Πριν εξεταστεί το κόστος που καλείται να καλύψει ο υποψήφιος αγοραστής σε κάθε μια από τις δύο περιπτώσεις θα πρέπει σίγουρα να ληφθούν υπ' όψη οι προσωπικές προτεραιότητες που αυτός θέτει. Ελαφρό προβάδισμα σε χώρους και στιβαρότητα κατασκευής διαθέτει το Opel Vectra, που φέρει μάλιστα πληρέστερο εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας. Η άρτι αφιχθείσα, 7η γενιά του Civic είναι σε θέση να καλύψει απόλυτα τις ανησυχίες του "γρήγορου" οικογενειάρχη, όντας ένα αυτοκίνητο ποιοτικά κατασκευασμένο και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Πάντως, αντιμετωπίζοντας τις δύο προτάσεις με την "ψυχρή ματιά" ενός οικονομοτεχνικά σκεπτόμενου αγοραστή, η ανάδειξη ενός "νικητή" είναι φανερή.
Με δεδομένο ότι το Vectra είναι ένα μεσαίο μοντέλο ενώ το Civic κινείται στο άνω άκρο της μικρομεσαίας κατηγορίας καθώς και ότι το Ιαπωνικό μοντέλο κοστίζει 450.000 δρχ. (και χωρίς πλευρικούς αερόσακους στο βασικό του εξοπλισμό) περισσότερο, η αγορά του Vectra κρίνεται πιο συμφέρουσα. Τέλος, δύο σημεία θα πρέπει ακόμα να εξεταστούν από τον αγοραστή.
Η μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία του Opel Vectra αλλά και η πιθανότητα γρηγορότερης αντικατάστασής του αφού παρουσιάστηκε το 1995 και δέχθηκε ένα "ραφινάρισμα" στις αρχές του 1999.
Περισσότερο "φρέσκια" είναι η εξωτερική σχεδιαστική ταυτότητα του νέου Honda Civic, σε σχέση με του Vectra. Βασικό πλεονέκτημα του Ιαπωνικού μοντέλου είναι η ύπαρξη ενός εξαιρετικού σε απόδοση κινητήρα κάτω από το καπό του.
To Opel Vectra φέρει στοιχεία ικανά να το κάνουν να υπερέχει από ορισμένες πιο σύγχρονες προτάσεις. Απέναντι στην... κινητήρια δύναμη του Civic αντιπαραθέτει χαμηλότερο κόστος απόκτησης, καλύτερη παθητική ασφάλεια και υψηλότερη μεταπωλητική αξία.
Honda Civic 1,6 4d - Opel Vectra 1,6 4d Με κοινό παρονομαστή