Είναι τόσο εμπνευσμένο σχεδιαστικά που κερδίζει τις εντυπώσεις με την πρώτη ματιά. Έχει τόσα πολυχρηστικά στοιχεία που το κάνουν μοναδικό στην κατηγορία του. Τελικά το Citroen C2 έρχεται να ταράξει τη κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων...
Η Citroen ενισχύει ακόμα περισσότερο το σύγχρονο προφίλ της στα μικρά αυτοκίνητα με την παρουσίαση του αντικαταστάτη του Saxo, C2. Το τελευταίο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με αυτή του C3, από το οποίο έχει μικρότερο σε μήκος αμάξωμα κατά 19 εκατοστά (3,66 μ. έναντι 3,85 μ.) ενώ το μεταξόνιό του είναι 2,31 μέτρα. Το πρώτο στοιχείο που αναμένεται να προσελκύσει τους αγοραστές του C2, που θα διατίθεται μόνο σε 3θυρη έκδοση, δεν είναι άλλο από την "προχωρημένη" του αισθητική.
Εξωτερικά το νέο μικρό μοντέλο της Γαλλικής φίρμας εντυπωσιάζει τον παρατηρητή από όποια πλευρά και να το κοιτάξει παρουσιάζοντας ελάχιστα κοινά στοιχεία με το C3. Τα μόνα παρόμοια χαρακτηριστικά είναι η ευμεγέθης τραπεζοειδής μάσκα και το έντονα καμπύλο καπό. Στο πλαϊνό τμήμα του C2 ξεχωριστή εικόνα προσδίδει η σχεδίαση του πίσω παραθύρου σε σχέση με το εμπρός, ενώ τα τονισμένα τόξα γύρω από τους θόλους των τροχών προσθέτουν δυναμισμό και στιβαρότητα. Εξίσου σύγχρονη είναι και η αισθητική του πίσω τμήματος του C3 με τα πολυγωνικά φανάρια.
Περνώντας στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη. Αυτό συμβαίνει καθώς το ταμπλό προέρχεται από το C3, έχει δηλαδή και αυτό μοντέρνα και νεανική σχεδίαση. Ωστόσο η ιδιαιτερότητα του θαλάμου των επιβατών δεν είναι άλλη από το πλήθος των πολυχρηστικών χαρακτηριστικών που κάνουν τη διαμονή των επιβατών ιδιαίτερα άνετη. Το C2 εκτός από την ίδια πλατφόρμα θα χρησιμοποιεί τους γνωστούς 8βάλβιδους κινητήρες των 1,1 και 1,4 λίτρων και τον 16βάλβιδο των 1,6 λίτρων (110 ίππων), ενώ η δομή των αναρτήσεων αναμένεται να είναι ίδια με την αντίστοιχη του C3.
Οι τονισμένοι θόλοι των τροχών προσθέτουν στο αυτοκίνητο δυναμισμό. Την ξεχωριστή εικόνα συμπληρώνει η σχεδίαση του πίσω σχεδόν τριγωνικού παραθύρου.
Η αισθητική του πίσω τμήματος του C2 είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη σχεδίαση του υπόλοιπου τμήματος του αμαξώματος.