Όπως συμβαίνει και με τους υπόλοιπους εκπροσώπους της κατηγορίας των μεσαίων αυτοκινήτων, η διάθεση και στέισον βάγκον έκδοσης αποσκοπεί στην προσέγγιση μεγαλύτερης μερίδας του αγοραστικού κοινού. Το Mazda 6 S/W, χωρίς να αποστασιοποιείται από τη σεντάν έκδοση του μοντέλου, καταφέρνει και διατηρεί τα προτερήματά της, κάτι που αναμένεται να ωφελήσει την πορεία του στην αγορά.
Η στέισον βάγκον έκδοση του Mazda 6 δεν αποτελεί ακόμα μία πρόταση για εκείνους που θέλουν μεγαλύτερους χώρους και πρακτικότερο αμάξωμα. Αυτό είναι το κύριο ζητούμενο και με βάση αυτό παρουσιάζουν τις προτάσεις τους οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ωστόσο είναι λίγες οι φορές που κάποιο στέισον βάγκον αυτοκίνητο παρουσιάζει ίδια χαρακτηριστικά κίνησης με τη σεντάν έκδοσή του.
Στην περίπτωσή μας και αναφερόμενοι στο Mazda 6, η στέισον βάγκον έκδοση παρουσιάζει όλα τα χαρακτηριστικά του σεντάν ενώ επιπρόσθετα διαθέτει ακόμα μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Εμφανισιακά, η στέισον βάγκον έκδοση του Mazda 6 παρουσιάζεται το ίδιο δυναμική με τη σεντάν στο εμπρόσθιο μέρος, ενώ στο πίσω η εφαρμογή του έξτρα όγκου δένει αρμονικά με τις γραμμές του αμαξώματος.
Η ίδια εικόνα παρουσιάζεται και στο εσωτερικό του μοντέλου όσον αφορά τη σχεδίαση και την ποιότητα κατασκευής. Διαφορές συγκριτικά με τη σεντάν έκδοση δεν παρατηρούνται αφού σε κάθε περίπτωση η ποιότητα των υλικών, η συναρμογή τους, η εργονομία των χειριστηρίων αλλά και το φινίρισμα βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα.
Όπως ήταν αναμενόμενο οι χώροι, ιδιαίτερα για τους πίσω επιβάτες, είναι αρκετά μεγαλύτεροι από τους αντίστοιχους της σεντάν έκδοσης. Ο χώρος αποσκευών του Mazda 6 S/W έχει όγκο 505 λίτρων, μόλις 5 λίτρα παραπάνω από τη σεντάν έκδοση, ενώ το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας αλλά και το επίπεδο σχήμα του εξασφαλίζουν τα μέγιστα στη φόρτωση και την πλήρη εκμετάλλευσή του.
Οδηγικά το μεγαλύτερο Mazda 6 διατηρεί την πολύ καλή εικόνα της σεντάν εκδοχής, με την άνεση να είναι το κύριο χαρακτηριστικό του ενώ παράλληλα δεν υστερεί σε αίσθηση ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς. Στην επίτευξη αυτής της εικόνας συμβάλλει η ρύθμιση της ανάρτησης που είναι αρκούντως σκληρή ώστε να μην παρουσιάζονται τάσεις πλεύσης αλλά και έντονες κλίσεις σε δρόμο με στροφές, ενώ για την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός, φροντίζει το άμεσο και ακριβές σύστημα διεύθυνσης.
Τα φρένα του Mazda 6 είναι σε θέση να ακινητοποιήσουν το αμάξωμα από τα 100 χλμ./ώρα σε 41,0 μέτρα ενώ παράλληλα το μεσαίο πεντάλ προσφέρει καλή αίσθηση κατά την πίεσή του. Η τιμή των 21.990 ευρώ που απαιτούνται για την αγορά του μοντέλου αφορά καλό επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει οκτώ αερόσακους και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Επιπρόσθετα η μικρή διαφορά της τιμής σε σχέση με την πεντάθυρη έκδοση -περί τα 700 ευρώ- ενισχύει ακόμα περισσότερο την εικόνα για που καθιστώντας την επίτευξη της καλής του πορείας.
Στο εσωτερικό του Mazda 6 S/W διαφορές δεν υφίστανται σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου.
Ο χώρος αποσκευών των 505 λίτρων είναι επίπεδος και πλήρως εκμεταλλεύσιμος.
Ικανός ο βασικός 1.800άρης
Ο κινητήρας του Mazda 6 S/W που εφοδιάζει το μοντέλο από την βασική του έκδοση, είναι χωρητικότητας 1,8 λίτρων και αποδίδει 119 δυναμομετρημένους ίππους. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ομαλή λειτουργία και η καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές ενώ παρουσιάζει και γραμμική απόδοση της ισχύος και της ροπής του. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο αμάξωμα του μοντέλου των 1.382 κιλών είναι καλές και οι απαιτήσεις του σε καύσιμο κρίνονται λογικές. Χαμηλά είναι και τα επίπεδα παραγώμενου θορύβου ακόμα και σε υψηλές στροφές λειτουργίας του.