Η
ποιότητα συναρμογής των επιμέρους τμημάτων του εσωτερικού
είναι πολύ καλή και "συμβαδίζει" με το γενικότερο χαρακτήρα της πολυτελούς
κατασκευής. Ανάλογου επιπέδου είναι και η ποιότητα των υλικών που συναντώνται
στο εσωτερικό του 607. Στο αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεσή μας, η επένδυση
των καθισμάτων και των εσωτερικών των θυρών ήταν δερμάτινη σε κόκκινη απόχρωση,
που, αν και "ιδιαίτερη" σαν επιλογή, συνδυαζόταν περίφημα με τα υπόλοιπα
χρώματα της καμπίνας των επιβατών. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι από
τους κορυφαίους της κατηγορίας, καθώς και το μεταξόνιο συγκαταλέγεται μεταξύ
των τριών μεγαλυτέρων. Ο χώρος που έχουν στη διάθεσή τους οι επιβάτες που
θα καθίσουν στο πίσω κάθισμα είναι αρκετός τόσο για τα γόνατα τους όσο και
για τα κεφάλια τους.Ο δε χώρος αποσκευών (με το μεγάλο άνοιγμα) ξεφεύγει
κατά πολύ από τον ανταγωνισμό, όντας μακράν ο μεγαλύτερος με χωρητικότητα
601 λίτρων. Σε επίπεδο εξοπλισμού, το 607 παρουσιάζει πληρότητα ακόμα και
στη βασική έκδοση. Τα χειριστήρια στο ταμπλό είναι σε γενικές γραμμές τοποθετημένα
με καλή εργονομία, με ελάχιστες εξαιρέσεις που θα απαιτήσουν κάποιο χρόνο
εξοικείωσης από τον οδηγό. Πολύ καλή είναι τέλος και η ηχομόνωση της καμπίνας
των επιβατών, συμβάλλοντας έτσι στη διατήρηση της άνεσης των επιβατών σε
πολύ υψηλά επίπεδα ανεξαρτήτως της στάθμης των εξωτερικών θορύβων.
Στο ταμπλό τα ποιοτικά και ως επί το πλείστον μαλακά υλικά, καθώς και
η στιβαρή συναρμολόγηση, κερδίζουν τις εντυπώσεις. Tα όργανα στον αντίστοιχο
πίνακα είναι μεγάλα και ευανάγνωστα.
Ο χώρος αποσκευών του 607 έχει χωρητικότητα 601 λίτρων και είναι ο
μεγαλύτερος μεταξύ των μοντέλων της μεγάλης κατηγορίας. Το άνοιγμά του γίνεται
με την πίεση του 0 στο λογότυπο του μοντέλου.
Οι πίσω
επιβάτες του 607 απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα άνεσης, καθώς έχουν στη
διάθεσή τους αρκετό χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια, ενώ και το κάθισμα
είναι μαλακό.