H ανανεωμένη έκδοση του Wrangler προβάλει στο μέγιστο τα πλεονεκτήματα που χαρακτήριζαν και το προηγούμενο μοντέλο, ενώ η διαφορά έγκειται στην τοποθέτηση του κινητήρα των 2,4 λίτρων που εφοδιάζει και το Cherokee.
To Wrangler της Chrysler στην ανανεωμένη του μορφή δε χάνει τίποτα από το κύρος του απελθόντος μοντέλου ενώ παράλληλα ο νέος κινητήρας των 2,4 λίτρων που το εφοδιάζει, εντείνει τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του.
Το αυτοκίνητο αποτελεί για πολλούς ένα από τα πιο σκληροτράχηλα οχήματα του είδους με πραγματικά μεγάλες ικανότητες σε εκτός δρόμου διαδρομές. Ο κινητήρας των 2,4 λίτρων αποδίδει 143 ονομαστικούς ίππους και σε σχέση με τον προηγούμενο των 2,5 λίτρων και των 121 ίππων προσφέρει καλύτερες επιδόσεις. Στα μειονεκτήματά του θα τοποθετούσαμε το θόρυβο στις υψηλές στροφές περιστροφής του.
Σχεδιαστικά το αμάξωμα διατηρεί τις γραμμές του παλαιότερου μοντέλου, που αντικατοπτρίζεται στα στρογγυλά εμπρόσθια φανάρια, τα ανεξάρτητα φτερά των τροχών και τη μεγάλη εμπρόσθια μάσκα με τις κάθετες γρίλιες.
Σε αυτά προσθέστε τις δυνατότητες αφαίρεσης της σκληρής οροφής και αναδίπλωσης του παρμπρίζ και την ύπαρξη ρολ-μπαρ και έχετε ένα αυτοκίνητο που όμοιό του μπορεί να θεωρηθεί μόνο εκείνο το βενζινοκίνητο Willy's που συναντάς κατά τη στρατιωτική σου θητεία.
Στο εσωτερικό η εικόνα συνάδει με το χαρακτήρα του μοντέλου αφού είναι λιτό και δίνει έμφαση στη λειτουργικότητα. Η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα ενώ η σχεδίαση του ταμπλό είναι τυπικά αμερικανική.
Οι χώροι για οδηγό και συνοδηγό είναι επαρκείς ενώ δεν ισχύει το ίδιο και για τα δύο επιπλέον άτομα που θα φιλοξενηθούν στο πίσω κάθισμα, αφού ο χώρος γι' αυτούς είναι οριακός και θα κουράσει σε πολύωρα ταξίδια.
Εκεί όπου πραγματικά το Wrangler ενθουσιάζει οδηγό και επιβάτες είναι κατά την κίνησή του σε κακοτράχαλους δρόμους. Οι δυνατότητες επιλογής τετρακίνησης αλλά και υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων σε συνάρτηση με το τύπου σκάλας πλαίσιο, προσφέρουν ευκολία στην εκτός δρόμου κίνηση ακόμα και σε μέρη όπου θεωρητικά οποιοδήποτε τετρακίνητο θα αντιμετώπιζε πρόβλημα.
Οι αναρριχητικές ικανότητες είναι μεγάλες και ενισχύονται από το αυξημένο ύψος του αμαξώματος και του εμπρόσθιου προβόλου. Σε "κανονικό" δρόμο, το πισωκίνητο Wrangler κινείται εύκολα και δεν κουράζει με τις ταλαντώσεις που προέρχονται από τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι ελαφρύ και δεν προσφέρει την απαιτούμενη πληροφόρηση στον οδηγό, όμως εκτιμάται κατά το παρκάρισμα στα ...στενά δρομάκια του Κολωνακίου. Κι αυτό φυσικά γιατί πολλοί είναι αυτοί που θα αγοράσουν το Wrangler όχι για τις εκτός δρόμου ικανότητές του, αλλά για το πρεστίζ που αυτό προσφέρει. Εκείνοι πάντως που θα επιλέξουν το Wrangler θα πρέπει να καταβάλουν το ποσό των 35.000 ευρώ για την hard top (σκληρή αφαιρούμενη οροφή) εκδοχή του, με επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει δύο αερόσακους (οδηγού- συνοδηγού), ηχοσύστημα και ζάντες αλουμινίου, αλλά διάφορες ηλεκτρικές ευκολίες (παράθυρα, καθρέφτες, κλει-δαριές) απουσιάζουν από το βασικό εξοπλισμό.
Στο εσωτερικό του Wrangler 2,4, ο διάκοσμος είναι λιτός ενισχύοντας τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του μοντέλου.
Τα δίχρωμα φωτιστικά σώματα πίσω προσθέτουν "πόντους" κομψότητας στο σύνολο. Το αμάξωμα της CLK διακρίνεται για την αισθητική του.