H Chevrolet Tahoe δεν είναι απλά ένα ακόμα τετρακίνητο που τίθεται στη διάθεση του αγοραστικού κοινού. Πρόκειται για ένα υπερ-όχημα που φέρει προκλητικές διαστάσεις, εξελιγμένα μηχανικά μέρη και μια -υπερβολικά- πλήρη γκάμα στοιχείων άνεσης στο εσωτερικό του. Αρκούν αυτά για να τοποθετηθεί με αξιώσεις στο μικρό τμήμα της αγοράς όπου απευθύνεται;
H
νέα Chevrolet Tahoe είναι το μεγαλύτερο και ισχυρότερο SUV (Sports Utility Vehicle) που διαθέτει αυτή τη στιγμή ο Ομιλος GM. Δεν αποτελεί ένα "σκληροτράχηλο" off road όχημα, παρά το γεγονός ότι είναι σε θέση να κινηθεί σε ιδιαίτερα δύσβατες διαδρομές. Κατασκευάστηκε για να μεταφέρει με ασφάλεια και -κυρίως- με κορυφαία άνεση πολυμελείς οικογένειες, όντας σε θέση να μετατραπεί όταν χρειαστεί σε μικρό φορτηγό με πολλές δυνατότητες φόρτωσης. Παράλληλα, χάρη σε μια λειτουργία ρυμούλκησης/έλξης που ενεργοποιείται από ένα διακόπτη στον επιλογέα ταχυτήτων, η Tahoe καθίσταται ένα από τα λίγα επιβατικά οχήματα που μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ρυμούλκησης μεγάλου φορτίου. Το Αμερικανικό μοντέλο βασίζεται σε μια νέα αρθρωτή κατασκευή από τρία τμήματα που δημιουργεί μια συμπαγή πλατφόρμα, η οποία αντέχει στη σκληρή χρήση και διακρίνεται για την υψηλή της ακαμψία. Το εν λόγω πλαίσιο είναι ενισχυμένο και στον τομέα της παθητικής ασφάλειας καθώς το εμπρόσθιο τμήμα του φέρει "crush caps" που βοηθούν στην απόσβεση 25% περισσότερης ενέργειας κρούσης και αντικαθίστανται μετά από μετωπική σύγκρουση χωρίς να χρειάζεται η αντικατάσταση ολόκληρου του εμπρός πλαισίου. Στα τεχνικά πλεονεκτήματα της νέας γενιάς Tahoe συγκαταλέγονται το σύστημα τετρακίνησης Autotrac και το κιβώτιο διανομής με λειτουργία υπολογιστή που ρυθμίζει αυτόματα την κατανομή ισχύος του κινητήρα μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, παρακολουθώντας την ποιότητα του οδοστρώματος σε σχέση με το βαθμό πρόσφυσης. Ο εξωτερικός "μυώδης" σχεδιασμός της Tahoe χαρακτηρίζεται από αρκετές καμπύλες γραμμές και φυσικά από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Στο εμπρόσθιο τμήμα κυριαρχούν τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα που αποτελούνται από δύο "φέτες" οι οποίες χωρίζονται από ένα τμήμα αλουμινίου που εκτείνεται από τη μια έως την άλλη άκρη του αμαξώματος, φέρει το λογότυπο της φίρμας και κοσμεί τη μάσκα. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι μεγάλη, με τις γωνίες φυγής και προσέγγισης των 17 και 20 μοιρών αντίστοιχα να αποτελούν τα διαπιστευτήρια της Tahoe για την αντιμετώπιση δύσβατων εδαφών. Για όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα οι - λίγοι ομολογουμένως - ενδιαφερόμενοι και εν δυνάμει Ελληνες αγοραστές θα πρέπει να καταβάλουν το ποσό των 25.850.000 δρχ. Σε αυτό δεν περιλαμβάνονται η 3η σειρά καθισμάτων (1,1 εκατ. δρχ. επιπλέον) και η ηλιοροφή, στοιχεία τα οποία διατίθενται προαιρετικά.
Η Chevrolet Tahoe μπορεί να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια σε κάθε είδος εδάφους. Σε επίπεδες χωμάτινες διαδρομές είναι ευέλικτη, παρά τον μεγάλο όγκο εμφανίζοντας ομαλές και απόλυτα ελεγχόμενες τάσεις υπερστροφής.
Το εμπρόσθιο φανάρι σε "φέτες" δεν είναι και ό,τι πιο καλαίσθητο έχουμε δει. Ωστόσο εντυπωσιάζει με τον όγκο του και φυσικά με το φωτισμό που προσφέρει.
Περισσότερο διακριτικά είναι τα πίσω φωτιστικά σώματα και πρόσκεινται σχεδιαστικά στα αντίστοιχα ευρωπαϊκών προτάσεων.
Αχανής είναι ο χώρος στους θόλους των τροχών. Οι ζάντες αλουμινίου 16'' ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό και φιλοξενούν ελαστικά διαστάσεων 265/70.
Το πίσω παρμπρίζ της Chevrolet Tahoe είναι ανακλινόμενο διευκολύνοντας την άμεση πρόσβαση στο χώρο αποσκευών.
Η 2η σειρά καθισμάτων διαθέτει ανακλινόμενο υποβραχιόνιο το οποίο φιλοξενεί δύο ποτηροθήκες.
Το σύστημα τετρακίνησης "Autotrac" και οι επιμέρους επιλογές του ελέγχονται ηλεκτρονικά μέσω διακοπτών που βρίσκονται στο αριστερό άκρο του ταμπλό.
Ποτηροθήκες και αμέτρητοι χώροι για μικροαντικείμενα έχουν σχεδιαστεί στο κενό μεταξύ των δύο εμπρόσθιων καθισμάτων.
Η 3η σειρά καθισμάτων μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και τρία άτομα. Οταν αναδιπλωθεί ή αφαιρεθεί διαμορφώνεται ανάλογα ο χώρος αποσκευών.
Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών κυμαίνεται από τα 460 έως και τα 3.348 λίτρα, αν αφαιρεθεί η 2η και η 3η σειρά καθισμάτων.