακόπτη -που είναι στη θέση της κλειδαριάς. Για παν ενδεχόμενο όμως υπάρχει και ενσωματωμένο κλειδί στο τηλεκοντρόλ. Οι εκπλήξεις συνεχίζονται με την πρακτικότητα που προσφέρουν οι πολλές και μεγάλες θήκες για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό, το οποίο όμως δεν εντυπωσιάζει με τους προσφερόμενους χώρους των επιβατών. 
Η θετική εικόνα που αποκομίζει κανείς από τη "συμβίωσή" του με το Micra αφορά και την ευχρηστία που προσφέρει κατά την κίνηση στην πόλη. Παράλληλα εκτός αστικού περιβάλλοντος κινούμενο ακόμα και σε οριακούς ρυθμούς παραμένει ασφαλές και ευχάριστο οδηγικά, ενώ ο κινητήρας των 1,4 λίτρων ανταποκρίνεται θετικά σε κάθε περίσταση. 
Έχουμε λοιπόν ένα νέο μικρό αυτοκίνητο με ριζοσπαστική σχεδίαση εξωτερικά, προηγμένη τεχνολογία, ασφαλές και ευχάριστο στην οδήγηση. Σε συνδυασμό με τον πλήρη εξοπλισμό από τη βασική έκδοση Acenta (4 αερόσακοι, ABS, air condition, οι περισσότερες ηλεκτρικές ανέσεις) και την τιμή των 12.160 ευρώ, έχουμε ένα σύνολο που έχει όλα τα εφόδια για να αντιμετωπίσει στα ίσα τον ανταγωνισμό.

Χρηματοδοτικό πρόγραμμα 
Από 0% προκαταβολή έως 72 μηνιαίες δόσεις με 8,5% ετήσιο επιτόκιο

Εγγυήσεις 
Μηχανικά μέρη:3 χρόνια ή 100.000 χλμ. 
Χρώμα: 3 χρόνια 
Αντισκωριακή:12 χρόνια

Ασφάλιστρα-Τέλη κυκλοφορίας 
Ασφάλιστρα (ενδεικτική τιμή): 510 ευρώ
Τέλη κυκλοφορίας: 146 ευρώ



Για το άνοιγμα των θυρών αρκεί το πάτημα του διακόπτη, καθώς δε χρειάζεται ενεργοποίηση κάποιου πλήκτρου από το τηλεχειριστήριο ή χρήση κλειδιού.


Η πίσω εικόνα του αμαξώματος του νέου Micra είναι ασυνήθιστη.


Τα εμπρός ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα αποτελούν το πιο εκκεντρικό στοιχείο του Micra.


Οι δείκτες αλλαγής της πορείας είναι "καμουφλαρισμένοι" στα άκρα της χαμηλά τοποθετημένης μάσκας.


Τα κάθετα πίσω φωτιστικά σώματα διαθέτουν στρογγυλά στοιχεία.
Τι μας άρεσε 
H λειτουργία και αίσθηση της ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού. 
Ο επιλογέας των ταχυτήτων δεν έχει χαλαρή αίσθηση όπως στο προηγούμενο Micra.

Τι δε μας άρεσε 
O περιορισμένος χώρος για τα κεφάλια των επιβατών στο πίσω κάθισμα. 
Υπάρχουν ατέλειες στο φινίρισμα των πλαστικών τμημάτων του ταμπλό.

 ΔΟΚΙΜΗ Nissan Micra 1,4 5d
 
Συναίσθημα και λογική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εύστροφος με πολύ καλή ελαστικότητα ο κινητήρας των 1,4 λίτρων 
Μοντέρνο αισθητικά και λειτουργικό εσωτερικό
Μέτριοι χώροι για τους πίσω επιβάτες
Ευχάριστο και ασφαλές στην οδήγηση
Ευχάριστο διήμερο και επιτυχής παρουσίαση στο Ηράκλειο