ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/4/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/4/2002

Ροπάτος με γραμμική απόδοση ο 2λιτρος κινητήρας

Ο 16βάλβιδος 2λιτρος κινητήρας με τον μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων που είναι υπεύθυνος για την κίνηση του Focus ST 170, έχει σαν βάση το μοτέρ των 2,0 λίτρων απόδοσης 130 ονομαστικών ίππων που υπήρχε στην γκάμα του μοντέλου. Ωστόσο οι μηχανικοί της Ford έκαναν αρκετές μετατροπές, οι οποίες ανέβασαν την ισχύ του κινητήρα στους 173 ονομαστικούς ίππους. Οι αλλαγές εντοπίζονται στην διαφορετική κυλινδροκεφαλή, τους μεγαλύτερους αυλούς εισαγωγής των βαλβίδων, καθώς και την τοποθέτηση νέας εισαγωγής του αέρα και αλλαγής ολόκληρου του συστήματος της εξάτμισης. Το μοτέρ του Focus ST 170 έχει πολύ καλή ροπή από τις χαμηλές στροφές, ενώ η ισχύς αποδίδεται με ιδιαίτερα γραμμικό τρόπο χωρίς "ξεσπάσματα" και κενά μέχρι το όριο περιστροφής του κινητήρα. Παράλληλα το μοτέρ αυτό έχει άμεση απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού, ενώ ο μπάσος ήχος που παράγει συμπληρώνει τη σπορτίφ υπόσταση του μοντέλου. Η ισχύς του κινητήρα του Focus ST 170 περνάει στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων . Οι αλλαγές των ταχυτήτων επιτυγχάνονται ομαλά, ενώ η διάταξή τους δεν είναι πυκνή, καθώς η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου επιτυγχάνεται με την 5η ταχύτητα.



Ο κινητήρας των 2,0 λίτρων του Focus ST 170, έχει γραμμική απόδοση και πολύ καλή ευστροφία, ενώ είναι ροπάτος από τις χαμηλές στροφές.

 ΔΟΚΙΜΗ Ford Focus ST 170
 
Ισορροπημένο σύνολο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ροπάτος με γραμμική απόδοση ο 2λιτρος κινητήρας
Προβλέψιμο και ομοιογενές