ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/3/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/3/2002

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
Alfa Romeo 156 1,6
Nissan Primera 1,6
Renault Laguna 1,6
Toyota Avensis 1,6
 

Μεσαία για όλα τα γούστα
 

Η πρόσφατη ανανέωση των μεσαίων εκπροσώπων της αγοράς έχει επιφέρει αλλαγές στο σύνολο της κατηγορίας και τα δεδομένα είναι πλέον διαφορετικά. Μεταξύ των κορυφαίων αυτοκινήτων της κλάσης συγκαταλέγονται δύο Ιαπωνικά, ένα Γαλλικό και ένα Ιταλικό μοντέλο τα οποία και "διασταυρώνουν τα ξίφη τους" στις σελίδες που ακολουθούν, προκειμένου να εξετάσουμε ενδελεχώς τις διαφορές τους και το κοινό στο οποίο κάθε ένα από αυτά απευθύνεται.

 
Η ανανέωση των μοντέλων που απαρτίζουν την κατηγορία των μεσαίων αυτοκινήτων κοντεύει να ολοκληρωθεί. Οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν παρουσιάσει τις προτάσεις που θα τους εκπροσωπούν στη συγκεκριμένη κατηγορία. Εχοντας σαν δεδομένο πως τα αυτοκίνητα αυτά κυρίως απευθύνονται σε καταναλωτές με μεταφορικές υποχρεώσεις οικογενειακού βεληνεκούς, η νέα γενιά των μεσαίων περιλαμβάνει αυτοκίνητα μεγαλύτερα σε διαστάσεις και πιο πλούσια σε χώρους. Από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις της κατηγορίας είναι τα τέσσερα μοντέλα του συγκριτικού μας, καθώς συνδυάζουν ξεχωριστά χαρακτηριστικά. 
Σχεδιαστικά, ο κάθε κατασκευαστής έχει να προτείνει το δικό του ξεχωριστό προφίλ, δίνοντας έτσι και το στίγμα της κατασκευής σε κάθε περίπτωση. Εξετάζοντας τα μοντέλα του συγκριτικού μας, στην πρόσφατα ανανεωμένη Alfa Romeo 156 εξωτερικά (οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν γίνει στο ταμπλό) οι βασικές γραμμές δεν έχουν αλλάξει ούτε κατ' ελάχιστον και τη διαφορά με το παρελθόν κάνουν διαφορές όπως τα διπλά κάτοπτρα στα φωτιστικά σώματα εμπρός και η επανασχεδίαση των προφυλακτήρων. 
Ετσι το σπορτίφ προφίλ του μοντέλου και η σχεδιαστική κομψότητα έχουν διατηρηθεί αυτούσια, καθώς αυτά είναι δύο από τα πρωταρχικά στοιχεία που εκτιμώνται από τους αγοραστές του. 
Το ολοκαίνουριο Nissan Primera ξεφεύγει από το συντηρητικό παρελθόν, δίνοντας το σχεδιαστικό στίγμα της εταιρείας για τα μοντέλα που θα ακολουθήσουν. Καθ' όλα θελκτικό, αποτελεί μια διαφορετική προσέγγιση ως σχεδίαση αμαξώματος τριών όγκων και αποπνέει στιβαρότητα, όντας παράλληλα μοντέρνο και με ξεκάθαρες γραμμές. 
Η Laguna της Renault είναι ένα ευμέγεθες πεντάθυρο αυτοκίνητο. Ξεχωριστό από όποια πλευρά κι αν το κοιτάξει κανείς, το Γαλλικό μοντέλο ενσωματώνει τις αρχές της καινοτομικής σχεδίασης που εφαρμόζουν οι ιθύνοντες της Renault στα μοντέλα της εταιρείας κατά τα τελευταία χρόνια. 
Το σχήμα του αμαξώματος του Toyota Avensis είναι οικείο, καθώς έχει αρκετά χρόνια παρουσίας στην αγορά. Εχουν περάσει ήδη δύο χρόνια από το τελευταίο face lift που υπέστη το μοντέλο -όταν και τοποθετήθηκαν οι κινητήρες VVT-i- και η ώρα της αντικατάστασης δείχνει να πλησιάζει. 
Σε επίπεδο εξοπλισμού και τα τέσσερα αυτοκίνητα μπορούν να εφοδιαστούν με όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς σε επίπεδο άνεσης. 
Φυσικό είναι το να διακρίνονται οι πιο νέες προτάσεις για τις τεχνολογικές εφαρμογές που εμφανίζουν, καθώς και για τα στοιχεία του εξοπλισμού που άπτονται της ασφάλειας των επιβατών.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
 
Μεσαία για όλα τα γούστα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Διαφορετικοί προσανατολισμοί
“Γεύσεις” επιβατών και οδηγών
Αισθητική συνέχεια... 
Υψηλά στάνταρ παθητικής ασφάλειας
Avensis για αποσκευές και επιδόσεις
Η Nissan παρουσίασε ένα νικητή