Ο ι μεταφορικές ικανότητες του Doblo Cargo είναι πραγματικά πολύ μεγάλες καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία φρόντισε να εκμεταλλευτεί πλήρως το μεγάλο μήκος του μεταξονίου (2.566 mm) αλλά και το πλάτος του οχήματος το οποίο ανέρχεται σε 1.714 mm. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός πολύ μεγάλου χώρου για εμπορεύματα με μήκος 1.680 mm και πλάτος ανάμεσα στους θόλους των πίσω τροχών το οποίο φτάνει τα 1.200 mm (το μέγιστο εσωτερικό πλάτος είναι 1.470 mm!). O συνολικός εκμεταλλεύσιμος όγκος του χώρου φόρτωσης ξεπερνά τα 3 κυβικά μέτρα (3,2 m3) και μπορεί να ανέλθει στα 3,8 κυβικά μέτρα εάν επιλεχθεί η έκδοση με το υπερυψωμένο αμάξωμα. Πολύ πρακτική είναι η πίσω πόρτα με τα ασύμμετρα φύλλα ενώ πολύ χρήσιμη είναι και η συρόμενη πόρτα στο δεξί μέρος του αμαξώματος (προαιρετικά στη βενζινοκίνητη και στάνταρ στην πετρελαιοκίνητη έκδοση) με ύψος 1.142 mm και πλάτος 685 mm. Το κατώφλι φόρτωσης στο πίσω μέρος βρίσκεται μόλις 535 mm από το έδαφος και διευκολύνει σημαντικά την τοποθέτηση αντικειμένων με μεγάλο βάρος. Ο χώρος για τα εμπορεύματα χωρίζεται από το θάλαμο των επιβατών με ένα σταθερό διαχωριστικό το οποίο φέρει και μια μικρή γυάλινη επιφάνεια. Ο θάλαμος των επιβατών είναι διθέσιος και ιδιαίτερα ευχάριστος από πλευράς εμφάνισης κάτι που οφείλεται κυρίως στη σχεδίαση του ταμπλό και στους όμορφους χρωματικούς σχεδιασμούς που έχουν επιλεχθεί για τα πλαστικά μέρη και τις επενδύσεις των καθισμάτων. Το ταμπλό έχει καλή εργονομία με μοναδική "παραφωνία" τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων οι οποίοι βρίσκονται σχετικά ψηλά στην κεντρική κονσόλα. Ο πίνακας οργάνων είναι λιτός σχεδιαστικά (περιλαμβάνει μόνο ταχύμετρο και δείκτη βενζίνης) αλλά και ιδιαίτερα ευανάγνωστος. Οι χώροι για μικροαντικείμενα στο ταμπλό είναι πολύ περιορισμένοι όμως οι δύο επιβάτες αποζημιώνονται πλήρως από μια πολύ μεγάλη θήκη η οποία βρίσκεται πάνω από το παρμπρίζ και κατά μήκος του. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή ενώ θετικά σχόλια αποσπά και η ορατότητα γενικά.
Η πλαϊνή πόρτα στο δεξιό μέρος του οχήματος είναι συρόμενη και έχει πλάτος σχεδόν 0,70 μέτρα όντας πολύ πρακτική.
Η σχεδίαση του ταμπλό είναι όμορφη και θυμίζει περισσότερο επιβατικό παρά επαγγελματικό όχημα.
Η μεγάλη θήκη πάνω από το παρμπρίζ είναι ο σημαντικότερος χώρος αποθήκευσης μικροαντικειμένων -και όχι μόνο- στο εσωτερικό του Doblo Cargo.
Η πίσω πόρτα έχει ασύμμετρα φύλλα και χαμηλό κατώφλι ενώ ο χώρος φόρτωσης εντυπωσιάζει με τις διαστάσεις του (3,2 κυβικά μέτρα ωφέλιμος όγκος).