Το
μηχανικό σύνολο GDI που κινεί
το νέο Mitsubishi Pajero Pinin είναι
τεχνολογικά σύγχρονο
εξασφαλίζοντας χαμηλές
εκπομπές ρύπων (καλύπτει τον
κανονισμό Euro III) και
περιορισμό της κατανάλωσης
καυσίμου. Φέρει σύστημα που
επιτρέπει τον ψεκασμό της
βενζίνης κατευθείαν στον
κύλινδρο και με τρόπο που
διαφοροποιείται ανάλογα με
τις εκάστοτε απαιτήσεις σε
απόδοση. Μια λυχνία "GDI
ECO" στον πίνακα οργάνων
ανάβει όποτε ο κινητήρας
δουλεύει σε οικονομικούς
ρυθμούς. Οι επιδόσεις που
αυτός προσφέρει στο αμάξωμα
των 1.470 κιλών είναι καλές,
έχει πολιτισμένη λειτουργία
(αν και είναι λίγο θορυβώδης
στο άνω μέρος της κλίμακας
περιστροφής) και διαθέτει
ικανοποιητική ελαστικότητα.
Ιδιαίτερη μνεία ωστόσο
αξίζει στο σύστημα
τετρακίνησης με την
ονομασία SS4-i, το οποίο
επιτρέπει στον οδηγό να
επιλέξει εν κινήσει (με
ταχύτητα μέχρι και 100 χλμ./ώρα)
μεταξύ τεσσάρων τρόπων
λειτουργίας ανάλογα με τις
συνθήκες του δρόμου: 2Η:
Ομαλή, οικονομική οδήγηση με
κίνηση στους πίσω τροχούς. 4Η:
Η ισχύς μεταφέρεται στον
πίσω άξονα, με δυνατότητα
αυτόματης κατανομής έως 50:50
της ροπής στον εμπρός άξονα
όποτε χρειάζεται. 4HLc: Μόνιμη
τετρακίνηση για ανώμαλα ή
χαμηλού συντελεστή
πρόσφυσης εδάφη. 4LLc: Κοντές
σχέσεις με 50% περισσότερη
ροπή για μέγιστη ελκτική
πρόσφυση σε ακραίες οδικές
συνθήκες.
Ενας εξαιρετικός σε
απόδοση και λειτουργία κινητήρας
συνδυάζεται με ένα ευφυές σύστημα
τετρακίνησης, χαρίζοντας μεγάλες
δυνατότητες στο Mitsubishi Pajero Pinin.