O
κινητήρας με τον οποίο
εφοδιάζεται το Doblo Cargo είναι
τετρακύλινδρος, οκταβάλβιδος,
με έναν εκκεντροφόρο
επικεφαλής και έχει
χωρητικότητα 1.242 κ.εκ.. Η ισχύς
ανέρχεται σε 65 ονομαστικούς
ίππους (61 στο δυναμόμετρο),
τιμή η οποία στο δρόμο κινεί
με απλώς ικανοποιητικό ρυθμό
το αμάξωμα του
επαγγελματικού μοντέλου (βάρος
1.210 κιλά). Η απόκριση στις
χαμηλές και μεσαίες στροφές
είναι καλή, όμως όσο ο ρυθμός
περιστροφής αυξάνεται, το
μηχανικό σύνολο χάνει ένα
μεγάλο μέρος από τον
πολιτισμένο χαρακτήρα του
και παράγει υψηλό επίπεδο
θορύβου. Αξιόπιστος "συνεργάτης"
του οδηγού είναι το κιβώτιο
ταχυτήτων που έχει αρκετά
καλή κλιμάκωση έτσι ώστε να
εκμεταλλεύεται όσο το
δυνατόν καλύτερα τη δύναμη
του κινητήρα. Ο δε επιλογέας
εκτός από την πολύ καλή θέση
του (βρίσκεται πάνω στην
κεντρική κονσόλα) έχει και
καλή αίσθηση. Ενας τομέας
στον οποίο το Doblo Cargo "κερδίζει"
πολύ θετικά σχόλια είναι η
οδική συμπεριφορά. Το μοντέλο
κινείται με αξιοσημείωτη
ασφάλεια στο δρόμο
εμφανίζοντας πολύ
προοδευτικές και εύκολα
ελεγχόμενες αντιδράσεις.
Επίσης οι πλευρικοί άνεμοι
επηρεάζουν σε πολύ μικρό
βαθμό την κίνηση του οχήματος.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι
σαφές και δημιουργεί ένα
επιπλέον αίσθημα ασφάλειας
στον οδηγό. Οι αναρτήσεις
αποτελούνται από γόνατα
ΜακΦέρσον (με ψαλίδια που
στηρίζονται σε ένα
υποπλαίσιο) και
αντιστρεπτική ράβδο στο
εμπρός μέρος ενώ στο πίσω
επιλέχθηκε η λύση του άξονα
με φύλλα σούστας.
Ο κινητήρας του Doblo Cargo είναι
μέτριος από πλευράς
απόδοσης και οι επιδόσεις
είναι απλώς ικανοποιητικές.
Η οδική συμπεριφορά είναι
ένα από τα "ατού" του Doblo
και το σύνολο πλαίσιο-αναρτήσεις
δείχνει να ξεπερνά κατά πολύ
τις δυνατότητες του
κινητήρα.