ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/4/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/4/2002

O πρώτος διδάξας

Ο πιο "σκληροτράχηλος" χαρακτήρας της έκδοσης RX4 δεν αλλοιώνει σε καμία περίπτωση τον πολυμορφικό χαρακτήρα, την έννοια του οποίου προσδιόρισε πρώτη η Renault με την παρουσίαση του Scenic στη μικρομεσαία κατηγορία. To εσωτερικό του Scenic RX4 δεν παρουσιάζει σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με το προσθιοκίνητο μοντέλο. Οι διαθέσιμοι χώροι είναι από τους καλύτερους της κατηγορίας. Για τους πίσω επιβάτες υπάρχουν τρία ξεχωριστά καθίσματα με αρκετό διαθέσιμο πλάτος, τα οποία μπορούν να αφαιρεθούν. 
Η ποιότητα των πλαστικών στο ταμπλό και των επενδύσεων στα καθίσματα είναι ικανοποιητική. 
Η θέση οδήγησης είναι πανοραμική και σχεδιασμένη με καλή εργονομία, παρά τη σχετικά οριζόντια θέση του τιμονιού.



Σε αντίθεση με το "απλό" Scenic, η 5η πόρτα του RX4 ανοίγει στο πλάι, ενσωματώνει αρκετές θήκες και διευκολύνει τη διαδικασία φόρτωσης /εκφόρτωσης σε ένα επίπεδο χώρο 410 λίτρων.
Ο διάκοσμος και η σχεδίαση του εσωτερικού στο RX4 αποπνέουν συνολικά μια ευχάριστη αίσθηση. Αποθηκευτικοί χώροι μικροαντικειμένων υπάρχουν αρκετοί για όλους τους επιβάτες. Ξεχωρίζουν η θήκη-ψυγείο μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων και το συρτάρι κάτω από το κάθισμα.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Opel Zafira OPC - Renault Scenic RX4
 
Εντός, εκτός και... εναλλάξ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες στα 2,0 λίτρα
Ευρύχωρο και ποιοτικό
Κινείται και στρίβει σαν "τρένο"
O πρώτος διδάξας
Ελευθερία κίνησης